piątek, 7 lutego 2014

Czekoladowe serniczki z nutką mięty

Dzisiaj mam dla Was serniczki z patelni, ale dla odmiany w wersji czeko-czeko-ladowej :D Podwójnie czekoladowe, bardzo sycące, słodkie serniczki z nutką mięty, dzięki Anielskim Przysmakom ;) Muszę powiedzieć, że ten miód to strzał w dziesiątkę. Uwielbiam miody w każdej postaci, ale ten mnie powalił :) I tyle z nim możliwości! Zachęcam więc do spróbowania :)))

Czekoladowe serniczki z nutką mięty

Składniki:

  • pół kostki twarogu (około 125g) - u mnie chudy
  • 1 jajko
  • 3 łyżki mąki pełnoziarnistej pszennej
  • łyżeczka kakao
  • łyżeczka oliwy z oliwek
  • gorzka czekolada
  • pomarańcza
  • miód z miętą (3 łyżeczki)

Przepis:

Jajka roztrzepujemy mikserem. Dodajemy twaróg i ugniatamy całość widelcem. Następnie dosypujemy mąkę i mieszamy do połączenia składników. Bierzemy odrobinę ciasta w rękę i robimy kulkę*. Następnie delikatnie ją spłaszczamy i układamy na rozgrzanej patelni z odrobiną oliwy. Smażymy z obu stron na małym gazie (niskim poziomie w indukcyjnych - około 5). Na serniczki położyłam kostkę gorzkiej czekolady, którą roztarłam po minutce (rozpuściła się totalnie). Na koniec dodałam pomarańczę i miodek z miętą <3
*najlepiej zwilżyć sobie dłonie wodą








Wybaczcie tę ilość zdjęć ale były taaaakie śliczne te serniczki :D
Miłego piątku i weekendu :* Ja niestety jutro do pracy :P hehehe

20 komentarzy:

  1. U mnie dziś tez rządzą Anielskie Przysmaki w postaci konfitury truskawkowej z cynamonem :D Świetny dodatek do mojej owsianki :D Te serniczki tak kuszą, że nie dziwi ta ilość zdjęć :D Zapewne nie mogłaś się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądają, jak słoneczko, nic dziwnego, że się na zdjęcia nie mogłaś zdecydować :P

    Przyszły weekend jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A właśnie dziś kupiłam twaróg ... przypadek ? Nie sądzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Ze składników, które podałaś, właśnie piekę sernik, normalnie w piekarniku! Ciekawe, jak wyjdzie :D oczywiście dodałam trochę proszku do pieczenia, a miód mam cynamonowy. Wybacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i owszem, owszem, mam :D. W sumie to jest tylko taki mój przepisownik, jak mi coś smakuje to wrzucam, coby nie zapomnieć :). Dawno nie gadałyśmy (co nie znaczy, że ja Cię cały czas nie obserwuję :D), więc powiem, co u mnie - WYSZŁAM Z TEGO! :) Ostatnio jak rozmawiałyśmy, to chyba mówiłam o swoich problemach z rodzicami, z wagą (pamiętasz, 45 kg/169 cm)... a teraz jakoś wszystko się ułożyło :) Co prawda potrzebowałam na to prawie roku i duuużo straconych nerwów, ale wreszcie jest w porządku. Jestem szczęśliwą posiadaczką 54-kg ciała (a w sumie to nie wiem, bo się nie ważę) i najlepszych rodziców pod slońcem :). A jak u Ciebie? Jak tam grafika? Rozwijasz to hobby? :) bo że praca, to wiem.. :)

      Usuń
    2. Jej, to super, że rozwijasz pasję! :) Pamiętam te Twoje grafiki, świetne były :). Moja opowieść, hmm.. powoli do przodu. Pięć i pół rozdziału na 20, przy czym ostatnie trzy powstały w ostatnie dwa tygodnie, a pierwsze dwa w lipcu. Miałam lekki zastój, jakieś pół roku ^^. Ale wiesz, nie mam znowu zbyt dużo czasu, w przyszłym roku matura i... no, wiesz, jakie jest życie osiemnastolatki - imprezy, chłopaki, seriale, tyyyyyyyle ważnych zajęć :D. Szukam jakiegoś nowego hobby, no bo wiesz, pisanie pisaniem, ale kiedy weny brakuje, to jestem na lodzie :) mówisz - modelina?

      Usuń
  5. Takie same śniadanie tylko że w wersji jednoporcjowej było wczoraj u mnie
    I wierzę Ci że było pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja dawno tych serniczków nie jadłam! a w czekoladowej wersji nie jadłam nigdy, za dużo tych dobrych propozycji u Ciebie ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  7. robiłam ostatnio czekoladowego sernika z patelni :D pyszne jest, w sumie obie wersje mi bardzo smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. matko kochana i to z patelni! omniomniom

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te serniczki a dawno już ich nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam serniczki! :)
    u mnie były wczoraj :)
    http://waniliaaa.blogspot.com/2014/02/16-serniczki-z-patelni-nadziane.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Serniczki uwielbiam w każdej postaci :) Takie czekoladowe z patelni.. hm pychota!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ilość zdjęć jak najbardziej prawidłowa przy tak ładnych i fotogenicznych serniczkach! :3

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie się tak ładnie nie sklejają :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Serniczki uwielbiam! zajadałam się dzisiaj takimi na kolację :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają bardzo smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. podwójnie czekoladowe, to zdecydowanie propozycja stworzona dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...