poniedziałek, 9 września 2013

Owsianka kisielowa

Bez kitu musiałam sprawdzić jak się odmienia i jak brzmi przymiotnik od słowa kisiel xd hahaha Ale taka owsianka to coś, co zaskakuje, jest inne niż zwykle i czasami lubię robić takie zaskakujące rzeczy :) W końcu kisiel ma niemal identyczny skład do budyniu - więc czemu nie wykorzystać go do owsianki? Cudownie ją zagęszcza i nadaje specyficznej konsystencji i nutki smakowej :D Wybrałam pomarańczowy, gdyż pomarańcza wspaniale komponuje się z czekoladą, a ja miałam w zanadrzu resztę Milkowej Philadelphii :D Spójrzcie jaki cudny ma kolor <3


Owsianka kisielowa

Składniki:

  • masa owsiankowa (6 łyżek płatków owsianych - dowolnych)
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1/4 szklanki wody
  • 1/2 opakowania kiślu (u mnie pomarańcza)
  • czekolada lub (jak u mnie) Philadelphia Milka
  • coś do posłodzenia

Przepis:

Owsiankę robimy jak zawsze - zalewamy płatki wrzątkiem i czekamy do ich wchłonięcia. Następnie dolewamy mleka i gotujemy do zgęstnienia słodząc do smaku. W tym czasie rozprowadzamy solidną łyżkę kisielu w odrobinie wody (około 1/4 szklanki) i gdy owsianka zagotuje się dolewamy go do niej cały czas mieszając. Na koniec dodałam jeszcze gotowego kisielku (około 1/2 opakowania na 1 porcje)  zrobionego zgodnie ze wskazówkami na opakowaniu (z miodem zamiast cukru)  :) Smacznego - gwarantuję, ze to będzie zupełnie nowe doznanie ;D Koniecznie do powtórzenia.



Jeżeli chodzi o konferencję to było na prawdę super :) Cieszę się, że mogłam w tym uczestniczyć. Poznałam wielu ludzi, w tym także z dużych światowych korporacji, którzy okazali się bardzo mili i podziwiali efekty naszej pracy nad grami :) Przyjemnością było z nimi rozmawiać, pośmiać się i pograć w "tenisa" (tzn. grę na iPadzie hehe). W niedzielę już poza boxem, więc byłam na kilku wykładach, które były zabawne ale i pouczające. Związane z tym co robię - rysunkiem :) Pyszny obiad (najważniejsze), słaba kawa (ale dało się wypić), fajny klimat i ludzie z podobnymi zainteresowaniami i umiejętnościami :) Dostałam kilka kodów na gry (za darmochę ha!) więc jak znajdę chwilę to je obczaję xd Dużo kontaktów, nowości w branży, ogólnie super :) Szalony al,e udany weekend :D

18 komentarzy:

  1. Ty to masz pomysły! Też lubię połączenie czekolady i pomarańczy, ale kojarzy mi się jakoś tak zimowo.

    Twoja praca wydaje się niesamowicie ciekawa, więc serdecznie Ci gratuluję tego, że zajmujesz się czymś, przy czym możesz się rozwijać, co jest interesujące, dzięki czemu możesz poznawać fajnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorystycznie fantastycznie to wygląda, domyślam się tylko, że również fantastycznie smakowało :)
    super, że weekend był taki udany, fajnego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kisiel do owsianki do superpomysł, bo w sumie to proszek jest ten sam co w budyniu, tylko budyn robi sie z mlekiem. Pycha śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  4. miło, ze weekend udany, mam nadzieję że reszta tygodnia będzie równie miła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A fe, jak ja nie lubię ?kisielu? Ale owsianką bym nie pogardziła ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię taką na kisielu! Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm dobre połączenie - pomarańcza i czekolada :)
    Zazdroszczę takiego weekendu, w tym wypadku to praca musi być dla ciebie przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi bardzo posmakowała wersja kisielowa owsianki lecz już dawno takiej nie jadałam ;p podoba mi się twoje zestawienie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze wyprobowac twoj pomysl no man akurat philadelfie w lodowce.ale śliczna łyżeczka. Widziałam taka w zara home:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, że się dobrze bawiłaś :D
    a owsianka jest genialna, haha, muszę takiej kiedyś spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś miałam próbować, ale nie... bo, jak będzie nie dobre, bo płatki się zmarnują, ble, ble, ble. Przekonałaś mnie :D MUSZĘ koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że wszystko się udało :)
    Uwielbiam kisiel! Świetny pomysł na połączenie z owsianką :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy na to jakoś nie wpadłam, teraz jak pójdę do sklepu to oprócz torebeczki budyniu kupię i kisiel :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozdział będzie, będzie, kiedyś opublikuję :). W "szufladzie" mam już 5! I napisałam je jakoś do pierwszego tygodnia sierpnia. Potem nie miałam czasu. Całe te ED, wszystko.. nie umiałam się zabrać :) ale powiem Ci, że rodziców czasem trzeba słuchać. Przytyłam te 4 kilo i wiesz, jakie mam teraz powodzenie u płci przeciwnej?! Po prostu SZOK! Boję się na ulicę wychodzić. :D tylko teraz trzeba kompulsy ogarnąć... Nie jest u mnie z nimi jakoś strasznie, ale wiesz, mam fazy, że jem zdrowo 2000 kcal przez 3-4 dni, a potem nagle wcinam duuuużo (oj dużo) ciasta. Ale walczę z tym! Postawiłam sobie cel, 100 dni bez słodyczy. Ekstra, nie? Pierwszy dzień dziś, dałam radę ^^.

    A kisielowa owsianka - miodzio, trzeba spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja droga, to dla mnie nie jest problem, bo w lutym nie jadlam przez 50 dni, a potem przez 4 miesiące jedną krówkę lub ciastko na dwa tygodnie... Tylko ze teraz, kiedy się wciągnęlam, to organizm się domaga.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale oryginalny przepis!! super:)
    świetnie, że Ci się podobało:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...