sobota, 5 października 2013

Diabelskie anielskie!

Cześć i czołem Robaczki :) Dzisiaj czas na recenzję - jako, że już oficjalnie współpracuję z Moniką, właścicielką Anielskich Przysmaków wypada bym skrobnęła kilka słów na temat produktów, które od niej otrzymałam i które sama kupiłam. Sporo mnie to czasu kosztowało ale chociaż tak mogę się odwdzięczyć :) Nie było produktu, który by mi nie smakował, ale jedne smakowały bardziej od innych ;) 



Firma

Firma rzetelna, swoje przesyłki dostaję niemalże natychmiast po poinformowaniu Moni, że zamówiłam :D Np. ostatnio - sms 'Wysłałam Twoją paczkę', następny dzień - paczka jest u Marty hihi to lubię! Produkty są zawsze super zabezpieczone, jeszcze nigdy nic mi się z nimi złego nie stało :) A i często gratisy jakieś doszły! Strona firmy jest przejrzysta, czytelna. Brakuje mi tylko składu produktów - szukam go przeważnie gdzieś na necie. Ale jest biuletyn i chwała za to ;) Zawsze warto wiedzieć to i owo o nowych produktach.

Paczki

Paczka I

Dostałam ją nie będąc jeszcze we współpracy z firmą. Poznałam Monikę i z krytyka stałam się fanką ;) Monia pomogła mi w trudnych chwilach, gdy nie grzeszyłam groszem i kiedy tylko dostałam swoją wypłatę popędziłam do sklepu (tzn. do laptopa haha) by zakupić kilka jej produktów. Tak powstała paczka nr 2. Trochę z wdzięczności, więcej z ciekawości produktów ;D
Paczka I zawierała:
Miód cynamonowy
Miód rzepakowy
Konfitura cytrynowo-imbirowa
Konfitura różana
+ gratis (do gratisów) pigwa w syropie

Paczka II

Zamówiona już przeze mnie (i opłacona), tak jak pisałam powyżej :) Zawierała:
Miutela
Syrop waniliowy
Czeko'la Blond
Syrop z Pędów Sosny

Paczka III

Już w ramach współpracy otrzymałam do testowania następujące produkty:
Miodowa lawenda
Miód z pyłkiem
Miód z cynamonem (moja miłości!)
Konfiturę wiśniową z kardamonem

Produkty i przepisy


Teraz to, co zapewne interesuje wszystkich najbardziej - jaki produkt kupić, jaki jest godny polecenia? Wszystkie :D hahaha Wiadomo gusta są różne - mnie np. bardzo przypadła do gustu konfitura z cytrynki a nie wszystkim musi :) Jestem też miodoholikiem, więc cóż poradzić - w każdej mojej paczce musiał się znaleźć miodek ;D Postaram się opisać każdy w skrócie! I dodam przepisy ;)


Absolutne mistrzostwo - delikatny, kremowy, łagodny w smaku i do tego prezentuje się ślicznie :) Nazwałabym go raczej per Miodem królewskim gdyż smak ma zniewalajacy. Znajduje się w TOP moich ulubionych miodów, zaraz po cynamonowym ;)
Polecam do: Placków, Naleśników, twarogu, owsianek, deserów owocowych, słodzenia potraw
Przepisy:
Babeczki cukiniowe
Deserek owocowy
Belgijskie z malinami
Czekoladowe racuchy
Bananowe scramble
Brownie z cukinią


Top 1 wśród miodów - jest absolutnym hitem też na blogosferze :) Nie spróbowałaś? Nie wiesz co to prawdziwa rozkosz hahaha :D To połączenie jest tak proste i tak genialne zarazem! Jezusiczku <3 Kocham! Gęsty, kremowy, o ślicznym kolorze, mocno wyczuwalny cynamon!
Polecam do: Wszystkiego, szczególnie z jabłkiem, gruszką, marchewką i śliwką węgierką!
Przepisy:
Naleśniki bananowe
Ciacho dyniowe
Naleśniki z sosem śliwkowym
Drożdżowe pancakes

