środa, 27 listopada 2013

Czekolada i kiwi to zgrana para

Cieszę się, że z takim entuzjazmem przyjęliście kotleciki tuńczykowe :D Motywuje to nad dalszym eksperymentowaniem na tyle, że już mam nową propozycję ;) Wkrótce na blogu! A tymczasem moje śniadanko...
Tak, jak w tytule - kiwi cudownie komponuje się z czekoladą, a dodatek masła sezamowego nadał całości wyrazistego smaku. I wreszcie owsianka, bo dawno jej tu nie było :) Kiedyś codziennie na śniadanie, ale od czasu jak mam bloga i więcej eksperymentuje jest jej coraz mniej. A nie słusznie! Choć z drugiej strony doceniam wtedy każdą chwilę z nią spędzoną ;)


Owsianka czekoladowa z kiwi

Składniki:

  • 6 łyżek płatków owsianych zmieszanych z otrębami
  • wrzątek
  • 1/2 szklanki mleka
  • łyżka miodu
  • 1/4 szklanki mleka + łyżka budyniu czekoladowego
  • 2 kostki gorzkiej czekolady
  • 1 kiwi
  • łyżka domowego masła sezamowego
Przepis:
Płatki zalewamy wrzątkiem (nieco ponad poziom płatków) i czekamy aż wchłoną płyn. Następnie dolewamy 1/2 szklanki mleka, trochę miodu i wstawiamy na mały gaz, mieszając gotujemy do zgęstnienia. W szklance rozpuszczamy czekoladowy budyń w mleku i gdy owsianka zgęstnieje dolewamy do niej powstały roztwór. Mieszamy intensywnie do zgęstnienia masy. Podajemy z kiwi, gorzką czekoladą i (u mnie) z masełkiem sezamowym, które pokochałam :)))




Zapisali się już? 
Nieduży koszt a przednia zabawa :) 
Kliknijcie w obrazek by przejść do organizatorki!
Zróbmy sobie prezent! :D

22 komentarze:

  1. nie próbowałam masła sezamowego, hmm, pewnie pyszne. tak jak jeszcze kilka lat temu nie lubiłam sezamu, dzisiaj mogłabym jeść z nim wszystko ;)
    kiwi z gorzką czekoladą jak najbardziej na plus :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka kolorowa owsianka :D
    Ja też odkąd mam bloga często zaniedbuję poczciwą owsiankę na rzecz nowości :P

    OdpowiedzUsuń
  3. masło sezamowe... to musi być raj : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo *.*
    Kurdeee czemu nie mogę jeść tego cholernego kiwi ! :< Ja je tak lubię ...

    OdpowiedzUsuń
  5. ha! czekolada ze wszystkim idealnie się zgrywa :-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. coś czuję, że wypróbuję to masło sezamowe, a czekolada i owoce to chyba zawsze dobre połączenie :P
    Na Blogowe Mikołajki już się zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ostatnio owsianka była często i znowu wchodzę w fazę ochoty na eksperymenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba wypróbować tego połączenia..!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masło sezamowe zdecydowanie do mnie przemawia :) Kiwi - trawię tylko to mocno dojrzałe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się zapisałam!Fantastyczna okazja, by poznać innych trochę bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No no... nieźle to wygląda.
    I pewnie świetnie smakuje :)
    Niebawem spróbuję i ja.
    Smacznego.
    Follow me.

    OdpowiedzUsuń
  12. o tak, uwielbiam to połączenie :D
    a co do owsianki to racja, częściej wybieramy nowości i eksperymenty i o niej po prostu zapominamy. :c

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo to masło!! chciałabym spróbować, w sumie pewnie smakuje jak tahini ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie jestem niestety fanką kiwi, toteż w połączeniu z czekoladą nigdy go nie próbowałam. za to połączenie czekolady i tahiny uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. mm... połączenie cudownie bogate! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Owsianka po długiej przerwie smakuje chyba najlepiej ;)
    Kiwi i czekolada - baaardzo zgrany duet!

    OdpowiedzUsuń
  17. o matko, to maseło i czekolada tak cudownie się rozpływają! i przypomniałaś mi o kiwi, dziękuję haha:D a do słodkiej akcji oczywiście dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czekolada i kiwi = genialne połączenie :)
    Pozdrawiam i życzę kolejnycrjnych pomysłów :)
    Olinka - Smakowy Raj

    ps. by mieć Cię na oku, dodaję się do podglądaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie lubiłam kiwi, dopóki nie spróbowałam go właśnie z czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiwi.. mmmm. Uwielbiam, baaardzo apetycznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...