środa, 15 stycznia 2014

Żurawina i jabłko +liebster

Długo mnie nie było ale tak niestety teraz będzie - masa obowiązków i postanowiłam troszkę odpuścić - nie muszę przecież dodawać wpisów codziennie prawda? :) A i bez nich widzę, że sporo osób mnie odwiedza, co niezwykle cieszy :))) Dzisiaj pomysł na coś nowego,  innego i niezwykłe połączenie smakowe. Trzeba było wypróbować nowy produkt ;)

Deser żurawinowo-jabłkowy

Składniki:

na 2 porcje

Przepis:

Mannę gotujemy jak zawsze - podgrzewamy mleko i dodajemy kaszę intensywnie mieszając :) Można odrobinę dosłodzić miodem (użyłam najsłodszego ever - klonowego hehe). Porcję tworzymy kolejno dodając: łyżeczkę konfitury, kilka łyżek manny, znowu konfiturkę, starte jabłko i wszystko przykrywamy pozostałą manną. Dodałam groszki do dekoracji :) Należy chwilkę odczekać i można jeść!

*Jest to produkt od Anielskich Przysmaków oczywiście :) Zamówiłam, bo byłam ciekawa jak smakuje. W tym deserze skomponowała się wyśmienicie - delikatnie kwaśna doskonale dopełniła słodki smak jabłka i kaszy. Świetnie się wszystko skomponowało. Powiedziałabym, ż więcej w niej żurawiny niż jabła, tzn. ta pierwsza na pewno dominuje :) Duże kawałki owoców, niewielka słodycz (na szczęście) i lekko kwaśy posmak. Uważam, że jest wyśmienita, jeśli lubicie żurawinę to polecam bardzo :)))




Wybaczcie zdjęcia - o 7 rano nie mam co liczyć na dobre światło.

Pytania od Wiktorii :*
♥  Ulubiony aktor... chyba Robert Downey Jr. .
♥ Nie wyobrażam sobie poranka bez... szklanki wody.
♥  Sport to dla mnie... forma rozrywki, poczucie, że robię coś dla siebie, oderwanie od obowiązków.
♥ Najszczęśliwsze wspomnienie... święta w gronie rodzinnym - CAŁA rodzina razem. Jeszcze gdy babcia żyła
♥ Bajka z dzieciństwa, do której mam sentyment... The Vision of Escaflowne
♥ Smak, którego nigdy nie zapomnę... Zupa czekoladowa z kluskami z bitej śmietany (mojej babci).
♥ Najbardziej boję się... śmierci.
♥ Najczęściej chodzę spać ... około 12 w nocy ...i wstaję o godzinie... 6:50-7
♥ Bloguję od... kwietnia 2013
♥ Ulubiony zapach... róża oraz malina z wanilią
♥ W najbliższym czasie zamierzam ugotować... gofry ricottowe

Moje pytanka:

1. Ulubiona gra planszowa...
2. Na komputerze czasem gram w...
3. Moją największą pasją jest....
4. Najdłużej przyjaźnię się ...
5. Jestem...
6. Moją największą wadą jest....
7. Za to jestem dobra w...
8. Chwila relaksu to dla mnie....
9. Najczęściej jadam na śniadanie....
10. Mam często problem z....
11. W roku 2014 chcę...

Nominuję: 


:) Będę wdzięczna za link pod komentarzem - chciałabym przeczytać wasze odpowiedzi, a nie zaglądam tu niestety codziennie :( Jeżeli będziecie o mnie pamiętać, to będzie mi miło :D



25 komentarzy:

  1. Pucharek wygląda pysznie, jak deser! ;)
    Dzięki za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuję , za nominację napewnow odpowiedzi kiedy odpowiem na pytania wstawie ci linka :)) Pyszny sposob na manne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi http://fanaberiekarolajny.blogspot.com/2014/01/38klasyk-to-klasyk-i-tyle-odpowiedzi-lba.html?m=1 :)

      Usuń
  3. Ale pysznie wygląda ten deser. Aż chciałabym go od razu zjeść.
    zwariowananastolatkagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach maliny z wanilią to cudo <3

    Deser wygląda wspaniale, zwłaszcza te kropeczki :P
    Nawał obowiązków absolutnie Cię usprawiedliwia, ale dobrze, ze zaglądasz tu choć czasem :)
    No i jak trochę się u nas poluzuje z tymi wszystkimi obowiązkami to koniecznie się spotykamy na zasłużony deser :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za odpowiedź! :)
    Jej, cudnie ten deser wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh tak to jest, przychodzi styczeń/luty i obowiązki się natłaczają jak szalone :/

    Bardzo fajny deser - taki orzeźwiający. A jakoś ostatnio tylko takich pragne, te "zimowe" ciężkie jedzenie już mnie jakoś przytłacza...

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym porwała taki wypasiony puchar na deser :) mam nadzieję, że słowo "chyba" przy Robercie pojawiło się przypadkowo, jak go nie lubić? :D

    ps. nie uwolnisz się od natłoku pytań, nominacja czeka również u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pucharek <3
    Tak to jest z tymi obowiązkami że człowiek nie ma gdzie rąk powkładać ...

    OdpowiedzUsuń
  9. gofry ricottowe <3 boże, wyobraziłam sobie ten genialny smak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak smacznie wygląda! Pysznie podane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miód wielokwiatowy z miętą Najlepszy ? Co w takim razie stało się z cynamonowym ? :):) Jakaś mała zamiana miejsc ? :) Pucharek z chęcią porwę ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że nie musisz stawiać postów codziennie ;)
    To śniadanko zrobiło na mnie duże wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie musisz pisać codziennie, ale miło będzie co jakiś czas jakieś śniadanko Twoje oczami pochłonąć! ;)
    Puchar mistrzów!

    OdpowiedzUsuń
  14. To największy plus dla bloga kiedy nie dodajemy wpisów codziennie, a odwiedziny czytelników są na tym samym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. eej zaciekawiła mnie ta czekoladowa zupa. chciałabym takiej spróbować! :D ano i Roberta Downey Juniora uwielbiam również :3

    OdpowiedzUsuń
  16. jasne, że nie trzeba! ale miło znów przeczytać u Ciebie posta ;)
    jak ja bym chciała ten miód klonowy. ideał dla mnie!
    robert downey jr <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wyglądają te warstwy w pucharku : )

    OdpowiedzUsuń
  18. moje odp są tutaj:
    http://viollej.blogspot.com/2014/01/150-patki.html#comment-form

    a Ciebie również nominowałam trochę później, przy poście ze śniadaniem nr 152 :D:D
    a deserek piękny omomo *.*

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...