piątek, 20 września 2013

Mangowa owsianka

Konkurs
Zapraszam do udziału w Candy u Adek D. Można wygrać fajowy staff :D Polecam, sama biorę udział!

Koniec offtop'u :D
Owsianka z mango ;) Słodkim i cudownie soczystym! Leżało sobie u mnie chwilkę i dojrzało już zupełnie - miękło pod nawet delikatnym naciskiem :) Wcześniej jadłam je tylko raz, w Turcji (wieki temu!) więc bardzo się ucieszyłam z niego i wiedziałam od razu, co z niego wyczaruje :P hehe



Mangowa owsianka

Składniki:

  • 1 średnie mango
  • 5-6 łyzek płatków owsianych (u mnie wymieszane z otrębami)
  • 1/2 szklanki mleka
  • wrząca woda
  • Czeko'la Blond

Przepis:

Płatki zalewamy wrzątkiem i czekamy aż wchłoną płyn. Następnie dolewamy mleka i gotujemy na małym ogniu. Obrane i pokrojone w kostkę mango dzielimy na dwie porcje: jedną z nich zgniatamy lub blendujemy i dodajemy do gotującej się owsianki. Pozostałą cześć umieszczamy już na gotowej owsiance, w miseczce :) W towarzystwie Czekoli  smakowało wręcz niebiańsko <3 W ogóle polecam Wam bardzo ten przysmak - skład ma bardzo czysty, tj. bez żadnych śmieci, konserwantów, spulchniaczy etc. A w smaku wręcz niebiańska <3 ale w końcu Anielskie Przysmaki ;) Pozdrawiam Cię Monia :*



16 komentarzy:

  1. za mango nie przepadam, chociaż tak pozytywnie wygląda ta owsianka, że może bym się przekonała! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślałam, że jeśli mangowa, to mająca związek z mangami ;p Japońskimi komiksami. Ale no dobra, owoc też może być :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne pyszności! Relacja z oliwskiego ZOO super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myślałam, że "mangowa" owsianka będzie miała jakieś japońskie akcenty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki Marta:)dziś już nie padam ale babska część mnie rozrabia.Buziaki od małego przystojniaka-nie mów swojemu.Monika Szlązak.

    OdpowiedzUsuń
  6. To blond cudo brzmi świetnie, jestem amatorką białej czekolady ;) Mango jadłam raz i niezbyt mi zasmakowało, może kupiłam złe. Jak gdzieś wypatrzę to kupię i może się przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mango <3 wygląda jak słoneczko w tej owsiance :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lato w miseczce ! Kocham mango <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie przepadam za tym owocem, ale tak rozsłoneczniło to śniadanie poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dziś też mango! :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak przeczytałam mangowa, to zastanawiałam się czy z mango, czy jakieś zdjęcia typu anime, hahah xD

    OdpowiedzUsuń
  12. wyraz "mangowa" skojarzył mi się z mangą, haha, taka pozostałość po dawnym rysowaniu :D
    chcę tą czekolę, wyślij mi trochę, hah :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Mango jest pyszne <3 fajne śniadanko, tak letnio wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oryginalny pomysł na pyszne śniadanie :) Mi też mangowa skojarzyła się z komiksem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z kolei nigdy nie jadłam mango i szczerze mówiąc, jedyne z czym mi się kojarzy, to płyny do kąpieli - muszę to zmienić :D Poza tym kilka godzin temu upiekłam fasolową szarlotkę z Twojego przepisu, także rano będę sprawdzać jak smakuje to cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...