sobota, 22 marca 2014

Migdałowe z białą czekoladą i bananem + modelina

Kupiłam mąkę migdałową i kokosową :) Są bardzo smaczne (i drogie) i podobno zdrowe :P Jedno powiem na pewno - są niezwykle higroskopijne, wchłaniają płyny jak nienormalne ._. Te placuszki wyszły miękkie, grube i smakowite <3 Smaki migdałów i białej czekolady doskonale się skomponowały. Polecam!

Migdałowe z białą czekoladą i bananem 

Składniki:


  • jajko
  • 3 łyżki mąki migdałowej
  • łyżka mąki pełnoziarnistej pszennej
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 mały banan
  • migdały (płatki)
  • biała czekolada
  • około 1/3 szklanki mleka

Przepis:

Jajko ubijamy mikserem, dodajemy mąki i proszek, mieszamy dolewając mleka by uzyskać gęstą, ale możliwą do przemieszania masę. Na koniec dodajemy pokrojonego w kostkę banana. Smażymy placuszki na małym ogniu z obu stron. Mam nową patelnię więc niechcący trochę je przypaliłam :P ale i tak były przepyszne :)




A tutaj macie jeszcze odrobinę mojej twórczości modeliniarskiej :P Zaznaczam, że to dopiero pierwsze dzieła :P











W rękach trzyma płatek śniegu

Omg wyszło jasne i nie widać noska... ale ma go zapewniam xd





36 komentarzy:

  1. Nie ma co zdolna jesteś :) Mąki są drogie ale raz na jakiś czas takie małe szaleństwo nikomu nie zaszkodzi :) Puchate placki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się nie przegapiłaś Wielkanocy :D U mnie po prostu jajka na śniadanie są nie tylko od święta :)

      Usuń
  2. Wow, zazdroszczę talentu plastycznego! Tych mąk jeszcze nie jadłam, ale widziałam w sklepie, że faktycznie drogie są (pyszne pewnie też :D).
    Grube placuchy najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty masz talent! Uwielbiam kolczyki z modeliny ale sama mam 2 lewe ręce i nic ulepić nie umiem :C
    A mąkę kokosową chcę kupić od dawien dawna ale nigdzie nie mogę jej dostać :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie lepisz! To wszystko wygląda jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  5. i mąkę migdałową chętnie kupię jak tylko znajdę, bo w kokosowej zakochana jestem :) drogie? no tak, przecież to zdrowa żywność... może na starość będą tańsze ;)
    cudownie pulchne i grubiutkie wyszły te placuszki! tym bardziej mam ochotę zakupić migdałową :)
    i piękna ta twoja twórczość, talent jest wielki, nie ma o czym mówić nawet :) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście bardziej grubiutko *.* pyszne je podałas ♥ te rzeczy z modeliny jedzonko wygląda jak prawdziwe ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. mąki drogie, ale cudowne!
    Masz talent! Ma się ochotę zjeść to malutkie ciastko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, chciałam zapytać czy to wszystko zjadłaś, a czytam że to wyroby modelarskie :D haha, czubek ze mnie!

    Masz te mąki?! ^^ ja jeszcze się nie odważyłam, ze wzgl na cenę.. :( Ale wiele o nich słyszałam! :)
    Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te wszystko z modeliny wygląda jakby były prawdziwe, ale ty masz talent :**
    Placuszki wyszły mega grubiutkie - takie jak kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pulchniutkie, cudne <3
    masz talent dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  11. O rety, te wyroby wyglądają wspaniale! I ty mówisz, że to dopiero początki?! ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Na niektóre produkty z modeliny bym się nabrała! Haha, super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakbyś mi nie powiedziała, że to są wyroby z modeliny, to bym je chyba zjadła, wyglądają mega autentycznie :D
    A te placuszki w towarzystwie białej czekolady musiały być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie można kupić np. mąkę migdałową?
    Modeliniaki świetne, można było spodziewać się, że będą wśród nich jakieś słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obłędnie wyglądają te placuszki! :D Twoje dzieła wyglądają tak realnie, że bym się nabrała i próbowała je zjeść, takie są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem! To wszystko jest takie malutkie i tak dopracowane, wow :D

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne placki! a ta modelina, no nie mam słów, masz bardzo duży talent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. modelinowe wyglądają jak prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  19. ej jakie genialne z modeliny!
    Ile bierzesz za większe cuda? :>

    OdpowiedzUsuń
  20. mąka migdałowa to to samo co zmielone migdały? :D
    zdolniacha z Ciebie no!

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurde, wiedziałam, ze masz talent do takich rzeczy, ale takich cudów się nie spodziewałam. Ten rogalik! W ogóle wszystko. Genialne :)

    Placki też :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Te wyroby z modeliny wyglądają jak prawdziwe jedzenie! :D
    Mąki migdałowej nie miałam okazji próbować, ale w kokosowej jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę Ci tych mąk! :D
    placuszki wyglądają mega delikatnie! *-*
    ale ty masz zdolności! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Placuszki wyglądają nieziemsko!
    Wow, widzę, że mam sporą konkurencję w lepieniu z modeliny! ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz talent, tylko pozazdrościć! :)
    Zakochałam się w tych plackach *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. O kurczę, te z modeliny wyglądają tak pysznie, że aż chce się je zjeść!

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda:(
    zamowiłabym coś z Boba Budowniczego dla brata, bo w sklepach u nas są tylko puzzle, a on raczej miałby je gdzieś xD a ma na niego straszną fazę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ty masz talent! Strasznie mi się podobają te twoje prace z modeliny. Podziwiam cię, bo ja jestem noga jeśli chodzi o zdolności manualne :)
    A co do śniadanka to.. Placki wyszły ci idealne! Takie równiutkie, pulchniutkie i na pewno bardzo smaczne :D

    OdpowiedzUsuń
  29. O kurcze, co tam śniadanie (swoją drogą wyglądające pysznie), te wyroby z modeliny są rewelacyjne! Dopracowane do perfekcji - CUDNE! Gratuluję Ci niebywałego talentu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ludzie, którzy na wiadomości typu: "Tragedia! Dziecko zadławiło się plasteliną, bo ładnie pachniała" odpowiadają: "jak to można pomylić z jedzeniem?, pewnie było zagładzane na śmierć!" powinni obejrzeć ten wpis ;)

    Swoją drogą za połączenie migdałów i białej czekolady powinienem się obrazić. Dobrze, że były to "tylko" płatki. Bo ich prażoną wersję, z białą czekoladą... jedzoną już na śniadanie trzeba uznać za typowe przestępstwo i obraz znęcania się psychicznie nad innymi :D

    OdpowiedzUsuń
  31. apetyczne te Twoje prace! :)
    no a mąki niestety drogie, więc nie pozwalam sobie na nie często. ale są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję + zapraszam na mojego nowego kulinarnego bloga ;) recipeformylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie to piękne i apetyczne....a co do modeliny... masz talent!

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...