piątek, 31 stycznia 2014

Najdelikatniejsza manna na świecie + liebster

"-Co to takiego?
- No manna...
-Manna? Wow takiej delikatnej jeszcze nigdy nie jadłem."

No właśnie, delikatna jak puch, lekka i przypomina w konsystencji bardziej kleiki dla dzieci :) Niesamowita, słodka, lepka, przepyszna :) Polecam, bo warto spróbować czegoś innego ;) A wszystko zaczęło się od wielkiej grudy w mannie... w krytycznych sytuacjach ratujemy się często niekonwencjonalnymi metodami :D

Ahhh dzisiaj bez ciepłej wody i ogrzewania :< Na dodatek po drodze do pracy złapał nas koleś z Tvn24 i się pyta jakie mamy sposoby na zimny poranek. To wypaliłam jak matoł CIEPŁE ŚNIADANIE! xd Potem przez pół godziny miałam z siebie samej beke xd Także jeśli zobaczycie dziewczynę w czerwonej czapie z wielkim pomponem gadającej o śniadaniu to będę ja xd nie śmiejcie się HAHAHA


Najdelikatniejsza manna

Składniki:

na jedną porcję (miseczkę)

  • 3 łyżki kaszy manny
  • 3 łyżki jogurtu greckiego
  • szklanka mleka
  • łyżka miodu
  • 1/2 banana
  • 2 łyżeczki konfitury - najlepiej lekko kwaśnej, u mnie z aronii
  • gwiazdki mleczne (od Klaudii :*)

Przepis:

Mleko zagotowujemy w garnuszku, gdy będzie gorące dodajemy miodu i mieszamy. Następnie kaszę manną i intensywnie mieszamy*. Gdy całość się zagęści dodajemy jogurtu greckiego i mieszamy. W celu uzyskania pożądanej konsystencji należy zblendować całość. Podałam z bananem, gwiazdkami i konfiturką od Muti :*

*Kaszy nie wrzucamy jeśli mleko jest bardzo gorące - powstaną wtedy grudy. Jeśli zagotowaliście mocno mleko to kaszę najpierw trzeba rozpuścić w odrobinie wody i wtedy dolać do garnuszka.






Ty razem Liebster od Pam :* Długo musiała czekać, ale w końcu jest :D 
PS. Został jeszcze jeden liebster xd
1. Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie ze słowem ,,ludzie"?
Masówka
2. Pamiętasz jakiś stałe powiedzonko, albo tekst Twoich rodziców, który zawsze Cię denerwował?
"W tej chwili!"
3. Lubisz podróżować? Chodzi mi o samą jazdę autem, pociągiem, autokarem, kolejką itd.
Ogólnie tak - przygotowuje prowiant, rozrywki, a jak jadę jeszcze z kimś to dodatkowa frajda. Ale czasem od dłuższej jazdy samochodem mnie mdli - zależy od auta. I też jak ktoś ma w samochodzie milion zapachowych choinek >.>
4. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj pieczywa?
Czy rodzaj... na pewno bułka z dynią, ale tylko ta lidlowska ;)
5. Jaka jest Twoja ulubiona lektura szkolna, z całego okresu edukacji?
"Ten Obcy" i "Potop". Ciężko wybrać jedną xd
6. Jaki jest Twój wymarzony zawód i czy myślisz, że uda Ci się to osiągnąć?
Generalnie myślałam o nauczycielstwie, albo byciu menedżerem w firmie. Natomiast obie te rzeczy wymagają sprecyzowania w czym" zarządzać i "czego uczyć" a to już problem - bo jestem straszną hybrydą. Natomiast nigdy nie łączyłam swojej przyszłości z rysowaniem, bo uznałam, że "nie mam szans" - przecież tyle ludzi pięknie rysuje, nawet mój kumpel rozbraja swoimi rysunkami. A jednak :) Jak widać bez wykształcenia ale ze znajomością narzędzi i chęciami można osiągnąć to, co się chce. Dzisiaj jestem grafikiem komputerowym i nie zamieniłabym tej pracy na żadną inną ;)
7. Jakbyś miała możliwość posiadania egzotycznego zwierzaka, co by to było?
Surykatka
8. Musisz wyeliminować ze swojej diety jedną rzecz, którą często jadasz i lubisz, od czego dasz radę się powstrzymać?
Hmm no nie wiem, chyba każdą da się zastąpić czymś innym :)))
9. Gdybyś mogła wybrać imię sama dla siebie, jakie by o było?
Myślę, że Marta pasuje do mnie idealnie :) Ewentualnie Laura lub Klara - bo mi się podobają.
10. Pracując w grupie wolisz rządzić, czy raczej umywać ręce od odpowiedzialności?
Wolę przewodzić, bo wiem, że wtedy wykonamy wszystko na czas i poprawnie. Natomiast btw nienawidzę pracy w grupie, nie w szkole.
11. Właśnie wyjmujesz gorący obiad z piekarnika, jesteś piekielnie głodna i nie możesz doczekać się zatopienia zębów w swoim aromatycznym posiłku. Dzwoni koleżanka i chce pogadać, czeka na Ciebie na przystanku, schodzisz do niej od razu, czy prosisz, żeby poczekała aż zjesz?
Jedzenie zawsze można odgrzać ;) A głód można zapić na chwilę szklanką zimnej wody :D
12. Jaka jest potrawa, na którą od dawna masz ochotę i od jeszcze większego dawna ( :P) jej nie jadłaś?
Spagetti!

