poniedziałek, 11 listopada 2013

Klasycznie owsiankowo

Wspaniała pobudka z rana muzyką country, zapewnioną przez monterów głośników w Gdyni. Cudownie! Zawsze gdy zaplanuję sobie pospać, ktoś ma inne plany i włazi buciorami w moje. Miło. Eh już nie mówię o tym, jak chciałam otworzyć okno (przewietrzyć) - jestem skazana na tych idiotów z dołu. Nie wiem czy puszczanie muzyki na całą Gdynię o godzinie 8 jest dobrym pomysłem, miałam ochotę rzucić w nich jajkiem ale szkoda mi było jaja. Nawet moje dźwiękoszczelne okna (dające radę przy ulicznym hałasie) nie poradziły sobie... dzięki Gdynio, spodziewam się, że to będzie bardzo niewyspany dzień. A miało być fajnie hahaha

Dopisek: Aaa zapomniałam wspomnieć, że jest jeszcze fajniej jak bawimy się regulacją głosu! Dostanę zawału tu kiedyś.... na szczęście się wyprowadzam.


Klasycznie owsiankowo

Składniki:

  •  masa owsiankowa - 6 łyżek płatków (jakich lubicie, u mnie owsiane, żytnie oraz otręby)
  • wrzątek
  • 1/2 szklanki mleka
  • łyżka syropu klonowego lub miodu
  • dodatki: nektarynka, orzechy nerkowca, bran flakes

Przepis:

Owsiankę gotujemy jak zwykle - płatki zalewamy wrzątkiem, czekamy aż wchłoną płyn, następnie zalewamy mlekiem i gotujemy do zgęstnienia. W między czasie dosładzamy syropem lub miodem. Podajemy z ulubionymi dodatkami .
Smacznego i miłego poniedziałku!







24 komentarze:

  1. klasycznie - tak lubię, owsiankowo- uwielbiam !
    miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem potrzeba starej, dobrej owsianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianka jest niezastąpiona!

    Dziękuję Ci serdecznie raz jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasycznie, najlepiej! Takie smaki zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. stara dobra owsianka zawsze spoko! :)
    skąd ja znam tych remontujących idiotów? to chyba utrapienie wszystkich ludzi w każdym możliwym zakątku Polski.. masakra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj wiem coś o puszczanej przez innych muzyce czy to rano czy w nocy! Ale na szczęście od kiedy się przeprowadziłam z bloku do domu, już nie mam takiego problemu :)

    Co do śniadania...klasyka w najlepszym wydaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U ciebie nawet klasyczne owsianki wyglądają genialnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko co z nerkowcami jest co najmniej ponadprzeciętne! :)
    co do naszego wspólnego śniadania- kurcze, jak jesteś z gdyni to może po prostu zjemy prawdziwie wspólne śniadanie :P
    a w kwestii przyjemnej pobudki- być może pocieszy cie fakt, że moja rodzina ZAWSZE mnie budzi (bo po co pomyśleć i np nie trzaskać drzwiami chociaż z rana?)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo słonecznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Owsianka cudowna !
    A z tym hałasem współczuję :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć :) Piszę w pewnej sprawie. Jestem studentką II roku na kierunku GiZP na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Przeprowadzam ankiety na temat społeczeństwa obywatelskiego i ogólnej znajomości organizacji pozarządowych. Wyniki chciałabym wykorzystać w pracy semestralnej :) stawką jest zwolnienie z egzaminu i chciałam się zapytać czy mogłabyś jedną albo nawet obydwie ankiety wypełnić ? dla Ciebie do 5-7 minut a dla mnie to bardzo wiele :) z góry dziękuję za pomoc.
    http://www.ebadania.pl/18b426fdaef37da9
    http://www.ebadania.pl/24fd581ed5614005

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne nie ma sprawy :) zajmę się tym jutro

      Usuń
  12. Królowa wśród śniadań! Przypomniałaś mi właśnie jak dawno jej nie jadłam - muszę to szybciutko nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. może przynajmniej tej owsiance udało się choć na chwilę ukoić twoje skołatane nerwy? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam cię do zbaawy http://gotowaniena102.blogspot.com/2013/11/58-woski-chlebek-z-oliwkami-i-suszonymi.html :))

    OdpowiedzUsuń
  15. klasycznie owsiankowo...bo owsianka najlepsza jest! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodasz dzisiejszy jadlospis? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest owsianka, jest pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm owsianka przesmaczna :D Ostatnio wypróbowałam miodową na śniadanko dla całej rodziny, trochę przesadziłam z ilością, ale wszystkim smakowało :D Twoje przepisy są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...