środa, 23 października 2013

Miodowa owsianka

Taka lepka, ciepła, rozgrzewająca i słodka :) Bogata w białko, zdrowe tłuszcze i węglowodany złożone. Dodatkowo witaminki i mikroelementy - samo zdrowie! Jeśli chcecie się z rana opatulić ciepłem i słodyczą - polecam z całego serducha :) Delikatna, bom połączona z kremowym serkiem. Wyrazista dzięki orzechom. Czego chcieć więcej z rana?


Lekka miodowa owsianka

Składniki:

  • 6 łyżek płatków/otrębów owsianych (mieszanka)
  • wrzątek
  • 1/2 szklanki mleka
  • 2 łyżki miodu lipowego
  • garść orzechów włoskich
  • 2-3 łyżki serka homogenizowanego naturalnego

Przepis:

Płatki zalewamy wrzątkiem i czekamy aż wchłoną płyn. Następnie zalewamy mlekiem, dodajemy łyżkę miodu i gotujemy na małym gazie do zgęstnienia. Gdy owsianka się zagęści przelewamy ją do miseczki, dodajemy do niej serek i mieszamy do połączenia tych dwóch mas. Podajemy z orzechami i dodatkowym miodkiem. Smacznego :*





31 komentarzy:

  1. Mam teraz tyle nauki, ze naprawdę, w ogole nie mam czasu na pisanie. Moze kiedys wrocę.. raczej na pewno :) poki co pokonuję ED i kuję na potęgę. :) ale wrocę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda. Tak delikatnie. Miodowa dziewczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miód jest idealny na jesienne dni :D
    Pyszna propozycja...
    pozdrawiam
    www.tysiagotuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo słodka ta owsianka :)
    orzechy włoskie świetnie komponują się z miodem, szczególnie w rozgrzewających owsiankach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że dziś też postawiłaś na prostotę w owsiance. rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentuje ten miodek na owsiance :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miód i orzechy włoskie dl klasyk, do którego mam zawsze ochotę wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia mówią same za siebie :)
    Kusząca:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka jesienna ... aż chciałoby się schrupać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miód i włoskie w rozgrzewającej papce, wiesz co dobre! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, jak tu pysznie!! Też chcę takie śńiadanko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Również kocham połączenie miód + orzechy włoskie, a w owsiance to już w ogóle :) Idealne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. suuuper! Miodowe rządzą, a z dodatkiem orzechów-cuuudo ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. w tą jesień jakoś też mam lekką fazę na miód wiec z przepisu skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. taka lepka, słodka, pyszna - ahhh uwielbiam <3
    do tego miodek to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta lepkość mnie przekonała i orzechy!!! zostanę a Ty mi szykuj śniadanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedź na twoje pytanie w moich komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm jak smacznie wyglądają te orzechy w takiej miodowej owsiance ^^

    Pozdrawiam cieplutko :)
    Hm, jeszcze nigdy zamówień nie robiłam, ale zawsze mogę spróbować. Jak coś, to możesz napisać do mnie na maila (w zakładce kontakt) ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. absolutnie wszystko co podasz mi z miodem i orzechami spałaszuję ze smakiem, no poza mięsem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jaaa... A ja taka chora ze przelknac nic nie moge :( ale to sprobuje, moze akurat sie poprawi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. owsianki bardzo lubię, nigdy nie dodawalam serka, ciekawy pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja! jutro na śniadanie, bo taka pora a apetyt wzrósł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jako, że uwielbiam miód muszę spróbować Twojego pomysłu na owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super są takie dania. Proste i pyszne, a przy tym samo zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...