Miutela


Choć znacznie bardziej odpowiada mi cynamonowa wersja to i tą nie pogardzę ;) Miód z kakao - tym własnie jest Miutela, i jak na smakowy miód przystało jest bardziej delikatna niż tradycyjne. Świetnie nadaje się do wszelkich czeko-"tu wstaw owoc" ;) Robiłam z nią czekogruszkę, czekośliwkę - wszystko wyśmienite <3 jest gęsta i mocno kakaowa.
Skład:
Polecam do: placków, owsianek, naleśników, kanapek, twarogu, sosów owocowo-czekoladowych
Przepisy:


Marchewkowe z Miutelą
Smażony budyń
z czekogruszką
Owsianka z twarożkiem
miutelkowym
Buły dyniowe


Syrop waniliowy

Obecność alkoholu trochę mnie przestraszyła przyznaję :P Czuć go po otwarciu buteleczki, natomiast magicznym sposobem znika po dodaniu do czegokolwiek :) Serio-serio - w żadnej potrawie nie czułam alkoholu (a może jestem nieczuła? hehe) natomiast każda z nich uwolniła z syropu mocną nutę waniliową! Świetny do herbat i kawy :D cudeńko. Konsystencja gęstego soku, śliczny kolor, wyczuwalna w smaku wanilia.
Skład: cukier, naturalny sok z cytryny, naturalna wanilia, alkohol 1,2% obj.
Polecam do: kawy lub herbaty, ciast, budyniów, owsianek
Przepisy:

Smażony budyń waniliowy
Waniliowa owsianka

Miodowa lawenda


Absolutna nowość w Anielskich Przysmakach - dostałam do przetestowania, jak sprawdza się w praktyce ;) Jest mocniej słodki od pozostałych miodów i ma w stosunku do nich bardzo rzadką konsystencję. Natomiast to sprawia, że nadaje się np. do omletów - lepka i słodka nuta zawsze ożywia biszkoptowego omlecika ;) Lawenda mocno wyczuwalna, co uznaje za duży plus :)
Skład: miód wielokwiatowy, olejek lawendowy, kwiaty lawendy.
Polecam do: omletów (doskonała konsystencja), placków, owsianek, ciast, naleśników, twarogu (jako element słodząco-aromatyczny ^^).
Przepisy:
Placek marchewkowy

Czeko'la Blond


Dawno zjedzona! Ale dowód mam ;) Miałam ją w swoim posiadaniu dosć długo - przyznaję, że jak na tak mały słoiczek była dość wydajna! Cóż - bardzo słodki smak nie pozwalał na jej zbyt szybkie opróżnienie ;D Ponadto szkoda mi było ją wyjadać - tak cudownie komponowała się ze wszystkim! Bardzo dobra - idealna, o smaku białej czekolady. Czego chcieć więcej? Doskonale się rozsmarowywała, nawet po trzymaniu w lodówce. Na gorących potrawach momentalnie topniała. Jak na taki produkt ma przyjemny skład ;)
Skład: biała czekolada, mleko skondensowane, mleko w proszku, sok z cytryny, olej.
Polecam do: kanapek, gofrów, naleśników, twarożku.
Przepisy:
Buły dyniowe
Blond Malinka
Gofry bananowe
Mangowa owsianka

Twarożek z białą czekoladą (do pracy lub szkoły)
  • 150 g twarogu
  • 3 łyżki gęstego jogurtu
  • 2 łyżeczki Czeko'li Blond
  • Dowolny owoc - polecam nektarynkę
Powyższe składniki mieszamy ze sobą, nektarynkę kroimy na kawałeczki i dodajemy do twarogu. Czeko'la przebiła dość mocno smak twarogu, co mnie pozytywnie zaskoczyło ;)

Konfitura z cytryny z imbirem

 
Nie każdemu przypadnie do gustu ze względu na słodko-kwaśny smak, ale ja ją pokochałam! Nigdy nie przyszło mi do głowy, że imbir z cytryną może się tak cudownie komponować :) No i konfitura z cytryny??? Musiałam jej spróbować - uwielbiam kwaśne smaki :D Co prawda konfitura nie jest mocno kwaśna, ze względu na dodatek cukru, ale podpasowała mi bardzo :) Świetnie wzbogacała smak, bardzo orzeźwiająca, o konsystencji bardziej płynnej niż inne konfitury.
Skład: cytryna, cukier, imbir z korzenia, pektyna.
Polecam do: wypieków, naleśników, placków, owsianek.
Przepisy:
Babeczki cukiniowe

