wtorek, 21 stycznia 2014

Gofry ricottowe + co ja w zasadzie robię

Jak mówiłam - tak zrobiłam. Planowałam je i nic nie stało na przeszkodzie by zrobić. No może brak ricotty ale cóż - nadrobiłam :D Bodajże w Lidlu kupiłam (tyle tu sklepów na około, że tracę rachubę). Polecam serdecznie, są delikatne i uwaga bo wyszło ich dużo... nie wiem jak to się stało ale porcje jak dla wojska D: aczkolwiek są tak delikatne i lekkie, że nie miałam dużych problemów ze zmieszczeniem ich :)

Gofry ricottowe

Składniki:

Na dwie porcje - około 8 delikatnych i lekkich gofrów
  • 6 łyżek mąki
  • opakowanie (250g) ricotty
  • 2 jajka
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • 1/3 szklanki mleka
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • dodatki - czekolada gorzka, miód rzepakowy, konfitura z pomarańczy

Przepis:

Jajka ubijamy mikserem, dodajemy ricottę, oliwę i mieszamy ponownie. Następnie dosypujemy mąki z proszkiem do pieczenia i dolewamy mleka tyle, by konsystencja przypominała gęstą śmietanę (u mnie wyszło około 1/3 szklanki). Tak przygotowane ciasto wlewamy do nagrzanej gofrownicy. Nie miałam zbytnio problemów z odklejeniem ich, aczkolwiek jeśli macie ograniczone zaufanie do waszych gofrownic to posmarujcie odrobinką oliwy ;)
Podałam z najlepszym miodem na świecie - rzepakowym (spójrzcie tylko na ten perłowy kolorek!) i niesamowitą konfiturą pomarańczową. A dodatek gorzkiej czekolady wzmocnił ich słodycz ;)








"Życie piękne jest,
wystarczy tylko mieć co jeść"
Podoba mi się taka filozofia hehe

Tak na poprawę humoru, bo słabo z nim dzisiaj 


O a dzisiaj Liebstera nie będzie, ale chciałabym pokazać Wam troszkę, czym dokładnie zajmuję się w pracy ;) Podobno większość ludzi to wzrokowcy, więc lepiej pokazać niż pisać :P

TŁA DO GIER
-progress-




-done-






ELEMENTY 3D
-progress-


Dla ciekawskich tak wygląda tekstura na płasko:


Malowałam te wysokie góry
(widok: Unity, zrobione w 3ds Max)

Robiłam teksturę (kolory, faktura) do tego domku :)
(widok: Unity, zrobione w 3ds Max i Photoshop)

Animacja westernowskiego tańca ;)
3ds Max

EFEKTY SPECJALNE
-particle-

Lawina z piaskiem
(Unity)
Unity


28 komentarzy:

  1. te zdjęcia gofrów - można się zaślinić na ich widok :D

    wow, ciekawa praca - bardzo ciekawa i jakie świetne efekty!! masz talent :)

    piosenka na poprawę humoru? nie trzeba mi jej, ale zawsze jako dziecko lubiłam Księgę Dżungli także chętnie powrócę do jednej z melodii dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gofry goframi, ale zaczarowana jestem dalszą częścią notki!
    kurcze, ja jakoś nie potrafię tak ,,warstwowo" tworzyć- że najpierw szkic, potem kolory, potem światło-cień a na końcu wykończenie. ja rysuję jakiś fragment i od razu robię go ,,od początku do końca" a kolejny raz przekonuje sie, że profesjonaliści robią step-by-step. chciałabym kiedyś też tak się nauczyć :)
    poza tym ten cały proces zdaje się niesamowicie ciekawy! nie tylko rysowanie, ale też robienie animacji czy efektów. zdradź mi, proszę, czy można się tego samemu nauczyć, czy jednak trzeba być po szkole? bo strasznie mi się to spodobało! (+jakich programów się uzywa i czy trzeba do takich zabaw być informatykiem na propsie, co to pisze programy w 5min?)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie gofry to przysmak dla takiego wielbiciela ricotty jak ja :*
    A pracy to tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne gofry <3 jestem pod wrażeniem prac :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę Ci takiej pracy, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gofryyy! :)
    pychotaa! :d
    zapraszam tu http://waniliaaa.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace! A gofry robię jak tylko zakupię ricottę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz super pracę :D Uwielbiam bawić się grafiką ;)
    Ta czekolada *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ciekawą pracę i wspaniałe jej rezultaty :)
    Gofry jadłam i potwierdzam - pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorwałaś ricottę w Lidlu? A nie wycofali?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm, gofry ricottowe muszą być niebiańskie! :)
    Ładne grafiki, ciekawa ta Twoja praca.

    OdpowiedzUsuń
  12. gofry ricottowe <3
    ładne grafiki, ale dla mnie taka praca byłaby największą karą - nie dogaduję się z komputerami, niestety. tyle ciekawych zawodów, których nie moge podjąć... ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale czadowe rzeczy tworzysz! Zazdroszczę umiejętności, ja to z informatyką mam problemy, niestety. Może przyjdę do Ciebie na korepetycje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mogę na nie wpaść? :) od dawna marzę o morzu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie w srodku wyglądają. Eh, żebym ja tylko miała gofrownicę : )
    Nominowałam cię do LBA!

    OdpowiedzUsuń
  16. jaką Ty masz zajebistą pracę no, chyba nigdy nie przestanę Ci jej zazdrościć :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Porcja dla wojska hehe jak takie pyszności na talerzu, to w niczym to nie przeszkadza :DD
    Grafiki świetne, masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. marzą mi się gofry, w obojętnej jakiej postaci ;o ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Zjadłabym takie *.* Ricottowe muszą być przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Siedzę sobie na wykładzie i dostaję sms'a, jakie to wspaniałe gofry Marta dziś zrobiła. Głodna jak wilk, miłośniczka gofrów i ricotty musiałam tu od razu zajrzeć i jestem zachwycona! Cudownie wyglądają. Czuję normalnie w ustach ich smak i teksturę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. już sobie wyobrażam jakie one musiały być lekkie i delikatne! kurcze, zbieram ciągle te przepisy na gofry, jak się w końcu gofrownicy doczekam to nie skończę :D

    Mówiłam Ci już, że masz jedną z najlepszych prac ever? Nie? No to Ci mówię, ale pewnie sama doskonale o tym wiesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. ale super! gofry idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż nam ślinka poleciała! Przepyszne zdjęcia :D :) http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie gofry o każdej porze dnia mogłabym zjeść <3
    Widząc po Twoich pracach to masz wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  25. w takich chwilach naprawdę żałuję,że zepsuła mi się gofrownica!

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie zajadam się tymi goframi.
    Pyszne!

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...