piątek, 14 marca 2014

Weekend w domu

Na weekend jadę do domku :) Przygotuję sobie może jakiś wpis i wstawię w weekend :D Ale ogólnie mam zamiar spotkać się z ludźmi, spędzić czas z rodziną więc nie będzie mnie :D Ale w końcu odwiedzę moich wariatów - nie widziałam ich z 2 miesiące... :x szkoła, praca... teraz dojdzie pisanie pracy magisterskiej ._. omg
Także życzę Wam miłego weekendu, trzymajcie się i korzystajcie z wolnego ;D Ja będę!


Czekoladowa owsianka z bananem

Składniki:


  • 6 łyżek płatków owsianych
  • 1/2 szklanki mleka
  • wrzątek
  • 2 kostki gorzkiej czekolady
  • łyżeczka kakao
  • łyżka miodu gryczanego
  • 1 banan

Przepis:

1/2 banana blendujemy lub rozgniatamy widelcem. Kakao rozpuszczamy w mleku. Płatki zalewamy wrzątkiem i czekamy aż wchłoną płyn. Następnie zalewamy mlekiem z kakao i wstawiamy na mały gaz. Gdy zgęstnieje dodajemy czekoladę, miód i zgniecionego banana i mieszamy aż składniki się połączą. Podałam z resztą banana, masłem orzechowym i migdałami :) Smacznego!




25 komentarzy:

  1. Korzystaj korzystaj :D

    Smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej nawet nie mów o pisaniu pracy mgr :( Ja już powinnam zacząć, ale strasznie ciężko mi się zabrać... :/

    Owsianka wygląda genialnie, te składniki sprawiły, że mam mega ochotę na taką ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała rozpusta :) Odpoczywaj i naciesz się rodzinką oraz znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czekoladowe owsianki. Twoja prezentuje się tak cudownie z tym bananem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. do dooomu!!! <3 <3 zazdroszczę, znaczy wiem, że rzadko tam bywasz, dlatego pewnie doceniasz to co masz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może w końcu przekonam się do owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca na pewno pójdzie Ci bardzo dobrze, trzymam kciuki!
    A owsianka boska <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykorzystaj weekend jak najlepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego weekendu kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tobie również udanego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Korzystaj, baw się dobrze, odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dasz radę ze wszystkim <3 Udanego weekendu :) Pysznie i ten kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  13. czekolada+banan, uwielbiam te połączenie!
    życzę Ci udanego weekendu! Odpoczywaj kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekoladowa z bananem? Kusisz, oj kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekolada i banan, najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszne smaki, idealna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja lubię parówki polsoja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mmm CZEKOLADA! wspalniała owsianka- najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że weekend udany!
    Zrobiłaś mi smaka na masło orzechowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojejku! Cudownie to wygląda!!! Nie sądziłam nigdy, że tyle można mieć pomysłów na... owsiankę! Spróbuję :) Będę zaglądać częściej po jedzeniowe inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  21. No i zrobiłam sobie! Trochę pozmieniałam, dałam kakao ciemne i miód zamiast czekolady, bo jednak staram się dbać o nieprzesadzanie z cukrem i było wspaniałe! Dzięki za inspiracje! Jestem tu coraz częściej, bo już nie wiem, co jeść, wszystko mi się znudziło. A tu tyle wspaniałości!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...