piątek, 27 września 2013

Karmelowa owsianka z gruszką

Uwielbiam budyniowe owsianki - są gęste, smakowe, delikatne i bardzo sycące :) Karmelowy budyń leżał sobie już u mnie jakiś czas więc postanowiłam go w końcu wykorzystać :) A powrót do starej dobrej owsianki był strzałem w dziesiątkę... czasem są takie dni, że tylko śniadanie sprawia Ci radość.


Karmelowa owsianka z gruszką

Składniki:

  • masa owsiankowa - 6 łyżek: płatki owsiane, otręby owsiane i pszenne
  • wrzątek
  • 1/2 szklanki mleka + 1/3 do budyniu
  • łyżka budyniu karmelowego
  • 2 łyżki serka Bakuś (biszkoptowy)
  • 1 mała gruszka
  • ciasteczka Ani (owsiane, cappuccino)
  • 2 kostki gorzkiej czekolady

Przepis:

Płatki owsiane zalewamy wrzątkiem i czekamy aż wchłoną płyn. Następnie dolewamy 1/2 szkl. mleka i gotujemy. W pozostałym mleku rozpuszczamy budyniowy proszek. Gdy owsianka zgęstnieje i będzie delikatnie bulgotać dolewamy roztwór z budyniem i intensywnie mieszamy.
Podajemy z ulubionymi dodatkami - u mnie z gruszką - pokrojoną w kostkę, odrobiną Bakusiowego serka (który pozostał po wizycie siostry), gorzką czekoladą i ulubionymi ciasteczkami owsianymi Ani :)





17 komentarzy:

  1. jak ja uwielbiam taka rozplywajaca sie czekolade!

    OdpowiedzUsuń
  2. gruszka w owsiance, zdecydowanie to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham słodkie rzeczy rano, a karmelowe już szczególnie! Proszę daj mi troszkę tych pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nabrałam ochoty na dobrą, starą owsiankę! Chociaż Twoja wcale nie jest zwyczajna, ekstra dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna owsianka! Ja ubóstwiam budyniowe <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Karmel, gruszka, czekolada no niebo w gębie!

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam budyniowe ! I ta rozpływająca się czekolada omomom *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna pychotka :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm jak bym chciała takie śniadanko *.* ale chyba bym musiała trochę wcześniej wstać niż zwykle- 30 minut przed wyjściem :D hehe
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. na karmelowym pycha, sama wczoraj robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też miałam dzisiaj budyniową! Ale czekoladową :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi zdecydowanie najwięcej radości rano sprawia owsianka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodka, karmelowa, idealna! Genialne śniadanie na rozpoczęcie weekendu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, głowa do góry :*
    też uwielbiam budyniowe owsianki! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gęsta, budyniowa, karmelowa .. Trafiłaś idealnie w moje smaki! :)
    Takie śniadanie zdecydowanie poprawia humor.

    OdpowiedzUsuń
  16. O jakie dodatki, coś pysznego! :) Kocham gruszki i budyń karmelowy, z pewnością by mi zasmakowała taka owsiana :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...