poniedziałek, 30 września 2013

Owsianka Reese's

A w tle Starcie Królów czyli druga część Gry o Tron :) Taaak jak ucichło całe to szaleństwo na punkcie GoT postanowiłam zaznajomić się z jej treścią. Dosłownie - wolałam książkę. Daje więcej: informacji - o bohaterach, ich odczuciach, myślach, motywacjach- wydarzeń i opowieści, ale przede wszystkim daje większe możliwości w zakresie kreowania bohaterów :)
Przyznać się muszę, że nie zostałam oczarowana tą wersją owsianki :x może za dużo oczekiwałam? Była pyszna, ale nie jakaś zachwycająca... chyba wole jednak takie klasyczne miseczkowe :) Co prawda cukierek pamiętam - jadłam go kieeedyś na obozie j. angielskiego. Dostawaliśmy takie cudeńka z USA i ta babeczka smakowała mi naj-naj <3 Dlatego zachęcona nazwą wypróbowałam i polecam :) Mnie nie zachwyciło ale przyznaję, że jest smaczne ;D

Owsianka Reese's

Inspiracja (bo tutaj widziałam ją po raz pierwszy)
Babeczka Reese's (jak ktoś nie wie co to :>)

Składniki:


  • 6 łyżek płatków owsianych
  • wrzątek
  • 1/2 szklanki mleka
  • 2 kostki gorzkiej czekolady
  • spora łyżka masła orzechowego
  • kopiasta łyżka kakaa
  • odrobina proszku do pieczenia

Przepis:

Płatki słodzimy, dodajemy kakao i zalewamy wrzątkiem. Mieszamy i odstawiamy do wsiąknięcia płynów. Następnie zalewamy mlekiem i gotujemy do wchłonięcia na małym gazie. Jedną kostkę dodajemy do gorącej owsianki i mieszamy aż się rozpuści. Dodajemy też proszek do pieczenia. Przelewamy połowę owsiankę do kokilki, nakładamy masło orzechowe na środek, zalewamy pozostałą częścią. Na górę dodałam pokruszoną kostkę czekolady. Pieczemy w 180st około 30min. Potem polecam odczekać 5 minutek i można szamać ;)






A teraz pytanka od Claudine :*
1. Co skłoniło Cię do założenia śniadaniowca?
Chciałam podzielić się przepisami :) odkrywać nowości i nauczyć się nei zjadać wszystkiego na raz - skuteczne, nawet dobrą czekoladę wolę zachować teraz na 3-4 śniadania zamiast zjadać w ciągu 1 dnia :D hahaa Poza tym śniadanie to ważny posiłek a dla mnie najważniejszy i najbardziej dopracowany :)
2. Jaki kolor dominuje w Twojej szafie?
Dobre pytanie *biega do szafy* są w niej wszystkie możliwe kolory świata :) Aczkolwiek z doświadczenia wiem, że niewielką przewagę ma czerń.
3. Kolacja na słodko, czy na wytrawnie?
Kolacja wytrawna - zawsze.
4. Masz rodzeństwo? Jak tak to jakie?
Tak - brata prawie-16-sto letniego, którego szczerze podziwiam za mądrość i dążenie do pogłębiania wiedzy (i nie tylko tej szkolnej), oraz słodką modelko-projektantko-piosenkarko-aktorko siostrę 9letnią, zachowującą się bardziej jak 14-sto latka xd ale jest najukochańsza na świecie ;)
5. Masło orzechowe czy Nutella?
Masełko <3
6. Ulubiony jesienny owoc.
Japeczko
7. Śniadania miseczkowe czy wypieki?
Miseczkowe - szybciej i (moim zdaniem) nawet smaczniej ;)
8. Twój ulubiony gatunek muzyki.
Rock, Hard Rock, Heavy Metal, Klasyczna - a najlepiej mieszanka :D
9. Państwo, którego odwiedzenie jest Twoim marzeniem.
Wszędzie gdzie spotkam Wikingów lub Indian <3 hehe
10. Kto jest Twoim autorytetem?
Hm nie wiem czy mam kogoś takiego, wolę kreować siebie po swojemu. Moim autorytetem jest każdy pracowity, dążący do mądrości (uwaga mądrość = umiejętność wykorzystania posiadanej bazy wiedzy - podziękowania dla Dr. Żółkiewicza haha) i charakteryzuje się pasją, uczciwością i uczuciem.
11. O której godzinie zazwyczaj wstajesz i kładziesz się spać?
Wstaję o 6:30 lub o 7:00 (zależy czy z rana myję włosy) a kładę się.... 23-1:00 (jak jest instancja na grze to później xd haha)

18 komentarzy:

  1. Taką młodszą siostrę to bym chciała ;P Też planowałam zrobić owsiankę a'la Resees, bo uwielbiam te babeczki, ale stwierdziłam, ze to będzie zwykła kakaowa owsianka z masłem orzechowym, i się rozmyśliłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio często się spotykam z tą owsianka. Musze ją koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie chcesz tej owsianki to chętnie przygarnę :D
    Gust muzyczny mamy podobny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie masło orzechowe lepsze :) i miseczkowe śniadania <3
    co do książek, to nie czytałam jeszcze żadnej z nich.
    owsianka jest świetna i dziwię się , że jeszcze jej nie próbowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ta owsianka ostatnio kusi ze wszystkich stron :) będę musiała i ja ją w końcu zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm, pyszchota musiała smakowac cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. a chciałam ją zrobić :D
    Ale najpierw muszę kupić masełko, hahha, a u mnie są takie, które mają mało orzechów :/

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie oczarowało w niej rozpływające się masełko :>
    muzyka i Wikingowie - bez kitu <3
    dzięki za odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę ją w końcu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu zrobić tę owsiankę, bo jestem chyba jedyną osobą, która jej jeszcze nie jadła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę ją zrobić! Uwielbiam pieczone, a to masło w środku, mmm :>
    O zazdroszczę siostrzyczki :D Bo brata już mam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. baaaaaaaaardzo lubię te książki, mam w planach przeczytać wszystko (skończyłam jakoś na 5 książce). ta owsianka też jest moim celem od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  13. napraaaawdę do listopada dopiero? jak to, jak to?! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Owsianka wygląda przepysznie, jest jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaj... Wygląda genialnie, wiele o niej słyszałam, ale myślę, że moja ocena byłaby podobna-doobre, ale tylko dobre :)
    A Reese's jadłam, nawet kilka dni temu-jak dla mnie też pyszne, ale jak słodkie kupione :) A ich masło orzechowe to jeeednak cuudo <3

    OdpowiedzUsuń
  16. tyle się przymierzam do tej owsiankowej wersji Reese a jeszcze nie zrobiłam;( wstyd.

    Twoja wygląda tak smaaaaacznie mmm<3

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...