środa, 19 lutego 2014

Tosty cytrynowe

Dziękuję za wasze pozytywne komentarze i miłe słowa. Postrzegam siebie dość krytycznie ale wasze miłe uwagi na pewno połaskotały moje ego :D haha A tak na serio to tylko obrazuje jak skrzywiony obraz samego siebie mamy w główkach (przynajmniej co poniektórzy). 

Pamiętacie jak pisałam o tym, że rysuje komiks na konkurs? No cóż, odbywa się właśnie głosowanie i jeśli jury nie wybierze mojego komiksu to chociaż w ten sposób jest szansa na małą wygraną :) Zatem będę wdzięczna za każdy głos na MÓJ KOMIKS i komiks MOJEGO PRZYJACIELA. Wiem, że za bardzo nie wiecie o co chodzi, ale komiks dotyczy gry League of Legends (skrót: LoL) i zależy nam chociaż na wyróżnieniu, bo odwaliliśmy kawał dobrej roboty :) Z góry dziękuje :*

A teraz propozycja na wczesne śniadanko, roboty nie dużo (cytrynę można przygotować już wieczorem) a smak niebiański :) Polecam!


Tosty cytrynowe z mleczkiem karmelowym

Składniki:


  • 3 tosty
  • 1 jajko
  • sok z 1/2 małej cytryny
  • skórka z cytryny
  • mleko skondensowane w tubce

Przepis:

Jajko roztrzepujemy widelcem, dodajemy soku z cytryny i w tym roztworze moczymy tosty. Smażymy na odrobinie oliwy, z obu stron na niewielkim gazie. Podałam ze skórką z cytryny i mleczkiem skondensowanym (słodki akcent jest niezbędny do tych kwaskowatych tostów :B). Smacznego! Proste, szybkie a niezwykle smaczne.





27 komentarzy:

  1. Tymi tostami trafiłas w moje smaki...... Uwielbiam wszystko co cytrynowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie skosztowałabym takich tostów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ps.Nominowałm cię do LBA pytania będą jutro :)

      Usuń
  4. jaką Ty piękną grafikę robisz :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniaam..kwaskowatość cytryny w połączeniu z tym słodkim mleczkiem? to musiało być pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za pomyślny wynik konkursu, głosy oddane ! :)
    Mleczko karmelowe :3

    OdpowiedzUsuń
  7. cytrynowe <3 narobiłaś mi nieziemskiej ochoty na mleczko w tubce ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają przecudownie!
    piękne są postacie w Twoim komiksie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia tostów cudownie zachęcają do spróbowania ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie podane z tym sosem!

    OdpowiedzUsuń
  11. No to wiem co niedługo muszę wypróbować :D
    A jak oddaje się głos na wasze prace? Chętnie zagłosuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda pysznie, jednak należe so osób które omijają wszystko co cytrynowe :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jem pieczywa, ale zestawienie smaków bardzo trafia w moje gusta.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam, cytrynowe!
    Świetne komiksy, mimo że niezbyt rozumiem ;p (kojarzę grę, ale nigdy nie grałam :D)

    OdpowiedzUsuń
  15. baaaaardzo dobra góra jedzenia, i to jeszcze z rana taka porcja-mniaaaam! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo, pamiętam to mleczko z tubki ! słodko- kwaśno u Ciebie, a jak smacznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno wypróbuję! Dodaję do zakładki "do zrobienia" i zrobię, bo wyglądają przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zagłosowane! Mam nadzieję, że wszystko dobrze kliknęłam, bo chyba jedno z niewielu głosowań, które nie przeniosło mnie do żadnej strony logowania. Powodzenia!

    Na takie połączenie bym nie wpadła sama, ale wygląda zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten dodatek mleka skondensowanego :3
    Musiały być przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tosty francuskie w każdej postaci, więc w tej wersji też mnie kupują totalnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój głos masz :D
    Tosty francuskie cytrynowe? Nie wpadłabym na tak genialny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja to mleczko to tylko prosto z tubki hah :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...