niedziela, 8 września 2013

Placki waniliowe i zwariowany weekend

Aaaa co za weekend! W Gdańsku jest konferencja WGK której moja firma jest złotym sponsorem. Oznacza to, że piątek i sobotę spędziłam w boxie reprezentując swoją firmę i jej projekty :) Fajnie było usłyszeć, że podobały się gry, w które miałam swój wkład. Wszyscy wracali by pograć w grubego kota :D hahaha sama go uwielbiam, to takie moje dziecko, bo dużo grafiki sama robiłam (m.in. komiksy) :)
I tak to wlaśnie było - w dzień na konferencji, w nocy na imprezie, dzień konferencja, noc impreza... jestem ledwo żywa, a już Mój, który tam musi być od samego rańca (jest wolontariuszem) to chyba dzisiaj padnie xd Zaraz też śmigam na kilka fajnych wykładów i warsztatów, bo dzisiaj nie muszę być w boxie ;) A mam przepustkę vip więc fajnie będzie ją wykorzystać hehe Powiem Wam, że chociaż weekend zwariowany to na pewno pozytywnie :) super się bawię. 
Zaległości w Waszych blogach nadrobię z pewnością, bom ciekawa coście w weekend napichciły :D

A placki? 
To nowy hicior w mojej rodzinie :D Wymyśliłam je ot tak, bo miałam serek waniliowy w lodówce hahaha chłopakowi smakowały więc i rodzince zrobiłam w weekend :) Byli zachwyceni. UWAGA! Straszliwie sycą - moja porcja (widoczna na zdjęciu) o mało mnie nie rozsadziła od środka hahaha xd



Placuszki waniliowe

Składniki:

  • 4 łyżki mąki pełnoziarnistej pszennej
  • 100 gram serka homogenizowanego waniliowego (u mnie Maćkowy)
  • łyżeczka sody oczyszczonej
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • jajko
  • 2 łyżki oliwy

Przepis:

Ubijamy całe jajo z oliwą. następnie mieszamy z serkiem a na koniec dorzucamy przesianą mąkę z proszkiem i sodą. I tyle :) Smażymy na patelni z obu stron na małym gazie. Masa powinna być gęsta, ale w razie konieczności dolejcie troszkę mleka :)





18 komentarzy:

  1. Placuszki wyglądają genialnie!
    A mam pytanie do tego serka homogenizowanego waniliowego - jakie wrażenia smakowe? Bo widziałam do już kilka razy w sklepie i jeszcze nie odważyłam się go kupić :D Zastanawiam się, czy warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko, ale cudne *,* chyba czas wybrać się po serek waniliowy... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te placuchy! zawsze takie kiedyś robiłam sobie do szkoły, właśnie na serku smakowym ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam serek waniliowy - robię ! Boskie <3

    A mąka to pszenna raczej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A weekend się jeszcze nie skończył ;D Super grubasy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chce mi się takich grubaśnych placków :) Na serku są przepyszne, muszę zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama przyjemność być rozsadzonym przez takie placki! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko u Ciebie jak zawsze pięknie wygląda. Co to za gruby kot? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie serek dziś tylko jako dodatek, następnym razem dodam do środka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają apetycznie no i.. chyba niepozornie skoro tak mówisz ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie grubaski <3
    ładne zdjęcia Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę takie placki :D Wpraszam się na te cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. oo, uwielbiam te na serku homogenizowanym <3
    konferencje to w sumie fajna sprawa, tata mi często opowiada o nich, a też był w tym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Są bardzo słodkie, a drobne pesteczki fantastycznie pod zębami strzelają. Nie wiem do czego porównać, do daktyli? Chociaż nie bardzo...
    Polecam po prostu spróbować ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. nie dziwię się, że sycą, takie pulchniutkie ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...