wtorek, 10 grudnia 2013

Wyniki CANDY

Dziękuje wszystkim za mile słowa i życzenia udanego koncertu. wasze słowa maja chyba ogromną moc, bo koncert był świetny. co ja wygaduje??? Było zajefajnie!!!! ;D ale czego się spodziewać, Lordi zawsze robi show na poziomie. Cóż wkrótce mam nadzieje relacja - jak ogarnę foty i filmy, bo byłam fotograficznie aktywna :P

candy

A teraz obiecane losowanie :) Zgłoszenia przyjęte -  było was dokładnie 43 ale mimo ze nie dobiliśmy do 45 osób postanowiłam rozlosować tez ostatnia nagrodę, bo dużo nie brakowało przecież ;)
Losowanie odbyło się z pomocą programu, który napisał mój chłopak-inteligent-programista :D Mam nadzieje, ze mi ufacie. Zresztą i tak nie macie wyboru HAHAHA xd

Program
Lista uczestników



WYNIKI CANDY


Zwyciężyły:

Mariola
Navynut
Salvador Dali

Zwycięzców proszę o podesłanie mi danych do wysyłki.
Adres mailowy (bez spacji): m a r . s t a . 6 @ g m a i l . c o m
(wybaczcie, ze tak podaje ale inaczej dostała by mi się masa spamu z internetu). W razie wątpliwości można pisać pod tym postem. Gratuluuuuujęęę ę  serdecznie i dziękuję wszystkim za udział w zabawie :) Do następnego razu! :D haha

15 komentarzy:

  1. no nieee, szkoda, że nie wygrałam :( ale tak czy inaczej, gratuluję zwyciężczyniom! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuuuu ... :< Szkoda że to nie ja wygrałam .
    Ale cóż w losowaniach nigdy nie miałam szczęścia heh ;)
    Gratuluję zwycięzcą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że mi się nie poszczęściło : < Ale gratuluję zwycięzcom super nagród! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie udało.
    Gratuluję zwycięzcom! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurde.. wygrałam?!?!?! :D ale jaja.. :D
    Dziękuję Ci ;)

    Co do koncertu-cieszę się, że się udał ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;)
    Ale wam zazdroszczę tych słodkości.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie wygrałam :( ale gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tym losowaniem :)) Gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwycięzców i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to chyba nigdy w życiu nic nie wygram, ale co tam :P Jak się samemu nie zapracuje na coś, to za darmo nic nie ma :P
    Gratuluję zwyciężczyniom :*

    Dobrze, że koncert udany :D Czekam na jakieś zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się, że koncert udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super, udało się!
    Gratuluję pozostałym osobom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję zwycięzcom :D szkoda, że mje ominęło Kendi :c haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję zwycięzcom! :) szkoda, że mi się nie udało ;c

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...