niedziela, 26 stycznia 2014

Kluski z bananem

Eksperymentalne :) I wyszły przepyszne! Dodałam do nich roztopioną czekoladę i sama roztapiałam się jedząc to pyszne danie <3 Zrobiłam je sobie na kolację - jeśli chcecie zjeść z rana to pewnie trzeba by przygotować je wieczorem. Dlatego moim zdaniem optymalny będzie z tego obiadek :D Ja przyszłam po pracy, w około 30 min zrobiłam kluchy, ugotowałam i zjadłam. Całość trwała nieco ponad godzinkę ale warto było :) A dodam, że robiłam dwie porcje :P Więc z mniejszą może też i czasu zajmie mniej ;) Polecam bardzo, bardzo, BARDZO mocno bo jest to na prawdę coś, czego warto skosztować :)))

PS. Zakupiłam modelinę i kilka akcesoriów - czas zająć się nową pasją <3 czekam teraz na moje paczuszki.

A dzisiaj niedziela - niedziela, która minęła pod znakiem zaliczenia i zmarnowania dnia grając w grę, w której tylko potrafią obrażać i reportować ludzi. Aha i się głupio mądrzyć. Chyba mam już dość, dobrze, że niedługo zajmę się modeliną...



Kluski z bananem i czekoladą

Składniki:

Na 2 lub 3 porcje - około 18szt. różnej wielkości
  • 2 x 200g twarogu (chudy)
  • 2 jajka M
  • 6-8 łyżek mąki (pełnoziarnista pszenna)*
  • 2 małe bananki
  • 12 małych kostek gorzkiej czekolady
  • cukier trzcinowy
*Dodaje raczej na oko. Chodzi o to by ciasto nie kleiło się zbytnio do rąk :)

Przepis:

Jajka roztrzepujemy mikserem, następnie dodajemy twarogu i mąki - mieszamy i rozgniatamy wszystko. Ugniatamy ciasto aż będzie w miarę jednolite (podsypując co jakiś czas odrobiną mąki). Robimy gruby rulon i tniemy go na plastry grubości około 3-4 cm. Spłaszczamy plasterki i wkładamy do nich kawałek banana zawijając je i formując kuleczkę. Cala instrukcja będzie poniżej na zdjęciach :) Gotowałam we wrzątku do momentu wypłynięcia. Podałam z około 5 kostkami czekolady, roztopionej uprzednio w mikrofalówce. Dodatkowo posłodziłam odrobiną cukru trzcinowego.
Pyszności :)

Instrukcja obrazkowa - jak to robiłam, że banan jest w środku ;) Cóż - da się :D PS. Warto zwilżyć lekko brzegi kółeczek z ciasta, by lepiej się sklejały.






I kolejny Liebster, tym razem od Patrycji K. ;)

1. Książka, którą przeczytałam w przeciągu miesiąca. Ostatnio tylko Pieśń Lodu i Ognia
2. Ulubiony film zagraniczny? Robin Hood i Książę złodziei
3. W najbliższym czasie planuję .... przeżyć zaliczenia i zacząć modelować
4. Owoc, który kojarzy mi się najbardziej z wakacjami i latem? Truskawki
5. Wkurzam się , gdy ... ktoś robi coś powoli i olewająco
6. Rano piję kawę czy herbatę ? Wodę
7. W mojej szafie mam najwięcej ... ubrań? o.o Konkretniej to swetrów.
8. Produkt, który planuję w najbliższym czasie kupić ... pewnie coś do modeliny xd I mąkę gryczaną bo się skończyła
9.Kolacja na słodko czy wytrawnie? Wytrawnie
10. Ulubiony dodatek do owsianki .. bananananan i masło orzechowe
11. Mięsożerna czy wegetarianka ? Mięsożerna, nawet bardzo.
12. . Miłego dnia :) :*


Miłego tygodnia :) Postaram się odzywać częściej!

28 komentarzy:

  1. Kluchy ? Bananowe ? Z czekoladą ? *.* Mogę u Ciebie nocować ? :D
    Modelina jest super ! Uwielbiam z niej kolczyki ale ja mam dwie lewe ręce i nic ulepić nie umiem :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie to tak, takie smakołyki na pokuszenie wrzucać wieczorną porą na blog? Żeby innym ślinka ciekła?
    Już wiem, co w tym tygodniu będzie na obiad - uwielbiam połączenie banan + czekolada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podeślij mi! Musiały być genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przekonuj mnie, nie trzeba...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kluseczki! Wyobrażam sobie, jakie muszą być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pycha , poloczenie wszystkiego co dobre w male cuda mniam z checia bym takie zjadla <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Banan i czekolada w kluseczkach ? Po prostu siódme niebo , jak dla mnie *_*
    Pochwal się proszę efektem nowej pasji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają rewelacyjnie ! :)))
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jak to wszystko pysznie wygląda. Banan i czekolada to cudowne połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Alllle ta czekolada wygląda nieziemsko :D Idealny posiłek, zrób mi taki proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie jest danie, to stan umysłu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. kluski z twarogiem uwielbiam ponad wszystko, ale nadzianych bananem jeszcze nie jadłam. czuję, że to będzie nieziemskie danie!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie twarogowe kluseczki! koniecznie wypróbuję właśnie nadziane bananem :)
    najlepsze pytanie - rano kawa czy herbata? - woda :D często się spotykam z taką odpowiedzią. wszyscy zakładają, że człowiek głównie rano tylko herbatę czy kawę potrafi wypić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale apetyczny zestaw na koniec dnia! We dwoje pewnie smakuje najlepiej :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny przepis, na pewno skorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. prawie jak knedle z bananami :D skradły moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie pomysłowe! : )
    Wyglądają pięknie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. no nie.. schodzę na dół do sklepu po twaróg i dziś jeszcze zjem je na kolację. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne! Trafiłaś w moje smaki, na dodatek mam kilka dojrzałych bananów. Chętnie spróbuję, może nawet jutro : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozwól, że się poczęstuję :]
    Wyglądają wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmmm banan z czekoladą! Chyba spróbuję zrobić rodzince na kolację :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Robiłam kiedyś podobne "pyzy" serowe tylko w wersji wytrawnej z mięskiem. Teraz już wiem jakie będę robić następne :D Z bananem muszą być pychaaaa! ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. banany+ czekoladaa= ^^
    chyba wiem co zrobię jtr na obiadek :d

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...