poniedziałek, 4 listopada 2013

Budyń bananowo-cynamonowy

Osoby, które jadają śniadania rzadziej chorują na przeziębienia. Dlaczego? Otóż takie śniadanie z rana rozgrzewa organizm i dodaje energii. Warunek jest jeden - musi być pełnowartościowe.
[radio Plus]

Co u mnie? Zmęczona odrobinkę ale już wracam do Was. Nie miałam możliwości sprawdzenia, co żeście upichciły ale postaram się nadrobić zaległości :) Tymczasem proponuję coś na ponure poranki... odrobina słodyczy i ciepła z rana :*
Połączenie banana i cynamonu fascynuje mnie od zawsze. Uważam, że jest niesamowicie zgrane smakowo, doskonale się uzupełnia. Stąd postawiłam na ten duet i powiem Wam, że wyszło... słodko <3

Budyń bananowo-cynamonowy

Składniki:

  • 1,5 szklanki mleka
  • 4 łyżki skrobi kukurydzianej
  • łyżeczka miodu
  • 1 banan
  • łyżka cynamonu (płaska)

Przepis:

Gotujemy na małym gazie 1 szklankę mleka. W pozostałym pół rozpuszczamy skrobię razem z cynamonem. Banana blendujemy na gładką masę. Gdy mleko się zagotuje dodajemy miodu i mieszamy do rozpuszczenia, a na końcu wlewamy roztwór ze skrobią i intensywnie mieszamy - do zgęstnienia. Podałam z miodem lipowym i orzechami laskowymi.




25 komentarzy:

  1. coś w tym chorowaniu jest, bo odkąd zaczęłam jeść śniadania nie chodzę zasmarkana średnio raz w miesiącu.
    taki budyń z rana od razu rozgrzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki budyń to ma smak i zapach :) Nie to co ten z torebki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż u mnie czuć zapach tego budyniu :) Domowy budyń to jest to ! U mnie dziś też rozgrzewająco i słodko - połączenie banana, cynamonu i czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny budyń. : )
    Bardzo mi się podoba ten pomysł! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe! A te orzechy topią się w słodyczy....:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile orzechów *.*
    Miseczka pyszności !

    OdpowiedzUsuń
  7. Cynamon, banan, orzech i ten miód... Niebo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne, rozgrzewające śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie zauważyłam, żebym jakoś często chorowała, może to rzeczywiście prawda? :D
    zgadzam się co do banana i cynamonu!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, bananowy-cynamonowy - to przecież musiało smakować nieziemsko :) i te orzechy na wierzchu oblane miodem - ideał ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapisuje, bo mam skrobi dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. musze wypróbować, wszystkie składniki są, trzeba robić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wyobrażam sobie dnia bez śniadania..to dla mnie zdecydowanie najwazniejszy i najlepszy posiłek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo jaka pychota! Twoje śniadania zawsze są takie piękne i tak kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm pychotka! Banan z cynamonem to najlepsze połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne połączenie, ten miodzik sprawia, że budyń wygląda jeszcze smaczniej (jeżeli to w ogóle możliwe) :D

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba muszę Cię poznać, bo mamy bardzo podobny gust do jedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż zaświeciły mi się oczy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygląda. Bardzo ładnie :D
    Pewnie pyszne było :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ bym zjadła takiego budyniu. Wygląda cudownie i to połączenie smaków :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...