piątek, 13 września 2013

Muffinki i gruby kot

Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić mojego przyjaciela :) Nazywa się Dr. Meow (tak, z kropką) i strasznie lubi ciastka z czekoladą :D Zrobił furorę na konferencji, wszyscy do nas wracali by sobie pograć :) 26 września ma premierę na App Store, jeżeli jednak polubicie jego profil na facebooku to wkrótce pojawią się tam grafiki i animowany trailer - gwarantuję furę uśmiechów :D Kot jest zabawny, grubaśny i mięciutki - jednym słowem słodziak :)


Dlaczego o tym piszę? Bo to takie moje dziecko :) Wszystkie komiksy z gry i obrazki takie jak title art czy art'y promocyjne robiłam z pomocą szefa, wykreowałam tę postać i cieszę się gdy widzę, że ożywa i ma swój specyficzny charakterek. Gra jest genialna (robiła furorę na konferencji!) i przekonają się na pewno o tym wszyscy, którzy polubią profil a może i zaopatrzą się w gierkę :)
Będę ULTRA wdzięczna za każde LUBIĘ TO!

>>>>> Kliknij kota aby polubić! :D <<<<<


A teraz Muffiny :) W sumie nadal w temacie, bo w grze zbieramy też muffinki :D
Chrupiące i z dynią! Stąd ich piękny kolor! Dodatek maku nadał im odrobiny chrupkości, choć same w sobie są rozkosznie kruche. Urosły ponad 3-krotnie (do foremki nalewałam pełną łyżkę ciasta) przyjmując tym samym śmieszne kształty :D Jedna z nich wygląda jak jakiś wesoły potworek xd Sami zobaczcie:

Happy Monster Stefan
+ ręka Mojego

Dyniowe muffinki z makiem

Składniki:

Na około 14 muffinek
  • 2 szklanki mąki pełnoziarnistej pszennej
  • 3 jajka
  • 2/3 szklanki maku
  • szklanka mleka
  • 4 solidne łyżki puree z dyni
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • łyżeczka sody oczyszczonej
  • słodzik lub miód
  • 5 łyżek oliwy

Przepis:

Jajka ubijamy w całości, dodajemy do nich olej i słodzidło (jakie wolicie) i mieszamy. Następnie dodajemy dynię i dokładnie łączymy ją z masą jajeczną. Przesiewamy do miski mąkę (ja użyłam sita) razem z proszkiem i sodą. Mieszamy dolewając mleka. Na koniec dodajemy cały mak i mieszamy już ręcznie. Ciasto nakładamy do formy na muffinki, po łyżce lub półtorej (zależy od foremek, ja dawałam solidną łychę bo mam spore foremki ;) ). Wkładamy do rozgrzanego piekarnika (180st.) na około 20 minut (powinny się u góry zarumienić). Po tym czasie można wyjąć i rozkoszować się ich cudnym smakiem :D Uwaga zapychające :>




18 komentarzy:

  1. Więc to jest TEN kot! BOSKI!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny przepis, bardzo lubię muffiny, z makiem jeszcze nigdy nie robiłam, a bardzo lubię mak w cieście, czy drożdżówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziemniaka mi przypomina ;D Gratuluję udanego 'dziecka' ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaźnie wygląda ten kotek i chętnie dowiedziałabym się już o nim więcej szczegółów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. giga muffiny! dyniowe z pewnością smaczne , polubiłam to warzywko :)
    słodki kociak, masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Kotek jest świetny :D
    Muffiny - mniam! Uwielbiam każde :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O muuffinki! *.* uwielbiam chyba każdy rodzaj muffinek ;p
    Czekam już na tę grę, jestem pewna, że będzie świetna! :D

    Pozdrawiam ciepluutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. już ściągam tę grę! strasznie Ci gratuluję! w jakiej firmie dokładnie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. super, ten kotek niesamowity :D a muffiny jakie apetyczne! puchate i z dynią *,* tak, mannę prażyłam sama na patelni przed gotowaniem:) miała trochę inny smak, dobra alternatywa dla standardowej kaszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. PS dzięki za ten komentarz dot. mąki sojowej! na pewno spróbuję poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie dostępna na androida? Jeśli tak, to chętnie ściągnę i wypróbuję gdy się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie super muffiny, haha, szczególnie Stefan :D
    zlajkowałam na fejsiku, i nie mogę się doczekać gry z kotem! :>

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki słodziak z tego kociaka! jak go nie polubić? oczekuję z nadzieją na wersję androidową ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. To czekam tylko na wersję na androida, bo zapowiada się rewelacyjnie! :)
    A muffiny - pierwsza klasa, dawno nie widziałam przepisu z makiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham koty i w Twoim zakochałam się bezgranicznie! :D:D Jestem ciekawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. dyniowych nigdy nie jadłam,mogę być ciekawe w smaku :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...