czwartek, 19 grudnia 2013

Gruszka, imbir i mięta

Połączenie niecodzienne, ale wiecie co? Jak niemal każdy eksperyment smakowy wyszedł cudnie :) Miałam przyjemność próbować nowego produktu Anielskich-diabelskich i powiem krótko - zakochałam się od pierwszego kęsu :) Ale w końcu miodek - więc jak mogłabym go nie kochać???
Mowa o miodzie z miętą. Ciekawe połączenie, nie byłam pewna jak się sprawdzi.... wyszło bosko :D Gdy posmakowałam po raz pierwszy wyraźnie wyczułam miętę, co mnie ucieszyło. Nie jest to lekki dodatek mięty - ją wyraźnie czuć w każdym kęsie potrawy wzbogaconej tym miodkiem! Konsystencja jest idealna do polewania naleśników czy placków, mniej na chlebek (spłynie) ale to dobrze - częściej jadam te pierwsze :> Drobne kawałki mięty wewnątrz miodku nadają mu charakteru - wygląda i smakuje w efekcie inaczej niż wszystkie miodki. Przedstawiam więc poniżej połączenie absolutnie spontaniczne, a godne uwagi ;) Dodam tylko, że w tych plackach każdy smak było czuć, żaden nie tłumił drugiego.


Placki z gruszką, imbirem i miętą

Składniki:

  • 1 gruszka
  • 3 łyżki mąki gryczanej
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • łyżeczka oliwy
  • odrobina mleka (tylko do uzyskania odpowiedniej konsystencji)
  • 1 jajko
  • 1/3 łyżeczki imbiru (nie dużo!)
  • miód z miętą do polania

Przepis: 

Gruszkę kroimy na kawałki. Jajko ubijamy z oliwą, dodajemy mąki, proszku i imbiru - mieszamy dolewając mleka w międzyczasie. Na koniec dorzucamy gruszki i mieszamy ręcznie. Smażymy z obu stron, na rozgrzanej patelni, na małym ogniu. Podałam z miodkiem :)






Tak wygląda miodek





Czekolada, kajmak i masło orzechowe.
Co to będzie? Co to będzie.... :D

16 komentarzy:

  1. Snickers będzie ! :D Dobrze że mnie tam nie ma ... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, miód z miętą - to musi być boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. domowy snicers ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą :)
    Twoje eksperymentalne smaki są zawsze genialne ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej tego jeszcze u ciebie nie było.Dobrze wybrałam.Fakt spontan.Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bym spróbowała tego miodu :) Musi być pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  7. nieziemskie połączenie :) chyba kupię ten miód! a na snickersa się zapisuję, pierwsza w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Prowadzisz jednego z moich ulubionych blogów. Niedawno założyłam własnego, więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde, rzeczywiście takie połączenie niecodzienne :D w tych anielskich to jakieś geniusze siedzą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miód wygląda nieziemsko :D
    Czekolada, kajmak i masło orzechowe? I już wiem, że będzie pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. snickers, snickers!!! :D

    Mięta i imbir <3 połączenie dwóch boskości ;D

    Siostra powiedziała, że paczuszka doszła ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Snickers będzie a co innego może być :D

    A placuszki wyglądają pysznie, no i wiem jaki kolejny produkt zamawiam od Anielskich :D Z resztą szczerze mówiąc to każdy jeden produkt jest strzałem w 10 ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał! Miodek z miętą? Zaciekawiłaś mnie :D
    Hmmm....snickers, twix, mars...?

    OdpowiedzUsuń
  14. przepysznie wygląda te placuszki! a miody to uwielbiam tak jak ty, na pewno smakował świetnie!

    co to będzie? krem snikers? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo miód z miętą musiał być pyszny! :)
    ja również strzelam, że będzie to coś o smaku snikersa..

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...