czwartek, 24 października 2013

Marchewka w czekoladzie

Marchewkowa owsianka w wersji czekoladowej. Cóż, marchewka ze wszystkim dobra ;)
Ja to mam chętkę na czekoladę w tych dniach... straszną. I nawet lepiej wtedy smakuje! Tak intensywnie. To tak jakbyś przez 2 lata nie jadła czekolady i nagle dostała jedną kostkę... delektuję się każdą chwilą :) Tak mam, w tych naszych babskich dniach. A jak jest z Wami kobietki? :)


Marchewka w czekoladzie

Składniki:

  • łyżka kakao
  • 6 łyżek płatków mieszanych z otrębami owsianymi
  • wrzątek
  • 1/2 szklanki mleka
  • łyżka miodu
  • mała marchewka
Dodatkowo:
  • serek jabłkowy Tutti
  • otrębusek (ciastko z otrębów pszennych)
  • kostka (duża) czekolady 70%

Przepis:

Płatki zalewamy wrzątkiem (nieco ponad ich poziom) i czekamy aż wchłoną płyn. Tę czynność można wykonać wieczorem :) W szklance z mlekiem rozpuszczamy kakao i przelewamy do płatków. Gotujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji, w między czasie słodząc miodem. Na koniec dorzucamy startą na małych oczkach tarki marchewkę i mieszamy (z marchewki należy wycisnąć sok i dopiero wtedy dodać do owsianki!). Podajemy z ulubionymi dodatkami.





18 komentarzy:

  1. Ja też mam ochotę właśnie teraz:)wczoraj dopadłam wafelki w czekoladzie mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  2. marchewka i czekolada, nie próbowałam jeszcze tego duetu! :) a brzmi smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam jeszcze takiego połączenia. Do owsianki marchewkowej zazwyczaj dodaję cynamon.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie jadłam jeszcze owsianki marchewkowej, za to ostatnio miałam połączenia owsianki z chili i czekoladą - efekt pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, w te dni im więcej czekolady tym lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekolada na każdy dzień miesiąca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja to też mam ochotę na czekoladę, najlepsza gorzka <3 moja ulubiona to 85% :)
    a marchewkowa owsianka, i ogólnie marchewka - nic dodać nic ująć, dodaje jeszcze wiecej zdrowia śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to dzisiaj w ogóle mam dzień, że mam na wszystko ochotę i ciągle bym jadła :( haha
    a marchewka z czekoladą to musi być dobre połączenie :>

    OdpowiedzUsuń
  9. z tą marchewką się zgrałyśmy, haha :D
    ja "tych dni" nie mam od 3 lat, efekt głupoty ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to do lekarza! Nie czekaj aż będzie za późno, bo będziesz kiedyś żałować...

      Usuń
  10. no i bardzo dobrze :)
    A marchewka w czekoladzi ? Nie powiem , ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to zawsze mam ogromną ochotę na czekoladę, a w takiej owsiance to szczególnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. usuneła, dziekuje za pomoc! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam marchewki w wersji na słodko również :)

    PS. To naczynko nie jest takie duże jak się wydaje :P U dołu jest węższe niż u góry i pojemność ma jak każda inna śniadaniowa miseczka :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo, u mnie też dzisiaj marchewka! :D
    Czekooolaaada *-*

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...