wtorek, 25 lutego 2014

Jaglana - nareszcie! +LBA

Hejka :) Piszę do Was dopiero teraz, bo w sumie miałam zabiegany weekend - uczelnia oczywiście. W niedziele aż mnie główka bolała, bo mamy dość trudne i nużące przedmioty. Do trudnych należy prognozowanie ekonomiczne (aczkolwiek podoba mi się) do nużących etyka w zarządzaniu (na której facet mówi, że nieetyczne jest etyczne - serio). Rozwaliło mnie to, że ludzie na studiach potrafią zachowywać się jak w podstawówce.... w sensie wykrzykiwać odpowiedź żeby się poczuć lepszymi, szybszymi, w stylu "tylko ja to ogarniam ha!". Szybko, nie ważne że inni nie rozumieją. Wkurzyło mnie to, bo ja też ogarniam przedmiot ale nie mam potrzeby się z tym afiszować. Wolę pomóc koleżance obok, nawet jeśli potem wspólnie nie nadążamy xd Ale spoko, to dziewczyna, która myśli że jest najlepsza ale zagięłam ją swoją średnią 5.0 z ostatniego roku licencjatu xdddd mieliście widzieć tę minę! Hahahahahaha no cóż, perfekcjonizm czasem przynosi trochę radochy.

A wracając do bloga i śniadaniowych wariacji to w weekend w końcu miałam okazję wrócić do kaszy jaglanej. Jak mi jej brakowało! Ale łatwiej i szybciej przygotować owsiankę czy kaszę manną - tak to jest jak się codziennie rano wstaje i po pracy już nic nie chce xd Druga niespodzianka to fakt, że wypróbowałam miodek gryczany. I tak oto oznajmiam, że jest ZAJEB.... cudowny <3 Przepraszam, ale nie mam więcej słów na niego. Jest tak oryginalny w smaku, tak inny niż wszystkie, że porównywalny do miodu z pyłkami, czyli mojego nr 1 wśród miodków. Moja lista zmienia się jednak wraz z każdym nowo poznanym miodkiem xd
Co mi się w nim podobało? Smak, konsystencja (nieco rzadsza niż u rzepakowego czy z pyłkami), cudowny, ciemno karmelowy kolor i fakt, że jest z konkretnej pasieki a nie "mieszanka z krajów Uni i spoza..." (takie dostaniemy w marketach). Ale cóż, na miodkach z Anielskich się jeszcze nigdy nie zawiodłam :) Wart swojej ceny, choć wcale dużo nie kosztuje.
Zapodaję więc przepis i zdjęcia miodu.
Inne recenzje znajdziecie TUTAJ.


Bananowa jaglanka z miodem gryczanym

Składniki:


Przepis:

Kaszę zalewam szklanką wrzątku i gotuję do zgęstnienia. Gdy wchłonie całą  wodę dodaję mleka i mieszam w międzyczasie. Banana rozgniatam widelcem i gdy kasza wchłonie także mleko dodaje do niej banana i mieszam. Całość podaję w słoiczku po maśle orzechowym i polewam miodem gryczanym (1 łyżeczka wewnątrz kaszy, 1 na zewnątrz - no dobra tak na prawdę dałam 3 łyżeczki bo taki dobry był :P).
Smacznego kochani!

PS. Wiedzieliście o promocji w Anielskich? Można dostać produkt całkowicie za darmo! :)







Pytania od Karoli :)
1.Bez czego nie wyobrażasz sobie poranka ?
Aaa znowu xd bez budzika
2.Jakie miejsce chciała byś bardzo odwiedzić ?
Kanada
3.Wolisz posiedzieć w domu z kubkiem kakao/herbaty i dobrą książką , czy może raczej wyjść na miasto ?
W domu, najlepiej sama, ale wolę przed kompem i grać xd
4.Masło orzechowe vs Nutella ?
Masło orzechowe
5.Ulubione święta 
Święto lasu
6.Czy od zawsze lubiłaś gotować ?
Od zawsze musiałam, czy lubiłam - trudno powiedzieć
7.Jest jakiś składnik , który zawsze , ale to zawsze jest u ciebie w kuchni ? 
Wiele, np. miód
8.Jesteś przesądna/y ?
Ani trochę
9.Jaki sport jest twoim ulubionym ?
Rower i bieganie
10.Co przeważnie robisz gdy jesz śniadanie (oglądnie tv , komputer itp.) ?
Myślę
11.Za co cenisz innych ludzi ? 
Szczerość i umiejętność przyznania się do błędu



26 komentarzy:

  1. chyba tym miodoholizmem mnie zaraziłaś, bo ostatnio się z miodem rozstać nie mogę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm... a jak kusząco ten miód wylewa się ze słoika :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze sobie powtarzam, że zostawię słoik z resztką masła orzechowego i przełożę do niego jakieś pyszne śniadanie, a ciągle o tym zapominam haha :D
    Miód gryczany uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio też polubiłam kasze jaglaną... wcześniej źle ją przygotowywałam i dlatego mi nie smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam i jaglana i masło ale to połączenie mi nie siada:(
    Nie wiem czemu, a u ciebie to wygląda taaaak kusząco! ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam widziałam, już od wczoraj przeglądam stronę w poszukiwaniu idealnego zestawu :D
    Nie mogę przestać patrzeć na te zdjęcia spływającego miodu....:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak cudownie wygląda ten wylewający się miodzik! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeju, ten wylewający się miód, te banany! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog ewidentnie kojarzy mi się z przybliżeniem obiektywu na miód! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja generalnie nie rozumiem wyścigu szczurów na studiach. I wszelkiego pędu po jak najlepsze oceny( no dobra, sama jadę na samych 5 i 6). Nie od tego zależy przyszłe zatrudnienie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiejsze zdjęcia mnie zachwyciły! :)
    A średniej zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. jej, te miód wygląda bosko! a w słoiczku po maśle najlepsze śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Omniomniomni *.*
    Ach kochana współczuję Ci tego zalatania ,ale pamiętaj jestem duchowo z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaglana <3 a nie mam w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaglanka z bananem <3 Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. o jaaa co za zdjęcia!! aż ślinka cieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten spływający miód! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bananowa, z miodem w słoiczku po maśle orzechowym - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie myśl tyle przy jedzeniu bo niestrawności dostaniesz :P

    Oj, my mamy taką Rudą na uczelni (która swoją drogą wcale nie jest ruda), która zawsze musi zabłysnąć jakąś niesamowicie odkrywczą konkluzją... Mówi z tak wysoko podniesioną głową, tak dumnym głosem jakby o fizyce kwantowej opowiadała, a zawsze do takich banałów dochodzi, ze wszystkim ręce opadają... Reakcja wykładowców- bezcenna: ,,eeeaaachaaa, to przejdźmy dalej.".

    Wszystkie miodki Anioły mają wspaniałe, ale u mnie gryczany niezmiennie pozostaje numerem JEDEN! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale to wygląda wooow, bardzo mi się podobają takie wypasione bananowe słoiczki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale mi smaka narobiłaś,wstydź się ;) Chyba zaraz popędzę do sklepu po miód i zacznę to robić .

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za dołączenie do akcji! :) Pychotka!

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...