niedziela, 16 lutego 2014

Sobotnie ciacho wulkan

Post o współpracy jutro, czekam na kody rabatowe dla Was ;)


Sobotnie ciacho. To pierwsza z wielu sobót, które dano mi spędzić tak, jak tego chcę. Tzn. pierwsza od dawna była wolna. Stąd np. zmiany na blogu - w końcu usiadłam i coś tam poklikałam. Stąd moje pierwsze modelinowe wyczyny (pochwalę się Wam wkrótce) i stąd poranne ciacho. Inspirowałam się przepisem Teenager, bo jej pomysł na bananananananananowe ciacho brzmiał świetnie ;) 
A niedziela? W końcu zabiorę się za zamówienie w Anielskich Przysmakach, przespaceruję się do sklepu, pogram na kompie :D (wczoraj nic nie grałam! Za długi odwyk) moze porysuję :) Na pewno pojeżdżę na stacjonarnym (w końcu!). Po prostu spędzę tak, jak tego chcę. To będzie miła niedziela - takiej też Wam życzę <3
PS. I dziękuję za wasze wszystkie komentarze, jesteście k-o-c-h-a-n-i!


Bananowy wulkan czekoladowy

Składniki:


  • 1 jajko
  • 3 łyżki mąki owsianej
  • 1 łyżka mąki pełnoziarnistej pszennej
  • łyżka masła orzechowego
  • 1 banan
  • płaska łyżeczka miodu nektarowo-spadziowego
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • odrobina oliwy
  • odrobina mleka (w razie, gdyby ciasto wyszło za gęste)
  • dwie kostki czekolady (gorzka)

Przepis:

Rozgniotłam banana, dodałam do niego jajko i używając miksera połączyłam całość. Następnie dodałam wszystkie mąki i proszek. Na końcu miodek i masło orzechowe (crunchy). Jeżeli macie problem z przemieszaniem ciasta (ja miałam) to dodajcie drobinki mleka, tak tylko do przerzedzenia.
Kokilkę wysmarowałam oliwą (dzięki temu prawie w ogóle nie trzeba było myć :P) i przelałam do niej ciacho. Na górę delikatnie włożyłam 2 kostki gorzkiej czekolady. Stąd taki czekoladowy wulkan ;D Piekłam w 180st przez około 35 - 40 minut. Po wyjęciu warto odczekać jakieś 10 minut zanim zjecie - nie chcemy poparzonego jęzora!





31 komentarzy:

  1. Takiego wulkana bym się nie bała a wręcz przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super! ogromnie się cieszę, że mogłam niejako przyczynić się do twojego ciacha na śniadanie! zresztą fantastycznie je zrobiłaś, ta czekolada - pycha!! :)
    miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudowny wulkan!
    A zmiany są świetne. Czytelne wszystko, proste i urocze. Nagłówek jest prze prze przesłodki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny ci wyszedł mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny! :D
    a wygląd bloga rewelacyjny! :)
    Życzę Ci udanej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super ciacho!

    No, no ślicznie tu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki smakowity wulkan :) Wybuchł czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleeeew boooomba :D
    Meeega! I ten szczyt <3

    O jak ja ci zazdroszczę takiej niedzieli.. boskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciacho wygląda superapetycznie, czekolada, banan, masło orzechowe mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zmiany ! Twój blog już wcześniej był piękny oczywiście, ale teraz... łał! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowsza wersja lava cake, wygląda mega pysznie!! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga!

      Usuń
  12. Ale ciacho! Zaje*iste :D
    Rzadko zauważam zmiany na blogach, ale tu mi isę od razu rzuciły w oczy i to jak pozytywnie :)
    Udanej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ale tu ładnie! bardzo pozytywne zmiany, strasznie mi się podoba ;)

    a ciacho cudo! zapisuję, bo zdecydowanie muszę je zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień bez grania...jak ty to wytrzymałaś? o.o u mnie to wręcz niespotykane :D

      Usuń
  14. Ale twój blog teraz ślicznie wygląda !
    Ten wypiek też jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ale genialnie zmieniłaś bloga! zdolniacha z Ciebie no :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie tu bardzo!
    To jest dopieto wyrośniete ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny ten wulkan i do tego wygląda przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za wulkan! Chcę taki hehe :D
    Kocham Twój wystrój nowego bloga <3 Zdradzisz jak go zrobiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, coś tu się zmieniło. Powiem Ci, że bardzo ładny szablon zrobiłaś - kawał dobrej roboty! :)
    Wulkan cudowny! Już na miniaturce mnie zachwycił, a po obejrzeniu dużych zdjęć jestem całkowicie oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny wulkan <3
    Ja nie grałam od wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  21. oo, jakie zmiany. tak podoba mi się bardziej <3
    no i to ciacho!!! mniam!

    OdpowiedzUsuń
  22. rzeczywiście jak wulkan :) I do tego smaczny :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogłam się skupić na wulkanie, bo co chwilę oglądałam znów i znów nagłówek. Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  24. no naprawdę :D jak siadłam na sofie i powiedzieli, ze konkurs wiedzy o Maćku to ja oczy jak 5 zł i : o nie, ja schodzę. Ale zachowałam spokój haha. Ok, lubię go, ale nie jestem mega fanką, wiem tylko, ze grał w rodzince.pl, ojciec Mateusz i mój biegun. Zapomniałam nawet, ze w serialu, który kiedys notorycznie ogladłam też oO Ale taki dobry i mi podpowiedział hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mmm najlepszy wulkan na świecie! :D
    Ojej, jakie zmiany! Cudownie! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie było mnie chwilkę a tu takie zmiany ... Przepięknie :) hehe przez chwilę pomyślałam, że pomyliłam blogi :) Przygarnę to ciacho :) Zamówienie w Anielskich Przysmakach - wiesz gdzie dobrze zostawić pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...