piątek, 8 listopada 2013

Owsianka ananasowa

Co byście powiedzieli na mały konkurs? Szczegóły w weekend! ;D Obiecuję słodkie nagrody ;)

Czasem gotuję owsianki na soku - mają wtedy ten cudownie słodki i owocowy smak :) Tym razem postawiłam na sok z ananasa (z puszki) i było to cudowne, smakowe doznanie :D Owsianka jest delikatna, lekko ananasowa i lekko mleczna, ze słodkim i lepkim akcentem w postaci miuteli!



Owsianka ananasowa

Składniki:

  • 1/2 szklanki soku z ananasa
  • 1/2 szklanki wrzątku
  • 1/2 szklanki mleka
  • 5-6 łyżek płatków owsianych (zmieszane z otrębami)
Dodatkowo:

Przepis: 

Płatki owsiane zalewamy wrzątkiem i dodajemy (od razu) sok z ananasa. W tej postaci gotujemy na małym gazie do zgęstnienia. Gdy będzie gotowa wyłączamy gaz, zalewamy mlekiem i odstawiamy na noc. Rano wyciągamy, gotujemy ponownie do całkowitego zgęstnienia. Podajemy z miodkiem, ananasem i odrobiną sezamu :)




25 komentarzy:

  1. Na dolnych zdjęciach wygląd trochę jak szwedzka bułeczka cynamonowa, tylko że w misce :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianki na soku są świetne :) Jestem ciekawa tego konkursu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale że miód kakaowy? To musi być boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się w końcu przełamać do owsianki na soku :D
    TAK ! My chcemy konkursa ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy w życiu nie udało mi się nic wygrać, ale i tak lubię konkursy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Konkurs, konkurs? I ty jeszcze pytasz czy ma być? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam, że chodzi o zwykły sok ananasowy, a tu z syropu? jeszcze lepiej! jaka musiała być słodziutka :3 pysznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  8. O takie sprawy jak konkurs to się nie pyta :D Odpowiedź jest oczywista :D TAK ! Owsianka obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie gotowałam owsianki na soku :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pysznie wygląda! ;))
    ciekawa jstem konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tej owsiance *-* Uwielbiam ananasy!
    Słodkie nagrody? Baaardzo chętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. owsianki na soku są przesłodkie, mają fantastyczny smak :)
    ooo, dawaj ten konkurs :D :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie jadłam owsianki z ananasem ,wow ! twoja podkusiła mnie do tego by ją zrobić :)
    a konkurs? no jasne, ze chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama chętnie zobaczę co knujesz ciekawego?A co nagroda?:)Monika Szlazak

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo, konkurs :D już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  16. słodka nagroda? PISZĘ SIĘ! :D
    zrobiłaś mi smaka na ananasa- w połączeniu z sezamem jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja dawno nie jadłam ananasa...A taka owsianka musiała być świetna. Ananas i miód kakaowy brzmią razem pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooooh, ananas, już zapomniałam jak smakuje! Zjadłoby się na śniadanie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...