środa, 18 grudnia 2013

Awokadowe gofry

Takie ładne barwy - zieleń, pomarańcz i ... czekoladka :))) Pyszności, polecam, bo nie dość że zdrowe to pożywne i BARDZO wydajne xd robiłam ze zwykłej porcji a bardzo dużo ich wyszło (dla siebie i chłopaka). Nie wiem jak to się stało hahaha



Awokadowe gofry gryczane

Składniki:

Na 1 porcję, tj. 3-4 lekkie goferki

Przepis:

Jajko ubijamy mikserem, dodajemy krem z awokado i mieszamy. Następnie mąkę i mleko. Można dodać odrobinę sody oczyszczonej. Gofrownicę nagrzewamy i wlewamy ciasto. Nic a nic mi się nie rozklejały :) Podałam z najsłodszym z miodków i mandarynką. A dodatek czekolady cudnie wzbogacił całość.

*Stałam się wierną fanką tej mąki, nie dość że zdrowa to i smaczna :))
** u mnie ciasto z jakiś powodów bardzo zgęstniało (pewnie z uwagi na rodzaj mąki) i mkusiałam dodać jeszcze dodatkowe 1/3 szklanki mleka






Ogarniam mieszkanie, ogarniam szkołę, ogarniam myśli... nie ma czasu na ogarnianie świąt.



18 komentarzy:

  1. Wyglądają interesująco. Ciekawe, jak smakują.

    OdpowiedzUsuń
  2. to i dla mnie by starczyło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszędzie szukam tej czekolady i nigdzie jej nie ma :o nie wiem jak to się dzieje xD

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja cie nawet do gofrów można dodać awokado ?! :O
    Zaskakujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie zielone ! jak Shrek - pierwsza moja myśl hehe ;D fajny pomysł i są choineczki *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mają ładny kolorek! :)
    Zrób dla mnie takie i prześlij ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają jak okienka jakiegoś domku ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super! Połączenie kolorów cudo! :)
    Masz łeb do pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega pomysłowe! uwielbiam awokado < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor. Myślałam, że to miętowe :P
    Bardzo lubię mąkę gryczaną, ale niestety dawno jej nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  11. te czekoladki są strasznie urocze! :D a gofry z awokado to dobry pomysł, smak i zdrówko w jednym :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzę o gofrach! Mam nadzieję, że pod choinkę wpadne mi gofrownica :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, zielone gofry... tego jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miodzio ;) Ja czekam na swoją goferownice już tyle czasu...:P Ech... Zjadło by się . Choć raz nie kupne.;D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny kolor ;) muszę sobie takie wymodzić, bo mam dojrzałe awokado akurat.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie polecam tych gofrów..... Zrobiłam , owszem w smaku są dobre, ale później w ustach ma się dziwny posmak:/ Zjadłam wczoraj myslałam, że być może jest to po czyms innym, ale dzis ponownie zjadłam tym razem same bez dodatków i znowu to okropne uczucie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm to ciekawe, ja nic takiego nie zauważyłam. Uważam, że są bardzo smaczne :)

      Usuń
    2. Co mi się w nich podobało, napewno to, że ciasto było strasznie "lekkie" i puszyste:) Szkoda tylko, że ten dziwny posmak się pojawił:/ Ale mimo to nie zrażam się i będę testować inne Twoje przepisy:) Niektóre po małych modyfikacjach były smaczne:)

      Usuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...