środa, 8 stycznia 2014

Jagoda, mięta i czekolada + wege kotleciki

Dalej chora. Dalej boli nos. Ale w końcu musi przejść :) Dzisiaj dobry dzień, choć mało snu, ale w pracy u nas jest zawsze fajnie ;) Pewnie dlatego, że pracuję ze swoim chłopakiem, w młodym zespole, kumluję się z szefami i mam mega wielkie słuchawki do słuchania muzyki. A i jeszcze coś - przecież robię to, co lubię :))) Także miłego popołudnia życzę!
A owsiankę polecam - zakochałam się w niej. Takie pyszne połączenie! Który to już raz będę polecać TEN miodek? Nie wiem, ale jedno wiem z pewnością - stałam się jego prawdziwą fanką <3 Monia przygotuj się na kolejne zamówienie, bo miodek się kończy ;D hahaha

Jagodowa owsianka z czekoladą i miętą

Składniki:

  • 6 łyżek płatków owsianych błyskawicznych
  • łyżka konfitury jagodowej
  • wrzątek
  • 1/2 szklanki mleka
  • czekolada gorzka
  • czekolada biała (u mnie z borówkami)
  • łyżeczka miodu wielokwiatowego z miętą

Przepis:

Owsiankę zalewamy wrzątkiem i czekamy aż wchłonie płyny. Następnie dodajemy mleka, mieszamy i wstawiamy na mały gaz (lub małą moc w indukcyjnej - około 5). Gdy zacznie gęstnieć dodajemy konfitury i mieszamy - powinna przybrać ciemny kolor :) Po chwili jest już gotowa - gęsta, lepka, słodka. Podałam z gorzką i białą czekoladą, a na koniec polałam miodem miętowym.
Połączenie mięty z czekoladą wszyscy znają - ale czy do tego połączylibyście jagodę? Cóż, ja polecam ;)




A co na obiad lub kolację?
Kotleciki pieczarkowe! :D

Kotleciki pieczarkowe

Składniki:

  • 300 g pieczarek
  • 1 jajko
  • 3 łyżki mąki pełnoziarnistej pszennej
  • 1/2 cebuli

Przepis:

Pieczarki kroimy najdrobniej jak się da (użyłam urządzenia do siekania). Podobnie cebulę. Mieszamy oba składniki z jajkiem i mąką, dodajemy soli i pieprzu według uznania. Smażymy na oliwie z obu stron na małym gazie. Podałam z brokułami i ketchupem :D





28 komentarzy:

  1. Super ze robisz co lubisz . Ja też jestem fanka owsianki :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią spróbowałabym ich produktów, al po św krucho z kasą.. :D Ale zaczęłam pracę, może coś wyjdzie?
    Oooo.. aleś miskę cudownie napakowała!!! <3

    Swoją drogą, czytam Twojego bloga i trochę się zgubiła.. Gdzie pracujesz? Jeśli można wiedzieć? :) Coś z komputerami, z grafiką?

    OdpowiedzUsuń
  3. to jagodowe śniadanie! obłęd! kompozycja smakowa cud miód! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kusisz tym miodkiem, mam straszną ochotę na niego :) i w połączeniu z tą owsianką, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kotleciki będę musiała przetestować :) Robiłam kotlety z wielu warzyw i strączków, ale z grzybów - jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się wproszę na obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pieczarki? jestem na taaak! świetne kotleciki :)
    no i przypomniałaś mi, że czas uzupełnić zapasy miodu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieczarki - ja też jestem na tak :D Owsianka na bogato :) To była eksplozja smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miód z miętą, to musi być pyszne :D a kotleciki mnie ciekawią strasznie, bo lubię pieczarki. :>
    zazdroszczę Ci tej pracy, weź ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle ketchup :D ale przepis fajny, zapisuję sobie :) marzą mi się te miody!

    OdpowiedzUsuń
  11. Owsianka wygląda przepysznie, a obiad chętnie bym Ci zabrała... smakowicie u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham połączenie mięty i czekolady, pycha *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Tymi kotlecikami to mnie kupiłaś bez dwóch zdań :D

    No i owsianką z resztą też :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie pracujesz jeśli można wiedzieć? pysznie wyglądają kotleciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem grafikiem komputerowym, tworzę grafikę do gier mobilnych :)

      Usuń
    2. ale super :) z zawodu czy bardziej z hobby? :) jestes juz po studiach? :)

      Usuń
    3. Studiuję zaocznie magisterkę :) Ale nie kształciłam się w ogóle w kierunku rysunku - rysuję od dziecka i kiedyś to lubiłam. Potem przestałam na jakieś 3 lata i teraz się znowu wkręciłam :) Pracuję dla firmy Nawia Games i zawodowo jestem grafikiem, choć wykształcenia nie mam. Ale pasja, talent i znajomość narzędzi dyktuje zawód a wiedzę zdobywa się z czasem ;)
      Poza tym kocham gry więc to coś dla mnie :D

      Usuń
  15. No to czekam.Wolałabym abyś osobiście odebrała:)trzymaj się cieplutko.Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa odmiana od słodkich śniadań z tymi kotlecikami! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A u mnie akurat zapas pieczarek i brak pomysłu na obiad.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpisałam Ci. Dziękuję za ciekawy I wartościowy komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten miód z miętą interesuję mnie smakowo najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kotlecików muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  21. te smaki w owsiance...niebo! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadałam nigdy za połączeniem mięty i czekolady, ale tu wygląda pysznie ;D
    A kotleciki mmm ^^

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...