piątek, 21 lutego 2014

Cytrynowe leniwe

Cześć leniuszki :D Hehehe dzisiaj dla Was leniwe - troszeczkę inne, bo cytrynowe :) Miłośnicy kwaśno-słodkich zestawów będą zachwyceni :) 
Dziękuję za wszystkie oddane na mnie głosy (tzn. na mój rysunek) i nadal zachęcam do głosowania - TUTAJ oraz na mojego przyjaciela TUTAJ. Ściskam za każdy głos! Wystarczy kliknąć link i u góry pojawi się 'VOTE' - spokojnie, jak już niektórzy zauważyli, nie trzeba się logować ani nic ;D

I dziękuje za komentarze oczywiście!

Co u mnie? A no w weekend szkoła. Ka bum - od rana do nocy. Jestem tak faken szczęśliwa, że aż chyba podskoczę. Albo nie, bo siedzę. Moje krzesło mogłoby tego nie przeżyć. Także tego... w weekend mnie nie ma. Mam nadzieje w poniedziałek wstać entuzjastycznie do pracy i zaharować się na śmierć. Nie żebym miała ciężką pracę, ale czasami już też mam dosyć tego rysowania xd 
Z dobrych newsów - wróciłam na rowerek, stacjonarny bo narazie na zwykły mnie nie stać, a ten już mam od pewnego czasu :P Brakowało mi ruchu ale brakowało też  na niego czasu. Ale się zdeterminowałam - uznałam, że tak po 10km dziennie nie zje mi masy czasu i dam radę. Zrobiłam 17, a co tam xd mam nadzieje wytrwać w postanowieniu, bo daje mi to frajdę :) Gorzej, że tak wiele rzeczy mam do zrobienia. Też tak macie, że uda Wam się zrobić w końcu 1 rzecz a przychodzi 10 kolejnych? Argh....

Cytrynowe leniwe

Składniki:

na 2 spore porcje, lub 3 mniejsze
  • 400 g twarogu
  • 2 jajka
  • 8 łyżek mąki pełnoziarnistej pszennej + do posypania
  • sok z 1/2 cytrynki
  • skórka z 1 cytryny
  • 2 łyżki cukru trzcinowego + do posypania

Przepis:

Rozgniatamy twaróg w misce (użyłam widelca) i dodajemy do niego jajka - mieszamy całość. Następnie dodałam mąki, cukru i soku z cytrynki - dopóki mogłam to mieszałam widelcem, potem już dłonią. Na koniec dodajemy połowę startej skórki. Ugniatamy najpierw w misce potem na stolnicy posypanej mąką. Formujemy długi wałek i tniemy na kawałeczki. Gotowe leniwe wrzucamy do wrzącej wody w garnku i gotujemy. Wyjmujemy je z wody i odsączamy około 2-3 minutki po ich wypłynięciu na powierzchnię. Podałam ze skórką z cytryny oraz cukrem trzcinowym :)
Starczyło na dużą porcję dla mnie i wielką dla Mojego :D

Bul bul bul





BTW. Przyszła do mnie ostatnio nowa paczka z Anielskich-Diabelskich :D Hihihi 4 produkty zamówione + 4 w ramach współpracy. Szczęśliwa ja! Tym razem postawiłam na malinki - może to tęsknota za letnimi smakami <3 Zamówiłam miód z miętą bo po ostatnim testowaniu go wciąż mi mało :D szczególnie połączenie z czekoladą rozwala! Cudowne. Poza tym czeka mnie testowanie miodu gryczanego, soku z malinek, malinowego musu, miodu z różą (can't wait!), miodu malinowego i syropu z kwiatu bzu czarnego.  I wreszcie syrop korzenny :3 Także będzie się działo :D


29 komentarzy:

  1. Pychotka juz nie moge sie doczekac tych dobroci w akcji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy!
    A te leniwe wyglądają idealnie, musiały być przepyszne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O, trochę już się pozmieniało odkąd ostatni raz byłam na Twoim blogu. Ładnie :)
    A kluseczki z wielką przyjemnością zrobię, bo uwielbiam wszystko, co cytrynowe. No a same leniwe... Smak dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Miłośnicy kwaśno-słodkich zestawów" <- to zdecydowanie ja :D
    Dużo pysznych produktów dostałaś, zazdroszczę! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Podsyłam link do przepisu, bo przed chwilą dodałam na to lava cake :)
      http://gotowaniena102.blogspot.com/2014/02/107-chocolate-molten-lava-cake-z.html

      Usuń
  5. Ja już zagłosowałam :D
    A leniwe to moja miłość! Podoba mi się ten cytrynowy smak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. weź oddaj trochę tych rzeczy z Anielskich! haha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zobaczyłam twoje leniwe zrobiłam się od razu głodna! uwielbiam te kluchy :) na pewno wypróbuję je w kwaśnawej wersji z cukrem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, mniam ;3
    Miody, soki, syropy- no to będzie się działo ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. leniuszki to bym mogła jeść o każdej porze dnia i nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Leniwe wyglądają baardzo smacznie :) Gratuluję współpracy, już nie mogę się doczekać aby zobaczyć, co wyczarujesz z tych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak myślę o Twoim weekendzie to jedyne co mi na myśl przychodzi to ,,Będzie, będzie zabawa, będzie się działo i znowu nocy będzie mało..." ;P
    Dasz radę :*

    Miód gryczany to mój faworyt jednak :D Ale z miętą też zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Narobiłaś mi smaku na leniwe!!! Jak się zaprę to chyba jutro na śniadanie ugniotę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz naszła mnie ochota na leniwe. No nie ....
    A zdjęcia się piękne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta posypka na nich ^^ o matulu.. <3
    Anielskie sa super, ich produkty sa dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  15. te zdjęcia sprawiają, że robię się niesamowicie głodna, to był błąd oglądać je o tej godzinie :D
    strasznie zaciekawił mnie ten miód z różą! chyba muszę się "wybrać" na zakupy do Anielskich Przysmaków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak nawiązać z Nimi współprace ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Monika (właścicielka) sama zaproponowała ale wiem, że kilka dziewczyn do niej pisało z zapytaniem o współpracę :)

      Usuń
  17. ale cytrynowo ostatnio u CIebie. i dobrze! ;) apetyczne te kluseczki i inne niż wszystkie.
    a produktów od anielskich baaaardzo zazdroszczę, sama chętnie nawiązałabym taką współopracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ach jak mi się marzą takie leniwe! po proszę z dostawą do łóżka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. takich pyszności to ja jeszcze nie jadłam :)
    btw. smacznego testowania miodków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cytrynowo tutaj ostatnio u Ciebie :D Takie cytrynowe leniuszki muszą być być smaczne i lekko orzeźwiające :))

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądają świetnie:) bardzo lubię leniwe, w takiej wersji nie jadłam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo smacznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mmm... o jeju to musi być pyszne! :) ślicznie wyglądają! :-)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...