poniedziałek, 23 grudnia 2013

Snikerśniki

Z dodatkiem nowego produktu od Anielskich Przysmaków - konfitury z pomarańczy. Nie jest to słodka, galaretowata konfitura marketowa o smaku przypominającym pomarańczę (a może mandarynkę? Grejpfrut? Hm...) ale prawdziwie pomarańcza w słoiczku! Caluteńka - miąższ, skórka... totalny kosmos :D Gdy spróbowałam po raz pierwszy to byłam olśniona haha Nie jest mocno słodka, bardziej powiedziałabym - naturalnie słodka z delikatną nutą goryczy. Dosłowie jakbyście wzięli całą pomarańcz i wcisnęli do słoiczka haha. To ma swój kolejny plus - doskonale nadaje się do dań na słodko z mocno słodkim akcentem (np. kajmakiem) ale także na wytrawnie np. do kurczaka na ostro. Zapodaję więc propozycję podania :) Jedno z lepszych śniadań jakie jadłam <3


Snikerśniki z pomarańczą

Składniki na naleśniki (3 szt.):

  • łyżka mąki pełnoziarnistej pszennej
  • 2 łyżki mąki gryczanej
  • 1/4 szklanki mleka
  • odrobina wody - około 1/5 szklanki
  • jajko
  • łyżeczka oliwy
  • odrobina (kilka kropel) aromatu pomarańczowego

Nadzienie:


*Skład: pomarańcze (75%), cukier, sok z cytryny, pektyna

Przepis:

Ubić całe jajko (mikserem) dodać mleko, oliwę i wodę. Miksować dalej. Na koniec dodać obie mąki i wymieszać dokładnie (również mikserem). Smażymy na patelni z dodatkiem oliwy (lub nie - zależy od patelni), z obu stron aż się lekko zarumienią lub będą odchodzić po bokach patelni.
Podałam 2 ze snickersem a jeden z konfiturką. Jadłam na zmianę i ich smak cudownie się przenikał :) Pyszności!








Konfiturka

Cały weekend - szkoła. Także jakiekolwiek przygotowania do świąt ruszą dopiero dzisiaj. Wczoraj wieczorem przyjechałam do domu - wszyscy się na mnie rzucili xd nic dziwnego, już dawno tych moich wariatów nie widziałam! Szkoła, praca, przeprowadzka, potem znowu szkoła aż 2 razy pod rząd! Ranyyyy stęskniłam się :) Także siedze sobie dzisiaj z kotkiem, gadam z mamą i siostrą i czuję, że wreszcie trochę odsapnę... Nie będę myśleć o żadnych obowiązkach! No chyba, że tych świątecznych ;D

18 komentarzy:

  1. Zimowo tu! Ekstra!
    Zaraz wpadnę na naleśniki!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciągle zapominam napisać - uwielbiam Twój zimowy wygląd bloga, serio <3
    a z tych naleśników to ten krem nie daje mi spokoju.. *__*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycasz tym śniadaniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam naleśniki,a te z kremem snikers musiały obłędnie smakować ! do tego dżem z pomarańczy jest jednym z moich ulubionych , także taka domowa konfitura musiała smakować świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyglądają! Skąd Ty masz tyle pomysłów na takie niesamowite śniadania? :D Cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu zimowo!! Fajnie :)
    Naleśniki genialne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już mi ślinka cieknie, na takiego cudo :)
    Smacznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  8. no i co? no i mój narzeczony zobaczył "co ja tam oglądam" i teraz jeszcze muszę zrobić snikerśniki do tego wszystkiego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Snikerśniki ! Masz talent to wynajdowania nazw ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie uwierzysz! Uwielbiam dżem/konfiturę z pomarańczy z jej skórką-sama jest słodka, ale gdy natrafisz na tą skórkę-nagle! smak goryczki! pyyychooota :)

    genialne połączenie smaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, ze masz chwilę na odsapkę :D
    Za dużo na głowie miałaś na raz.

    Ale to śniadanie dzisiejsze to mistrzostwo. Idealne połączenie :]
    Nie jestem miłośniczką pomarańczy, ale właśnie w formie dżemiku zjem, a skoro tak zachwalasz tę konfiturę, to już wiem co na następnej liście do kupienia się znajdzie :]

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie jem naleśniki na obiad z twarogiem i powidłami śliwkowymi, ale twoje snikersiki to przebijają! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wyobrażam sobie, jakie to musi być boskie połączenie.
    Wesołych i słodkich :) Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z takim kremikiem....mmmm ;)

    Wesołych i najsmaczniejszych z dotychczasowych Świąt Bożego Narodzenia ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej, ale mi narobiłaś na nie ochoty! mniam ; ) pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  16. No nieee - znów kusisz tymi swoimi arcynaleśnikami :D
    Zdrowych i wesołych! :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Weno przestań, Twoje zdjęcia są zawsze takie smaczne *______* nie wątpię, że konfitura spełniła swoją rolę w zupełności :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...