sobota, 7 grudnia 2013

Placki twarogowe z banananananem

Ostatnio jem duuużo bananów bo kupiłam na promocji xd 2 zł za około 8 sztuk. Ja nie wiem, trochę się ciemniejsze zrobią i od razu w sklepach panikują :P a takie są najsmaczniejsze haha 
Drodzy czytelnicy - dzisiaj przeprowadzka, jutro wyjazd na koncert. Wracam więc dopiero gdzieś w południe 9 grudnia. Na blogu będzie raczej wiało pustkami :P Candy też zaktualizuje dopiero jak wrócę i od razu będzie losowanie :D Jeszcze się można zgłaszać!
Czeka mnie dzisiaj pracowity dzień. Przez rok mieszkania nagromadziło się tych wszystkich gratów.... ubrania, buty, szafki, biurko, krzesła, stoły, sprzęty kuchenne, notatki szkolne, fotele, kanapa.... a i książek sporo :P Ale wszystko z myślą o nowym mieszkanku. Także będzie dobrze :)

Miłej soboty!


Bananowe twarogowe

Składniki:

  • 1/2 kostki twarogu - około 70g
  • 1 jajko
  • 3 łyżki mąki - u mnie pełnoziarnista pszenna mieszana z razową
  • 1 rozgnieciony banan
  • łyżeczka oliwy
  • miodek nektarowo-spadziowy

Przepis:

W zasadzie... wszystko zblendowałam razem :) hahaha wrzuciłam jajko, twaróg, oliwę, mąkę i banana do blendera i powstałą masę przelewałam po 1,5 łyżki na patelnię. Wyszło z tego 5 cudownych bananowych placuszków :) Podałam z niebywale słodkim miodem nektarowo-spadziowym.






I Bananowy Song dla Was :D na lepszy poranek!



25 komentarzy:

  1. Mniam, mniam mniam co tu więcej pisać wyglądają rewelacyjnie i na pewno podobnie smakują :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie przyprawzyciekolorami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. banan i twaróg, jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam! :) Robiłam kiedyś sobie bardzo podobne placki i chyba czas je powtórzyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w przeprowadzce, moja była kiedyś katorgą :(
    Trzymam kciuki ;**
    No i udanego koncertu ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Twaróg i banan to doskonałe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah ja nienawidzę przeprowadzek, przez to że też mam nagromadzone sporo tych gratów :P

    Placuszki z bananem - pycha :D u mnie podobne były wczoraj na śniadanko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też zazwyczaj banany znikają w domu najszybciej :D
    A placuszki wyglądają przepysznie!

    Powodzenia w przeprowadzce i miłego koncertu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masa musiała być bardzo gładka, zero grudek, idealnie! :3
    wracaj szybko na bloga i udanego koncertu życzę :* a w sumie.. na pewno będzie udany :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, może zrobię dzisiaj takie sobie na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Banan i twaróg - idealne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty masz genialne przepisy! mmm te placuszki dzisiaj będą obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te placuszki :)

    Trzymam kciuki za przeprowadzkę zwłaszcza w taką pogodę :P
    Trzymaj się i czekamy na powrót :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Z banananananem ?! Kocham już je <3

    OdpowiedzUsuń
  14. nie cierpię się przeprowadzać. a też mnie to niedługo czeka, bo kończę remont. buuuu!
    ale placuszki wyglądają apetycznie. ja co prawda nie mam bananów z promocji, ale jeden się znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem już powoli zazdrosna o Twoje miody! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię twarogowe :) no a jak bananowe to już nie trzeba nawet mówić, ze pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę zrobić sobei podobne na dzisiejszą kolację, tylko może mandarynkowe, bo bananów brak :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciemne banany są przecież najlepsze i najsłodsze! Pomysł na placki - rewelka :D
    Życzę udanej przeprowadzki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Próbowałam kiedyś i wyszyły takie sobie ale były bez banana! Przeprowadza? :O Długo mnie u Ciebie nie było a Ciebie u mnie także zabrakło. Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielniam placuszki z twarogiem, chociaż z bananem jeszcze nie robiłam - koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Placuszki twarogowe, mmmm pychota :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. mniam :D a podobno im ciemniejsze bananany tym lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...