sobota, 28 września 2013

Naleśniki dyniowo-ryżowe i prośba

Kochane Robaczki mam prośbę niezmierną! :D Mój kumpel i jego ekipa z
Real Life Raid dostali się do finału BlizzCon! Jako JEDYNY ZESPÓŁ Z POLSKI! Mamy okazje pokazać jakimi wspaniałymi fanami gier Blizzarda jesteśmy haha i
ZAGŁOSOWAĆ!
Co trzeba zrobić?
1. Utworzyć konto na battle.net
>>> TUTAJ GŁOSUJEMY!
Proszę, proszę, PROSZĘ! Nie kosztuje dużo czasu, a mamy szansę pokazać, że Polacy też umieją :DDDD

A teraz naleśniory, bo naleśnikowa sobota hehe a że dla mnie naleśniki to naleśniki (a nie placki) to pozostaję im wierna co każdą sobotę :) Tym razem w wersji z mąki ryżowej - były co prawda trochę kruche ale na szczęście się nie rozpadły :) A smakowały cudownie!

Naleśniki dyniowo-ryżowe

Składniki:

  • 3 łyżki mąki z brązowego ryżu
  • jajko
  • 2 łyżki puree dyniowego
  • 1/3 szklanki mleka
  • słodzidło
  • łyżka oliwy
Wewnątrz:

Przepis:

Ciasto na naleśniki przygotowujemy łącząc jajko, mleko, oliwę, mąkę i puree. Dosładzamy do smaku :) Smażymy z obu stron najlepiej na specjalnej patelni do naleśników :D (niezbędnik naleśnikożercy!) Nadziewamy twarożkiem - chudy twaróg rozgniatamy widelcem, dodajemy jogurt grecki lub bałkański i do tego trochę słodkości, czyli przepyszny syrop waniliowy <3 - oraz karmelizowanymi śliwkami! Robimy je bardzo prosto - kroimy na ćwiartki, obdzieramy ze skórki, kroimy w małe kwadraciki i podsmażamy na patelni dodając miodu :)
Na całość polałam też trochę syropu klonowego, który postawił kropkę nad "i". Dosłownie - z nim już były zwyczajnie-niezwyczajnie idealne :D


Jaaaakie grubaśne :D


No i jeszcze nominacja :)
Nominowana przez kochaną Fate. Dziękiii :*
1. Jaki jest Twój najgorszy dzień w tygodniu?
Nigdy takiego nie miałam :)
2. Jesteś 'rannym ptaszkiem' czy raczej wolisz dłużej pospać?
Wolę pospać ale wstaje rano, bo szkoda mi czasu haha
3. Ulubiony kolor.
Czerwony
4. W jakim miesiącu masz urodziny?
Kwiecień
5. O której chodzisz spać?
Ostatnio o 1:00 xd haha a potem jestem zombie. Ale co tam, przeszłam trudną instę na WoW'ie - warto było xd
6. O której wstajesz?
7:00 (na telefonie), aczkolwiek telefon mam przestawiony na +5 minut więc w praktyce jest 6:55 :D taki zabieg żeby się nie spóźniać :D
7. Jak daleko masz do szkoły?
ekhem do pracy? xd daleko - pociągiem + busem wychodzi jakieś 40 min (bez czekania - jak czekam na bus to gorzej). A na studia (zaocznie)... no własnie gdzie jest moja uczelnia??? Muszę się w końcu zorientować xd
8. Czy rodzina i znajomi wiedzą o Twoim blogu?
Jasne :D
9. Najlepsze danie na zły humor to..
Budyń czekoladowy - szybko i smacznie
10. Zapamiętujesz sny?
Praktycznie zawsze. Kiedyś nawet je kontrolowałam :)
11. Co najczęściej robisz w czasie wolnym? 
Co to jest "wolny czas"? xd hahaha rzadko go mam, ale jak już mam to albo gram w WoW'a, albo piekę ciasto, decoupage'uje (kocham słowotwórstwo) lub ćwiczę. Albo wszystko na raz! :D

Tyle razy nominowana że i ja w końcu zadam jakieś pytanka :) *pobudza kreatywność*
1. Kawa czy herbata?
2. Jeśli obiad na wytrawnie to...
3. Ulubione zwierzątko domowe i dlaczego ono?
4. Najgorsza rzecz, jaką w życiu przeżyłaś?
5. Ulubiony serial z dzieciństwa?
6. Ulubiona piosenka/teledysk z dzieciństwa?
7. Ulubiony zapach perfum?
8. Dokończ zdanie: sprzątanie jest...
9. Miasto czy wieś?
10.Lato czy zima?
11.Ulubione święto? (Błagam tylko nie święto zmarłych... xd)

Nominuję perfidnie 11 osób:

I bez narzekania robić o! Nie przyjmuję odmów xd jak się nie chce wstawiać na bloga to mi tu w komentarzu proszę ;D

 

18 komentarzy:

  1. jutro będą odpowiedzi :>
    ale miałaś wypasione śniadanie! idealne na rozpoczęcie weekendu! dynia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jakbym w ogóle tego postu nie pisała przez godzinę, a jutro powtórka? i znowu wymyślanie nominacji? no zabiję Cię po prostu! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. no, no... te naleśniczki musiały być pyszne! dyniowe <3 z chęcią takie zrobię jak będę miała znowu dynię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam mąkę z brązowego ryżu! naleśniki są z niej genialne<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, jestem kochana - dziękuję :*
    Bosko wyglądają te naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne naleśniory na rozpoczęcie dnia! Aż czuję ich smak, mniam :)
    Dzięki za nominację, jutro odpowiem na Twoje kreatywne pytania ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze zrobić naleśniki dyniowe, a nie tylko z dynią ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie pracujesz i co studiujesz jeśli mogę spytać ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. razem z bratem kochamy dyniowe naleśniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A studiować będę na UG neurobiopsychologię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dania z dodatkiem dyni mają taki piękny kolor <3 superapetycznie podajesz jedzonko :D dziękuję za nominację, mam już dwie do nadrobienia hahah :D :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pychaa :D i dziekuje za nominacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha znowu nominacja ;p dziękuję :D
    A naleśniki grubaaaśne ^.^

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooooo, dziękuję za nominację! :*
    Jutro odpowiem ;D
    pyszne te naleśniki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, bardzo dziękuję, odpowiem na pewno:)
    Cudowne naleśniki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne te naleśniki! Żółciutkie takie :)
    ZAGŁOSOWANE! :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...