czwartek, 19 września 2013

Pomarańcz i manna

Za oknem coraz ciemniej, zdjęcia coraz gorsze... na szczęście wyszło słońce, więc pogoda okazała się lepsza niż to z rana wyglądało. Dotąd nie prowadziłam bloga zimą (jeszcze), choć kwiecień w tym roku był dość chłodny, ale poranki jasne. Cóż mam nadzieje, że moja mała 'małpka' da radę i zdjęcia będą w miarę wyraziste :)
Co mogę powiedzieć o tej mannie? Wyborna <3 a rozpływająca się czekolada mmmm... sami wiecie :D

Pomarańczowa manna

Składniki:

  • 1/2 szklanki mleka
  • 1/2 szklanki soku pomarańczowego (u mnie Melly, z Biedronki - patrzcie na skład, niech to będzie sok a nie mikstura chemiczno-cukrowa ;) hehe)
  • 3 łyżki kaszy manny
  • 1 pomarańcza (a może pan - pomarańcz?)
  • czekolada mleczna
  • coś do posłodzenia

Przepis:

Obieramy pomarańczkę i kroimy na małe kawałki :) Połowę układamy na dno naczynia. Pozostałą część odkładamy. W garnuszku mieszamy sok z mlekiem i zagotowujemy mieszając co jakiś czas. Gdy płyn będzie już gorący dosładzamy do smaku, a następnie wrzucamy kaszę i mieszamy intensywnie do zgęstnienia. Przekładamy kaszę do naczynia (na ułożone wcześniej kawałki pomarańczy) a na górę dodajemy resztę pomarańczy i czekoladę. Pychotka! Na dnie owoc puszcza sok i tym sposobem jak dobijecie się do dna czeka Was słodka, pomarańczowa niespodzianka :) Dawno nie jadłam manny - miła odmiana <3



19 komentarzy:

  1. Idealna! i ta czekolada... *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańcz i czekolada w owsiance - musi być pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszności ;) czy jest coś, z czym czekolada źle smakuje? :D chętnie wprosiłabym się na takie śniadanko. Czy ja widzę pyszniutke kakao w kubeczku?

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż za manną nie przepadam, za pomarańczami też (no chyba, że w towarzystwie gorzkiej czekolady), mimo to u ciebie wszystko prezentuje się bardzo apetycznie ;) A w kwietniu kochana mieliśmy białe święta, więc można powiedzieć, że miałaś bloga zimą ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde, ale patent : D Strasznie działa na wyobraźnię, oj działa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam owsiankę na soku! manna też musiała być pyszna, tylko to mleko mnie jakoś tu razi. no i przestań mnie prześladować, tak bardzo mam ochotę na czekoladę! a trzeba by po nią wyjść na ten mróz na zewnątrz... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł.. manna na soku i mleku. Zapowiada i prezentuje się pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie pomarańcza i czekolada - idealne :)
    A manny na soku nie jadłam, ale brzmi ciekawie !

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł na mannę na soku ;) w połaczeniu z czekoladą pasuje idealnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie watpie ze byla GENIALNA !<3

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, pomarańcza z czekoladą, mniami :D
    jakość zdjęć teraz jest straszna, szczególnie tych robionych bardzo wczesną porą :(

    OdpowiedzUsuń
  12. O mniam, mniam, mniam, chcę, chcę, chcę taką na śniadanie ^.^

    Rzeczywiście coraz trudniej teraz zrobić ładne zdjęcie ;/ ja chyba wymyślę coś ze sztucznym światłem ;p

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mniaaam :)

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE, OSTATNIE DNI! KAŻDY MA SZANSE NA WYGRANĄ! :) http://holdwind-stuff.blogspot.com/2013/09/konkurscandyrozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. o, a ja pomarańczy w życiu jeszcze nie testowałam w śniadaniowych zupach mlecznych :D fajny pomysł!
    jagódki w syropie domowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealna propozycja dla smaczne i pożywne śniadanie i smaczny pomysł na ożywienie smaku manny. :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomarańcza. Ta pomarańcza. Mniej w kuchni, więcej przy książce.

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...