Konfitura z dzikiej róży

Wybaczcie perfidny fotomontaż - nie miałam już czego fotografować ;)
Specyficzny kolor i smak - ale zasmakowała mi :) Nie była może zachwycająca ale było to coś nowego, innego. A patrząc na skład jestem skłonna polecić każdemu - zdrowa, niefaszerowana jakimiś sztucznymi substancjami! 2 rzeczy w składzie? Lubię to :D Konsystencja średnio gęsta, smak delikatny ale słodki. Idealnie komponuje się z wanilią.
Skład: róża 73%, cukier 27%.
Polecam do: Kasz, owsianek, budyniów, placków.

Serniczki z patelni
Waniliowa jaglanka

Miód z pyłkiem


Rajuśku mam już TOP 3 moich miodków :D 1. Cynamonowy, 2. Rzepakowy, 3.... z pyłkiem kwiatowym! Absolutna rewelacja - trochę jak gryczany ale dużo delikatniejszy, konsystencja cudowna - kremowa i gęsta ale możliwa do rozprowadzenia. I te pyłki! To jak porównać dwie wersje masła orzechowego - crunchy niemal zawsze wygrywa! Tak i tutaj - pyłki spełniają rolę wypełniacza, dodatkowego chrupkiego akcentu. Pyszności :)
Warto wiedzieć:
"Pyłek kwiatowy to męskie komórki rozrodcze kwiatów. Pszczoła pobiera poszczególne ziarna i zlepia ze sobą, tworząc kulki wielkości ziaren prosa. Przenosi je do ula w tak zwanych koszyczkach na tylnych nóżkach. Pyłek zawiera w swym składzie 14 % kwasów organicznych, w tym linolowy i arachidowy, około 30 % węglowodanów, tłuszcze, a ponadto witaminy A, B1, B2, B3, B6, B12, C, PP, E, D, K, i H, minerały (makroelementy: P, S, Cl, K, Ca, Na; mikroelementy: Mg, Fe, Cu, Zn, Co, Mo, Se, Cr, Ni,Si ) oraz pełen zestaw aminokwasów. W pyłku stwierdzamy dużo różnych enzymów, między innymi inwertazę, katalazę, pepsynę, trypsynę, lipazę, laktazę i inne. Dzięki temu, wielokrotnie przewyższa on wartość białkową mięsa wołowego czy wieprzowego. Oprócz wartości odżywczych, ma przede wszystkim właściwości antybakteryjne oraz wpływa na procesy metaboliczne jak i reakcje odpornościowe." [http://kaszubskiemiody.com.pl]
Polecam do: Kasz, owsianek, naleśników, placków, gofrów.
Przepisy:

Manna gruszkowa

  • 3 łyżki manny
  • 3/4 szklanki mleka
  • miód z pyłkiem
  • średnia gruszka
Gotujemy mleko, a gdy będzie gorące wrzucamy kaszę i intensywnie mieszamy. Dorzucamy pokrojoną w kostkę gruszkę. Przekładamy do miseczki (lub słoiczka po miodzie) a na górę dodajemy miodek :) Świetnie się skomponował! ^^

Syrop z pędów sosny


Konsystencja rzadka, syrop słodki ale o specyficznym smaku. Cieszy mnie skład - bardzo czysty, "elegancki" ;) Doskonały do słodzenia potraw. Nieco podobny w zachowaniu do syropu klonowego, choć może lżejszy i bardziej rzadki - rozpływa się na potrawach pozostawiając słodką i lepką nutę :)
Warto wiedzieć:
Syrop z młodych pędów sosny idealny dodatek do herbatki w czasie infekcji, przeziębień czy grypy a także podczas niesprzyjającej aury jesienno-zimowej.
Syrop z młodych pędów sosny ma doskonałe właściwości lecznicze na górne drogi oddechowe, ale także wpływają korzystnie na przewód pokarmowy i detoksykację organizmu. [http://swojskapiwniczka.pl/]
Skład: Wyciąg z pędów młodej sosny, cukier.
Polecam do: herbaty lub kawy, owsianki, jako słodzidło do potraw, do grubych i suchych placków, do omletów.