24 komentarze:

  1. Dzisiaj jedząc śniadanie naszła mnie ochota na te gwiazdki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dawno nie jadłam manny! A co dopiero tych magicznych gwiazdek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta manna musiała być pyszna i delikatna
    Starsy <3
    Dziś jadłam owsiankę tiramisu z twojego przepisu i była pyszna, dziękuje za przepis :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mana jest przepyszna :D Ja jak ją gotuję to używam takiej trzepaczki i wtedy grudki nie mają prawa powstać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powstały bo mi się sypnęło za dużo na raz ;)

      Usuń
  5. No, takiej manny to jeszcze nie jadłam.
    Ładnie się uporałaś z LBA, pytania Pam były wymagające, wiem coś o tym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie, zastanawia mnie jej smak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doczekałam się :D W końcu mogłam pożreć te odpowiedzi z niecierpliwości :P

    Zapachowe choinki w aucie- o matko! FU
    Jak się spotkamy to mi opowiesz o czym był potop, bo nigdy przez to nie przebrnęłam (tylko wybacz jak zasnę :P)

    Manna, cóż. Za manną nie przepadam, ale skoro taka kremowa i delikatna, a no i jeszcze te gwiazdki. Może by uszła :]

    OdpowiedzUsuń
  8. O, a ja jestem Klara z bierzmowania :D no i śniadanko faktycznie ideał w kwestii lekkości, a do tego uśmiechnięte magic starsy - lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. No rzeczywiście wygląda jak puszek ;)
    A tam przecież dobrze powiedziałaś ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie potrafiłam zaakceptować tych zapachowych choinek w samochodzie :<
    intrygująca ta wersja manny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w sumie nawet lubię te 'grudki' z manny ;)
    Taka z jogurtem jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszzę naprawic blender, oj musze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się taka kaszka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. jak byłam mała to uwielbiałam imię Klara, we wszelkich podwórkowych zabawach tak się nazywałam. :D
    dodanie jogurtu do manny muszę wypróbować! ja dziś do swojej dodałam mascarpone i też wyszła pyszna i taka kremowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Grudy są smaczne!
    A co do ulubionego pieczywa - bułka dyniowa z lidla rządzi, nie!? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po opisie myślałam, że zrobiłaś z ubitym białkiem :)
    Ja zawsze wrzucam mannę na wrzące mleko i jeszcze nigdy nie zrobiły mi się grudki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja manna wygląda idealnie. Muszę spróbować Twoim sposobem ugotować kaszkę następnym razem! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda puszyście, fakt. fajnie jak coś złego przeradza się w takie pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście wygląda bardzo delikatnie! ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna! :D Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...