wtorek, 15 października 2013

Jestem wstrząśnięta

Dzisiaj bez przepisu. Chyba, że miałby to być przepis pod tytułem "Jak zrujnować komuś życie". Proszę bardzo, na co natknęłam się w sieci, dzięki uprzejmości jednej blogowej kumpeli:
wygląda na to, że zablokowała po mojej próbie kontaktu (komentarzem)
...mało tego, znalazłam to też na fejsiku:

Jeżeli nie wiecie o co chodzi, radzę zajrzeć na mojego bloga:
i porównać daty chociażby.

Usiadłam pewnego wieczoru i napisałam kilka słów od siebie. A ktoś bezczelnie przywłaszczył sobie moje emocje, pomysły, chęć pomocy innym. Czy tak być powinno? Jak tak można?
Tracę wiarę w ludzi... zgłosiłam posty tej dziewczyny. Czy to coś da? Nie wiem. Czy kogoś obchodzi to, że zostałam tak potraktowana? Nie mam pojęcia i wątpię. mam nadzieje, że zostanie ukarana.
Aż boję się teraz pisać cokolwiek..

PS. Uważajcie na nią, widziałam u niej kilka znanych mi z blogosfery zdjęć śniadaniowych.
PS.2. Odechciało mi się prowadzić jakiekolwiek blogi. 

14 komentarzy:

  1. ale chamstwo...
    Ale tego bloga nie opuszczaj!
    Kiedyś napisałam, do pb, żeby zablokowali wszystkie te konta pro-ana to mi napisali, że nic nie mogą zrobić, bo użytkowniczki nie naruszają regulaminu A jak moja koleżanka miała świetnego bloga o swoim idolu to jej zablokowali, bo miała nie swoje zdjęcia!
    Logika...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że dzisiejsze czasy z łatwym dostępem do informacji, gdzie wszystko, od muzyki, zdjęcia po wypracowania itd. można ściągnąć z internetu trochę namieszały niektórym w głowach i wydaje się, że przywłaszczenie sobie cudzych myśli i słów bez konsekwencji. To przykre i krzywdzące.

    Nie zrażaj się proszę i działaj dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. serio, jestem oburzona... jak tam można :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropieństwo..
    A najgorsze jest to, że wygrać się z takimi osobami nie da..

    OdpowiedzUsuń
  5. aj.. nie ładnie ze strony tej dziewczyny..
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. acha, co to ma być, wiesz tez kilka razy miałam podobną sytuację, napisz do niej nie czekaj

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz do niej, powinna podać źródło skąd pochodzi tekst (skoro już opanowała do perfekcji klawisze kopiuj-wklej:/). Nie poddawaj się!!

    OdpowiedzUsuń
  8. :o ludzie są bezczelni, aż szkoda słów.. niestety w Internecie coś takiego jak prywatność nie istnieje...
    walcz o swoje!

    OdpowiedzUsuń
  9. żałoooosne! I co jej to niby da? no masakra jakaś;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja juz jeje napisałam i na facebooku i na fotoblogu, strzesznie mnie to zdenerwowało!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zablokuje Cię i tyle. Mnie zablokowała nie mogę do niej pisać.

    OdpowiedzUsuń
  12. rany, dzięki za informację o kradzieży moich postów. jestem Ci bardzo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. a zdjecia potraw, to nie sa takze twoje zdjecia? https://www.facebook.com/FitnesWomenka/photos_stream

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie, ale poznaję dużo z nich - nawet wiem z jakiego są bloga niestety...

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...