sobota, 12 października 2013

Znowu ta marchewka!

Ale co poradzić jak taka dobra jest nooooo ;D hahaha A takie goferki z rana to skarb! Bardzo sycące (myślałam, że pęknę!) A proste w przygotowaniu i nie wymagają dużo czasu z rana :) Jeżeli przygotujecie ciasto wieczorem możecie z rana liczyć na pyszne, ciepłe śniadanko niewielkim kosztem (mowa tu o śnie hehe).

Dzisiaj jadę załatwiać stypendium. Trzymajcie kciuki (papierkologia może mnie zgnieść), mam nadzieje, że się uda :x mam co prawda zaświadczenie o średniej z całego roku a nie z 2 semestrów osobno, no ale... jak miałam 5.0 to chyba nie ma aż takiego znaczenia? ._. Nie mniej jednak wolę jechać osobiście niż dzwonić, bo coś mi podpowiada, że tak będę mogła więcej zdziałać.

Marchewkowe goferki

Składniki na ciasto:

  • 1 jajko
  • 3 łyżki mąki pełnoziarnistej
  • 1/2 szklanki mleka
  • coś do posłodzenia
  • 1 mała marchewka

Dodatkowo:

Przepis:

Składniki na ciasto (oprócz marchewki) mieszamy ze sobą i odkładamy do lodówki (przykryte folią). Marchewkę ścieramy na małych oczkach tarki i również przykrytą chowamy do lodówki. Rano wyciągamy ciasto i marchewkę, łączymy je ze sobą i wlewamy do gofrownicy. Powinny wyjść 3 goferki :)
Podajemy z dodatkami. U mnie masło z nerkowców, konfitura (która, jak się okazało po konsumpcji zawierała całe kawałki owoców!) a wszystko polane pysznym syropem.
Co do syropu - smakuje trochę jak lekarstwo z dzieciństwa. Ale takie, które gdy mama nie patrzyła wypijało się prosto z buteleczki bo było słodkie i pachnące :)) Przepyszny!








<3

21 komentarzy:

  1. Pysznie wyglądają! uwielbiam marchewkę w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wyników w nauce :) a gofry - mniam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja przez miesiąc będę żyć w niepewności czy dostanę stypendium rektora czy nie ...

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, jakie dobre. marchewka zawsze i wszędzie
    zazdroszczę i gratuluję stypendium!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marchewkowe gofry? Nigdy nie próbowałam, ale zapowiada się bardzo ciekawie! Trzymam kciuki, żeby wszystko poszło po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takich jeszcze nie jadłam! :) Z dodatkiem cynamonu byłyby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki bardzo mocno, żeby się udało. A syrop z pędów sosny jest wyśmienity :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie goferki <3
    Skoro mogłaś pęknąć to następnym razem Ci z chęcią pomogę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. boję się, że moja gofrownica nie da im rady, ale spróbuję zrobić! :D
    trzymam bardzo mocno! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. robisz tyle pyszności z marchewką, że nie nadążam z ich wypróbowywaniem! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. AAAAaaa, chcę gofrownicę! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie marchewkę możesz wciskać wszędzie :D Każda wariacja na jej temat wygląda i smakuje obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marchewka jest dobra w każdej postaci :) Goferki wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądają świetnie :) z marchewką wszystko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no i dobrze, że marchewka ;) ja też załatwiam stypendium i chyba zwariuję, bo na mojej uczelni nikt nic nie wie, wszystko jest takie zagmatwane i nawet algorytm na liczenie średniej jest jakiś dziwny. ale widocznie trzeba poświęcić trochę czasu, żeby potem dostać nagrodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej cudowne <3 ile ich wychodzi? 3 sztuki? Dobrze widze? :* czy noge uzyc maki zytniej razowej? Myslisz ze wyjda? :) proszę o odpowiedz bo chce je zrobic w najblizszym czasie

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mam pojęcia czy wyjdą - musiałabyś popatrzeć w google czy ktoś robił z tej mąki :)
    Tak 3 sztuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :* kochana , mam prosbe a raczej taka sprawe XD moglabys pisac swoje bilanse z kazdego dnia na blogu? Było by bardzo fajnie uwazam... :)

      Usuń
  18. Goferki rewelacyjne:). Faktycznie wyszły 3 i początkowo myślałam, że się tym nie najem, ale wypiłam do tego kubek maślanki i zjadłam razem z dżemem z kiwi i cytryną, który zrobiłam w niedzielę. Jestem pełna i takie śniadanie na pewno powtórzę. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...