środa, 1 stycznia 2014

Nowy Rok zaczynam owsianką

Kiedyś usłyszałam, że zjedzenie owsianki w nowym roku przynosi szczęście. Tego dnia pierwszy raz ją zjadłam - troche z przymusu a trochę z ciekawości. Bo byłam gosciem - nie wypada odmówić. I choć ta owsianka nie wyglądała i nie smakowała jak moje aktualne wariacje, to coś w niej było i... zaczęłam ją z czasem robić samodzielnie :) I dobrze, bo warto. Może więc powinnam dzisiaj świętować nie tylko Nowy Rok ale także rocznicę jedzenia owsianki?


Czekoladowa owsianka noworoczna

Składniki:

  • 1/2 pomarańczy
  • 6 łyżek płatków owsianych
  • 1/3 szklanki mleka
  • wrzątek
  • miód klonowy (2 płaskie łyżeczki)
  • orzechy laskowe
  • pasek (4 kostki) gorzkiej czekolady

Przepis:

Owsiankę zalewamy wrzątkiem i czekamy aż wchłonie płyny. Potem dolewamy mleka, mieszamy i wstawiamy na mały gaz. Gdy zacznie się gotować i gęstnieć wrzucamy czekoladę i dodajemy miodu - mieszamy i gotujemy chwilkę. Podałam z orzechami laskowymi i pomarańczą.



Jaki był 2013? Ostatni rok studiów i dyplom, przeprowadzka, wspólne życie z chłopakiem, nowa praca i powrót do rysowania, 2 koncerty marzeń (Paddy Kelly, Lordi), intensywne ćwiczenia i nowy sposób odżywiania, ale przede wszystkim... założyłam bloga! Zwrot o 180 stopni :) Poznałam wiele wspaniałych osób tutaj, z kilkoma nawet się spotkałam i liczę na więcej takich spotkań ;) Nie było łatwo - uzbrojona w mały aparacik, pusty portfel i kiepskie światło starałam się przekazać jedynie ducha eksperymentów i prawdziwej przyjemności zdrowego jedzonka. Pokazać, że można jeść to co się lubi i być przy tym szczęśliwym (bez poczucia winy). I wreszcie pozbyłam sie też większości swoich natręctw i odrobinę wyluzowałam ;) A to jest bezcenne! Choć perfekcjonistką i tak gdzieś wewnątrz będę ;D hahaha
Jaki będzie 2014? Chcę oddać się swoim pasjom - gotowania, rysowania, decoupage'u, grom komputerowym (zaczęłam teraz przygodę z LoL'em hehehe) chcę także szkolić się mozliwie szybko i intensywnie by w przyszłości wydać własną grę :) A poza tym? No zobaczymy, nie chcę już planować, chcę sobie po prostu żyć - troszkę z dnia na dzień i szalenie, ale rozsądnie i odpowiedzialnie - bo przecież jedno nie wyklucza drugiego :)

Do siego roku!

19 komentarzy:

  1. Ten rok będzie dobry kochana , zobaczysz :*
    Cudownie rozpoczęty nowy rok !

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w Nowym Roku i wszystkiego dobrego! spełnienia marzeń oraz dużo zdrówka :D
    owsianka najlepsza i w sumie nie tylko dobra na początek roku, ale na każdy poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Martuś tego Ci życzę z całego serduszka mojej niewysokiej osóbki:)by spełniły się wszystkie Twoje marzenia,pragnienia,pasje rozwijały i było ich coraz więcej:)znalazłam zastosowanie dla prezentu od Ciebie.Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci, żeby te wszystkie marzenia się spełniły :*
    Owsianka zawsze się świetnie sprawdza, idealne pierwsze śniadanko w roku 2014 (jeju teraz trzeba pamiętać, żeby dobrze pisać datę haha nawet się zawahałam przez chwilę ;DD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia marzeń w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak rozpoczęty rok musi się udać! :-) I owsianka ma jakąś w sobie magię, gdy otula ciepłem w zimowe poranki :) Szczęśliwego nowego ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O, będę miała szczęście! :D Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Dużo uśmiechu, samych pozytywnych myśli, smakowitych pomysłów i zdrówka przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to spełnienia wszystkich marzeń w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o czymś takim! Zaskakujące ;)
    Ale wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałaś udany rok :D Oby ten był jeszcze lepszy :) Spełniaj się :*

    No i foch! Dlaczego nie powiedziałaś wcześniej, że owsianka przynosi szczęście? Chciałaś je zachować tylko dla siebie co? Tak to też bym przygotowała :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałaś całkiem owocny rok :) Oby kolejny był lepszy.
    Pyszna owsianka, jadłam kiedyś podobną.. niebo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że miałaś taki miły rok : ) Kolejny też musi taki być!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jedno z lepszych połączeń w owsiance ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Życzę Ci zatem dużo energii to realizowania postanowień! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę, że spełnisz wszystkie swoje oczekiwania - szczęśliwego Nowego Roku :D oby Lordi z tym "fear" nie wykrakał :c
    owsianka zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszne śniadanie noworoczne :) !

    Szczęśliwego Nowego Roku :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne śniadanie na rozpoczęcie roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam mocno kciuki za realizację nowych celów. :) Mój chłopak cały czas namawia mnie na grę w LoL'a i coś czuję, że niedługo mnie złamie :D

    Nominowałam Cię do Liebster Award :) Zapraszam: http://the-student-cookbook.blogspot.com/2014/01/szczesliwego-2014-liebster-award.html :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...