niedziela, 13 października 2013

Budyniowa znaczy cudowna

Uwielbiam budyniowe owsianki! Ale jak ich nie lubić - są gęste, lepkie, słodkie i sycące :) I nie zapominajmy, że mamy tu dowolność smaków ;D Czekoladowa, waniliowa, śmietankowa, karmelowa - a może wiśniowa? Jakie macie ulubione? Dla mnie to zbyt trudny wybór, już sam fakt, że jest budyniowa powala mnie z rana <3 Cudeńko!

Na weekend u rodziców - to znaczy chociaż z soboty na niedzielę :) Stypendium załatwione wczoraj (wygląda na to, choć nie chcę zapeszać, że do Rudej już łazić nie będę musiała.... oby!), bez kolejek, kulturalnie. Powiem Wam, że na studiach zaocznych, na dodatek w prywatnej uczelni (która nota bene jest tańsza od publicznej - ze względu na korzystne zniżki) traktują człowieka z dużo większym szacunkiem - szanują Twój czas przede wszystkim. Przynajmniej na razie takie odniosłam wrażenie. Obym się nie pomyliła ;)


Budyniowa owsianka czekoladowa

Składniki:

  • 6 łyżek płatków i otrębów owsianych (mieszane)
  • wrzątek
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1/4 szklanki mleka + łyżka proszku budyniowego (czekoladowego) - roztwór
  • coś do posłodzenia owsianki
Dodatkowo:

Przepis:

Płatki zalewamy wrzątkiem (razem ze słodzidłem), czekamy aż wchłoną płyn. Następnie nalewamy mleka i gotujemy na małym gazie. Jak owsianka wchłonie większość płynu dolewamy do niej roztwór z mleka i budyniu. Podajemy z dodatkami. Już nie raz pisałam, że śliwka super się komponuje z cynamonem ;) Stąd połączenie śliwka-miód cynamonowy jest wyśmienite! A wszystko złagodzone odrobinę jogurtem naturalnym bałkańskim. Polecam gorrrrąco :B
Miłej niedzieli!





26 komentarzy:

  1. Każda budyniowa jest cudowna <3 A czekoladowa wersja to mój faworyt, jedynie waniliowa jej dorównuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Budyniowa znaczy cudowna"- w 100% się zgadzam *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulubiona <3 I jeszcze te dodatki...Kocham miód z cynamonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze mówiąc budyniowej jeszcze nie jadłam, ale zawsze gęste - takie są najlepsze :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat nie robiłam budyniowej- coś trzeba z tym zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Budyniową jadłam raz - muszę to zmienić :) Dzięki za przypomnienie. Mam nadzieję, że dobre wrażenie pozostanie jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, jest pyszna. Miód z cynamonem uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, że się podzielę :) Jeszcze trochę zostało. Jak nie teraz to w przyszłym tyg. zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to jesteś miodohoiczka ;D Ale jakie pyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham owsianki i pewnie to wiesz, musze znowu taką sobie upichcić na śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. o tak, te budyniowe mają smak, konsystencję, mają wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tytuł posta mówi sam za siebie :D Całkowicie się z nim zgadzam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam budyniowe, dzisiaj też jadłam, ale zdjęcia brak. Zazwyczaj robię czekoladową, albo waniliową :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czyżbyś też miała "motylkowego" pb?

    OdpowiedzUsuń
  16. a czemu uciekłaś, jeśli można zapytać?:>

    OdpowiedzUsuń
  17. u Ciebie jak zawsze tak pysznie i pozytywnie ;)
    co do poprzedniego komentarza to zgadzam się z Tobą w 100% jednak ja mam wrażenie że oni zaraz domyślają się że ja mam jakiś problem,bo nie jem słodyczy, nie jem na stołówkach itp

    OdpowiedzUsuń
  18. taka budyniowa właśnie mi się z delikatnością absolutną kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również uwielbiam budyniowe, można nieźle czarować ze smakami :)) mam do Ciebie ważną sprawę odnośnie Twojego drugiego bloga. Podasz mi swojego maila? Wyślę Ci coś, a nie chciałabym publicznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. oo.. moja nigdy wyjść nie chciałam, ale mam przepis na mailu od koleżanki, obadamy :D
    Aaa.. mówisz, ze tańsze? Też tak czasem myślę, jak pomyśle, ile pieniędzy wydaje na dojazdy, mieszkanie, ect.. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo, budyniowe, jedna z lepszych, prawda!

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja współlokatorka bardzo się zachwyca budyniową owsianką :D Ja jeszcze nie próbowałam :p

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...