środa, 29 stycznia 2014

Kawowa owsianka z wiśniami + liebster

Jesteście kochani :) Na prawdę - rzadziej tu wchodzę, a mimo to wszyscy o mnie pamiętają :D To takieeee miłe <3 Cieszę się, że podobały Wam się kluchy z bananem hihi. Ktoś robił? Smakowały???
Dzisiaj troszeczkę zwyczajniej - coś co daje kopa z rana ;) Dawka kawy - coby się obudzić... cóż moje wstawanie najlepiej opisuje punkt 6 liebstera od Wioli (patrz koniec notki) :P Miłego dnia!

Kawowa owsianka z wiśniami

Składniki:

  • 6 łyżek płatków owsianych błyskawicznych
  • płaska łyżka kawy rozpuszczalnej
  • wrzątek
  • 1/2 szklanki mleka
  • łyżeczka miodu
  • 2 łyżki jogurtu greckiego
  • kompot wiśniowy

Przepis:

Płatki i kawę zalewamy w jednym naczyniu* wrzątkiem i czekamy aż wchłoną wodę. Następnie dolewamy mleka i gotujemy aż całość zgęstnieje. W międzyczasie polecam odrobinę dosłodzić (u mnie łyżeczka miodu). Podałam z jogurtem (pseudo)greckim** i wiśniami w kompocie od kochanej Moniki :* Niestety już się skończyły :<

* ja w garnuszku - potem tylko podgrzewam i nie brudzę więcej naczyń :)
** nie polecam jogurtu greckiego z Tesco (marka Tesco).




Iiiii  kolejny Liebster :D Tym razem od Wioli :*
1. Co zamierzasz ważnego zrobić w najbliższym czasie?
Właśnie nic i to jest najlepsze :) nareszcie trochę mogę odetchnąć
2. Gdy masz ochotę szybko coś zjeść, po co najchętniej sięgasz?
Robię kaszę manną. Poza domem kupuje sobie suchą bułę :P
3. Potrawa, której nigdy w życiu nie spróbujesz.
Czegoś z owadów i ślimaków - never.
4. Według własnego upodobania uporządkuj od najlepszego do najgorszego: nutella, masło orzechowe, powidła śliwkowe, miód, dżem truskawkowy, serek kanapkowy (ulubiony smak).
miód, masło orzechowe, dżem truskawkowy, powidła śliwkowe, nutella, serek kanapkowy
5. Gdybyś miała taką możliwość, to czy cofnęłabyś się wstecz o pięć lat?
Tak ale na jeden dzień, żeby znowu pobyć ze swoją klasą z technikum - brakuje mi ich :) I nauczycieli i klimatu szkoły.
6. Twoja pierwsza myśl kiedy rano wstajesz z łóżka?
Znowu trzeba wstać
7. Czy jest coś, na co poświęcasz zbyt dużo wolnego czasu, a powinnaś mniej?
Granie na kompie :x chociaż z drugiej stony mało mam tego wolnego czasu, a to mnie odstresowuje...
8. Za dziesięć lat widzę siebie i swoje życie...
Nie widzę, nie planuję, jedyne czego pragnę to rozwinąć się w zakresie tworzenia gier i może stworzyć coś swojego :)
9. Gdy zimą wychodzisz na podwórko, czego nie może zabraknąć w twoim ubiorze?
Kaptura - czuję się z nim lepiej. Ciepłe buty i rękawiczki to też podstawa, bo mam wiecznie zimne stopy i dłonie.
10. Najważniejszą rzeczą w twoim pokoju jest...
Biurko z laptopem - jestem komputerowcem, to centrum mojego życia :D
11. Jakie ciasto jest twoim popisowym?
Zdecydowanie TO. Zawsze wychodzi, rośnie jak nienormalne (nawet 3-krotnie) i jest przepyszne :)


22 komentarze:

  1. O pyszniee :) Ja też mam wiecznie zimne stopy , komputer centrum zdecydowanie heh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawowa to idealna propozycja na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, przegapiłam te kluchy. Dobrze, że wspomniałaś o nich, bo chyba muszę spróbować. :)
    Owsianka jak zawsze pycha, nie może być inaczej.
    Widzę, że cały czas się z LBA rozprawiasz. ;) Ciekawe odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  4. No rzeczywiście taka ... owsianka ''budzik'' ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kawowa z wiśniami, rozpływam się nad tym połączeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ciasto z pkt.11 będę musiała wypróbować :D A co do kaptura zgadzam się w 100%. Czapka czapką, ale kaptur musi być :P

    A połączenie kawy i wiśni jest wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O masz jeszcze je masz.To już Ci się winko z nich zrobiło.Ha ha na dobry początek dnia:)Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie :D nadal dobre byly

      Usuń
  8. O kurczę, zjadłabym coś wiśniowego *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, te wiśnie w kompocie! Kiedy mieszkałam w domku, miałam ich pełno całą zimę. Tęskno mi do tego smaku.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie kawa obowiązkowo rano musi być
    No i taką owsianka nie pogardziłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, masz w sobie dużo pozytywnej energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie muszę spróbować owsianki w wersji kawowej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kluchy pyszne były!
    kawa i wiśnie razem <3 jeszcze tylko kakao bym dodała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. podobne kluski z bananem u fantasmagorii są, knedle. próbowałam jej wersji, banan sprawdził się super!
    a gdybym miała okazję spróbowaś ślimaków, na pewno bym spróbowała, do odważnych świat należy :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje smaki :) Przepyszna owsianka :) Chyba będę musiała ją jutro zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tęsknię za owsianką, a Twoja wersja taka pyszna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię kawowe owsianki, ta w połączeniu z czereśniami musiała byc naprawdę pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kawa i wiśnie - jest lepszy przepis na udany poranek? Jak dla mnie nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak widzę taki kolor capuccino potrawy to odrazu wiem, że to jest pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam smak kawy, trafiłaś w moje smaki w stu procentach!

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...