sobota, 28 grudnia 2013

Po świętach na wytrawnie

Bo jak wspomniałam wcześniej nie jestem w stanie przełknąć już nic słodkiego ;) Hahaha dzisiaj więc zapodaję Wam przepis na placki gryczane, ale nie z mąki - z kaszy. Jest to świetna alternatywa dla zwykłego podania, można też ugotować jej troszkę więcej i następnego dnia zjeść właśnie w takiej (ciekawszej) postaci :)

Placki z kaszy gryczanej

Składniki:

  • 1/2 woreczka kaszy (50g)
  • woda do gotowania
  • jajko
  • cienkie plasterki sera
  • odrobina cebuli

Przepis:

Cebulę siekamy bardzo drobno. Kaszę gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Ugotowaną odcedzamy i mieszamy z jajkiem. Dodajemy cebuli, przypraw (ja dodałam odrobinę oregano i soli) i w tej postaci smażymy na patelni na małym ogniu. Podałam z serem, warzywkami i pieczonym indykiem. Oczywiście jak to ja musiałam dodać też ketchup ;D





A jutro poświąteczny wpis i pokażę Wam trochę fotek z Wejherowa!
Żyjecie po świętach??? Hahaha

16 komentarzy:

  1. Zamawiam na kolację!- bo śniadanie MUSI być słodkie <3 Jedynym nie słodkim śniadaniem jest dla mnie jajecznica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł! chętnie zjadłabym takie placuszki jako dodatek do obiadu :)
    po świętach okej - wystarczy mi tylko się cieszyć, że były tak cudowne i smaczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ketchup musi być :D Jestem od niego uzależniona .
    A najdziwniejsze jest to że nie lubię pomidorów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. no bo jak tak ser bez ketchupu? to konieczność przecież! :D
    oczywiście, że żyję :D jestem niezniszczalna, co to dla mnie góra świątecznego jedzenia. xd

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja wcale jeszcze nie mam dość słodkiego! Choć mimo to gryczane placuszki bym zjadła również;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo, takie placuszki bym zjadła z chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaa, ale smakowicie wyglądają! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Żyjemy! :D O kurczę, też chcę taki obiad.

    OdpowiedzUsuń
  9. ketchup musi byc, ja bym pewnie polała go ze 3 razy wiecej :) uwielbiam (nawet na ziemniaki czasami leje ). ale może to już przesssada ?!e tam, ważne że mi smakuje! jaki Twój ulubiony ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za cudowności! : )
    Takie śniadanie z pewno stawia na nogi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te placki! Uwielbiam kaszę gryczaną, zrobię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna mam w planach placki z gryczanej, ale coś mi się zapomina zawsze :P
    Żyjemy, żyjemy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, że żyjemy :):) U mnie placki były na święta :D:D hehe za dużo farszu zostało z pierogów i zrobiłam kotleciki :) Pysznie było, Twoja propozycja też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja myślałam, że to kromeczki chleba! :P Jak zawsze rewelacyjnie i smakowicie się wszystko prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też już mam dość tych slodkość, ale mimo wszystko o poranku nie mgę sobie odmówić, haha :) Super przepis, na pewno wykorzystam

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...