Konfitura z wiśni z kardamonem

Konsystencja przypomina galaretkę :) Owoce są dobrze zmielone, natomiast doskonale wyczuwalne. Smakuje mi, nawet bardzo - bo lubię wiśnie ;) Ale nie widzę w niej nic super-wyjątkowego. Jest dobra i zdrowa - to przemawia na jej korzyść :D
Warto wiedzieć:
Kardamon działa przeciwzapalnie,odkażająco i wiatropędnie,łagodzi problemy z żołądkiem,zapobiega zwłaszcza wzdęciom i zaparciom, poprawia apetyt.Wzmaga wydalanie żółci, lubi go wątroba. Zaleca się go też przy zapaleniu dróg oddechowych i kaszlu,ułatwia bowiem pozbycie się zalegającego w nich śluzu,oczyszcza je.Łagodzi bóle stawów,mięśni i głowy. Działa antydepresyjnie,a równocześnie ożywia,poprawia sprawność intelektualną lepiej niż zawarta w kawie kofeina. [http://hipokrates2012.wordpress.com/]
Skład: wiśnie, cukier, woda, pektyna, kardamon, kwas cytrynowy, regulator kwasowości.
Polecam do: naleśników, ciast, babeczek, kanapek.

Pigwa w syropie

Gratis do gratisów ;) Dostałam ją, gdy powiedziałam Moni, że nie wiem co to pigwa xd hahaha jakim to człowiek jest ignorantem. Cóż jestem już mądrzejsza o wiedzę na temat pigwy ;) Ten syrop nadaje się świetnie do herbaty - delikatny, jakby cytrynowy aromat roznosi się wraz z parą gorącej herbatki. Syrop jest słodki, pełen owoców w środku. Długo trzyma w lodówce hehe ;) Co poradzę, że rzadko w domu herbatę piję? xd
Skład: pigwa, cukier.
Polecam do: Herbaty, jako dodatek smakowy do ciast lub placków.



Więcej produktów wkrótce :) Dodałam też etykietę Anielskie Przysmaki, abyście łatwo mogli znaleźć wszystkie przepisy z ich udziałem :) Post umieszczę także na stronie Yummy reviews i tam będę go wzbogacać o kolejne przepisy :) Dziękuję za poświęconą uwagę, dziękuję Moni za wsparcie i polecam z całego serca sklep - można znaleźć tu prawdziwie zdrowe, wartościowe produkty. Myślę, że na jedną paczuszkę w miesiącu można się spokojnie pokusić :) Firma jest rzetelna, godna zaufania - a to najważniejsze cechy. I ta świadomość - że pieniążki idą do miłej, uczciwej kobietki, która ma wspaniałe dzieciaczki i kochanego męża, z którym wspólnie prowadzi taki domowy biznes :) Czy nie jest fajnie wiedzieć, że nasza kasa idzie w dobre ręce? A my w zamian mamy na prawdę słodkie i wartościowe jedzonko. I diabelsko dobre ;) hehe

PS. Na Boże Narodzenie mam zamiar zaopatrzyć całą rodzinę w produkty >3 hue hue hue (prezenty mam z głowy).

13 komentarzy:

  1. to się rozpisałaś! marzę o tym miodziku z pyłkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chciałabym nawiązać współpracę z tą firmą, bo wszystkie produkty zdają się być genialne! najbardziej kusi mnie czekola blond, miód z cynamonem i cytrynka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę mam nadzieję że te produkty nie są drogie:)Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
  4. ta firma jest świetna i bardzo miły kontakt z właścicielką !! sama szykuję się na zamówienie kolejnej paczki z miodkami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają świetne produkty!
    Miód z cynamonem i pyłkiem to moi zdecydowani ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do wyboru do koloru, każdy znajdzie coś dla siebie. Dobra robota ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, teraz to mnie poważnie zachęciłaś do zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chyba okradnę ten sklep ;) nie dość, że mają takie przysmaki to jeszcze w takich ślicznych słoiczkach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się rozpisałaś! :D
    Wyglądają smakowicie, a jakie piękne słoiczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. tyle smakołykow , zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obszerny post, bardzo mi się podoba, świetny pomysł z podrzuceniem też Twoich przepisów, dopiero teraz sobie uświadomiłam, że w swojej blogowej kolekcji masz już ich aż tyle!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Anioły z Anielskich Przysmaków i ich produkty :) !

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...