piątek, 15 listopada 2013

Omlet marchewkowy i nowy produkt

Nie tak imponujący jak poprzednie, ale rówie smaczny. Nieco przytłoczony ciężarem marchewki ale za to osłodzony jej cudownym smakiem :) W zestawieniu z moim nowym odkryciem smakowym - Czeko'lą orzechową. Powiem jedno - ROZ-PŁY-NĘ-ŁAM--SIĘ <3 Podobnie jak moja czekola na omleciku :) Wspaniałe jest to, że zachowuje się jak prawdziwa czekolada - rozpływa na ciepłym jedzonku. Łatwo się ją rozsmarowuje, nawet po wizycie w lodówce (to na plus), jest słodka ale nie przesadnie - moim skromnym zdaniem lepsza od innych smarowideł czekoladowo-orzechowych. Ośmielę się nawet stwierdzić, że lepsza niż Nutella, która swoją drogą dla mnie zawsze była zbyt słodka.


Produkt: Czeko'la orzechowa
Skład: czekolada ciemna Barry Callebau, czekolada biała Barry Callebaut, Master Martini, mleko zagęszczone, Mleko zwykłe, mleko w proszku pełne, cukier puder, braun Pasta z Orzechów laskowych, olej, cytryna.
Przechowywanie: można przechowywać w lodówce i od razu po wyciągnięciu spożywać - nie wpływa to na konsystencję :)
Moje spostrzeżenia: Idealnie dobrana słodycz, mocny smak czekolady, delikatny posmak orzechowy, konsystencja zwarta ale miękka.
Inne Czeko'le z serii: Czeko'la Blond, dostępna tutaj, z moją recenzją (i przepisami) tutaj.


I pora na przepis z wykorzystaniem czeko'li orzechowej :) Doskonale skomponowała się z marchewką i bananem :D

Omlet marchewkowy

Składniki:

  • 2 jajka
  • 2 łyżki mąki pełnoziarnistej pszennej
  • 1 mała marchewka
  • dodatkowo: 1 banan, Czeko'la orzechowa

Przepis:

Białka ubijamy na sztywno (ze szczyptą soli), następnie dodajemy żółtka i nadal miksujemy. Marchew trzemy na małych oczkach i dodajemy do masy - miksujemy. Na koniec mąka, którą przesiewamy do miski i łączymy z masą z użyciem łyżki. Smażymy na łyżeczce oliwy z obu stron po około 4-5 minutek. Podałam z bananem i Czeko'lą :) Dosładzać absolutnie nie trzeba było :)



Tak się rozpłynęła :)




I na koniec jeszcze liebster od Wiktorii :*
1. Najlepsza piosenka poprawiająca nastrój to..?
Lordi - Devil is a Loser
2. Jaki jest Twój ulubiony smak lodów?
Toffi
3. Jaki zapach najbardziej kojarzy Ci się z Bożym Narodzeniem?
Piernik (przyprawa korzenna)
4. Ile czasu poświęcasz na naukę?
Obecnie studiuję w weekendy i na razie nie musiałam się dużo uczyć. Ale zazwyczaj była to cała masa czasu.
5. Czym chcesz się w życiu zajmować?
Lubię to, co robię obecnie - grafikę komputerową na potrzeby tworzenia gier :) Natomiast interesują mnie też efekty specjalne i chciałabym kiedyś spróbować swoich sił w jakiejś produkcji filmowej.
6. Moją największą zaletą jest...
obowiązkowość - najpierw obowiązki, potem przyjemności.
7. Jestem z siebie zadowolona, gdy..
zmotywuję się do działania - nauki, ćwiczeń etc.
8. Mam wielką ochotę na..
Sen ._.
9. Łyżwy, narty czy snowboard?
Niestety żadne z powyższych. Z przyczyn zdrowotnych łyżwy odpadają, choć bardzo je lubię i podziwiam ludzi, którzy praktykują jazdę na łyżwach. Na pozostałe dwa mam jedno usprawiedliwienie - brak terenu (mieszkam nad morzem) i sprzętu. Ale chętnie bym spróbowała :)
10. Najlepszy sposób na spędzenie wolnego czasu, to.. ?
Czytanie książki, decoupage, granie w WoW'a :D
11. Jakie masz plany na najbliższy weekend?
Szkoooła i (mam nadzieje) spotkanie blogerskie :)


ZAPISALI SIĘ JUŻ? 
Nagrody czekają - wystarczy się zgłosić ;)

candy

24 komentarze:

  1. O czekolada orzechowa . Adzie napewno by przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten omlecior jest bajeczny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędnie wygląda, no i ten kleks tego mazidła *,*...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem, jak tworzy się taką grafikę komputerową - to musi być mega ciekawe zajęcie!
    Marchewkę mogłabym wepchnąć wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu złożyć tam zamówienie i to smarowidło będzie na pierwszym miejscu, chociaż jeszcze się zastanawiam nad Blond :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie marchewki, banana i rozpływającej się czekolady ma jeszcze jedną nazwę- raj ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. twoje omlety są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi ochoty na marchewkowy wypiek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się taki omlet, marchewkowo -jesienny! a czekola orzechowa musi być ekstra, połączenie dwóch idealnych smaków . :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie przyprawa korzenna = Boże Narodzenie nadchodzi <3
    omlet świetny, a nutelli nie lubię, jednak taka czekola to już bardziej mnie kusi, bo nie znam jej smaku ;)
    w takim razie miłego weekendu i udanego spotkania ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uważam, że jest lepsza od Nutelli. Cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te twoje omlety, zawsze świetnie wychodzą! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. kusisz tymi anielskimi, chyba muszę się tam zgłosić po takie pyszności :D
    ps. Liebster czeka na Ciebie u mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pyszności! Uwielbiam takie kremy i takie omlety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marchewka :D
    Marta jesteś mistrzem w przekonywaniu do łączenia nietypowych smaków :D (fasola, cukinia, a teraz marchewka :D)
    10. Najlepszy sposób na spędzenie wolnego czasu, to.. ?
    Czytanie książki, decoupage, granie w WoW'a :D -> :D :D

    OdpowiedzUsuń
  16. chce go, chceeeeeeee <3 kremu i omleta ;D
    Wszystko na raz!!
    ooo.. spotkanie blogerskie-super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szalenie dziękuję za odpowiedź :D W końcu wiem, na czym to polega :)
    Ps: Nominowałam Cię! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekola orzechowa?! Kupię chyba roczny zapas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie zjesz bo może się zepsuć.Nie ma konserwantów które sprawiają ze produkty żyją bardzo dłuuugo:)Pozdrawiam Monika Szlazak

      Usuń
    2. polecam! Smaczna :D

      Monia: Dlatego prezenty na święta kupię dopiero w grudniu haha wolę żeby mi się nie zepsuły :P

      Usuń
  19. Czekola- jak smacznie, słodko i czekoladoowo brzmi! :D mniam, mniam ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...