poniedziałek, 16 grudnia 2013

Weekendowa manna

Brak aktywności w weekend usprawiedliwiam szkołą. Która zresztą czeka mnie też za tydzień. I znowu zaliczenie. Damy radę! Nie mniej jednak oczywiście w weekendy też jadałam śniadanka i postawiłam na kaszę. Zapodaję więc przepisy na dwie mannnnnnny weekendowe :D Muszę przyznać, że były to świetne śniadanka - rozgrzewające, słodkie i poprawiające humorek. Co jest dość ważne zważywszy, że ostatnio po prostu opadam z sił. Dużo się dzieje, w ostateczności dobrego, ale na tę chwilę ciężkiego. W niedzielę miałam dziką ochotę na czekoladkę i w tej roli sprawdziła się doskonale Czeko'la, która ma tę zaletę że rozpływa się po caaaaalutkim daniu. Czy to nie cudowne? Rozpłynęłam się <3 Miałam też okazję wypróbować truskawkowe cudeńko z cynamonem, które dostałam od Moni do testowania :) Muszę przyznać, że ktokolwiek wpadł na takie połączenie jest geniuszem :D


Manna na chandrę/zmęczenie

Składniki:

  • 3 łyżki kaszy manny 
  • szklanka mleka
  • łyżeczka miodu
Dodatki: 

Przepis:

Mleko z miodem gotujemy na małym gazie. Gdy się zagotuje wrzucamy mannę i mieszamy do zgęstnienia. Podałam w kokilce z dodatkiem Czeko'li orzechowej, konfitury i orzechami. I było przepysznie :) Mocno czekoladowo, orzeźwiająco owocowo i chrupko. Mniam!

*skład: truskawki, cukier, cynamon, pektyna
Ręcznie przygotowywany, według unikalnych receptur z zawartością od 65% owoców na 100 gram przetworu. Naturalny, nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników ani dodatków smakowych.

**skład: czekolada ciemna Barry Callebau, czekolada biała Barry Callebaut, Master Martini, mleko zagęszczone, Mleko zwykłe, mleko w proszku pełne, cukier puder, braun Pasta z Orzechów laskowych, olej, cytryna. Czyli zawiera prawdziwą czekoladę ;)







Manna z syropem cynamonowym

Składniki:

Dodatkowo:

Przepis:

Gotujemy mleko z dodatkiem syropu. Gdy się zagotuje wrzucamy mannę i mieszamy do zgęstnienia. Podałam z twarogiem, pistacjami i dodatkowo polałam syropkiem :) Pychotka! Uwielbiam mannę z syropem lub konfiturą <3





Dziewczyny wysłałam dzisiaj paczuszki z CANDY :) Także spodziewajcie się na dniach (wysłałam priorytetem). Ale miałam (nie) przyjemność obcować z (nie) miłą babką na poczcie. Najpierw kazała mi samej przyklejać znaczki, potem zła że źle przykleiłam (do góry nogami niechcący...) a na koniec jebła paczką w kąt. Na chwile mi serce stanęło z wrażenia. Na szczęście zabezpieczyłam wszystko kilogramami folii bombelkowej.... ale i tak się boję o nie :< oby wszystko doszło. Pozdrawiam Pocztę Polską, która "jak zawsze" spełnia moje niewygórowane oczekiwania w stosunku do bezpieczeństwa przesyłki.........

21 komentarzy:

  1. O matko.. chce te manny, chce!!; D
    Ten syrop cynamonowy-ukradlabym ci, ukradła! Ahh.. miłośnik cynamonu ze mnie:)
    ale wiesz co? Po tych śniadaniach na pewno miałaś energię:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luzik, paczki na pewno dojdą całe, listonosze są mili!:D

      Usuń
  2. mana z syropem cynamonowym? nie trzeba mnie długo namawiać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam oj tam:)Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
  4. truskawki z cynamonem uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałabym na którą wersję się zdecydować. Obie wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaak, co niektóre babska na poczcie to wyjątkowo trudne przypadki...
    Ta manna na chandrę brzmi obiecująco :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja uwielbiam te pistacje na zdjęciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na chandrę u mnie sprawdza się muzyka i spotkania ze znajomymi, ale i taką manną można osłodzić sobie życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam na to ani minuty niestety...

      Usuń
  9. Manna z cynamonkiem*_*
    Na ostatni tydzień szkoły jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę dwie! mam mnóstwo kaszy manny więc chyba sobie na gwałt zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, jesteś :) i to z tak apetycznymi propozycjami :) ten syrop cynamonowy musi smakować świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie możesz sobie zrobić wagarów w weekend przed świętami? Kto to wymyślił, żeby iść w ten weekend do szkoły? Biedactwo :P

    CO prawda za manną nie przepadam, ale porwałabym wszystkie te dodatki i wrzuciła do owsianki :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym spróbować syropu cynamonowego ;-) to musi być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  14. zamiast manna, przeczytałam wanna! ^^ ale jest pyszna, dawno jej nie jadłam..jak już to tylko w połączeniu z owsianką.

    OdpowiedzUsuń
  15. ta czekola ma własciwości mojej ukochanej nutelli! aaaa, musi być obłędna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm obie kasze wyglądają nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...