niedziela, 29 września 2013

Brownie z cukinią

"Gdzie pracujesz i co studiujesz jeśli mogę spytać ? ;)"
Możesz, to żadna tajemnica :D Pracuję w Nawia Games na stanowisku grafika komputerowego - rysuję (vektory, bitmapa) i animuję poklatkowo, uczę się techniki 3d i animacji typu CAT. Prowadzę też facebookowego Kotka i czasem robię levele do nowego poziomu w grze :D a i efekty specjalne tzw. particles. A studia - skończyłam licencjat (ta stara jestem hehe) z Internetu i Multimediów w Zarządzaniu. Teraz idę na magisterkę z Psychologii Zarządzania, wierna przekonaniu, że człowiek stanowi podstawę każdego przedsiębiorstwa mam nadzieje wgłębić się w jego myślenie ;)


No w  końcu je zrobiłam xd tak je wszyscy zachwalali a mi cukinia zalegała w lodówce ;D Muszę przyznać, że były na prawdę nieziemskie :) A dodatek miodu rzepakowego i nektarynki po prostu dopełnił całości! Szczerze bez tego miodu nie były aż tak wyśmienite - brakowałoby słodkiego i lepkiego akcentu ;D na szczęście jeszcze troszkę go miałam :) Trzeba będzie uzupełnić zapasy hehe Monika przygotuj się xd A nektarynka? Nuta orzeźwienia :) Co powiedzieć więcej? Śniadanie idealne, tak po prostu ;)


Plackowe brownie z cukinią

Składniki:

  • 3 kopiaste łyżki mąki orkiszowej
  • wielka łyżka kakao
  • coś do posłodzenia
  • jajko
  • 1/2 średniej cukinii
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • łyżka oliwy
  • 1/4 szklanki mleka

Przepis:

Cukinię starłam na małych oczkach (nie obierałam). W misce ubiłam jajko z oliwą i posłodziłam. Dodałam mąki z proszkiem oraz mleka. Wymieszałam łyżką. Na koniec dodałam cukinię (odcisnęłam sok) i wymieszałam mikserem do jednolitej masy. Smażyłam na patelni bez tłuszczu, na małym ogniu z obu stron.
Dodatki: 1/2 nektarynki, miód rzepakowy (moja miłość!)








22 komentarze:

  1. grafik komputerowy, zawsze podziwiam te wszystkie cuda, jakie powstają :D fajnie wiedzieć, że to Ty się tym zajmujesz! :D
    brownie w plackach, cuuuuuo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, te placki są nieziemskie ;D

    Dostałam się też na biotechnologię, ale długo się nie zastanawiałam co wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają nieziemsko ! Ja coś nie potrafie smażyć takich placków. Ograniczają mnie kalorie... a dodatkowo moja TEFLONOWA patelnia odmawia mi posłuszeństwa ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale gęsty miodek :D
    te placki są genialne! mocno kakaowe, wilgotne i zbite - jak prawdziwe brownie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie miałam okazji ich spróbować, ten miód na Twoich wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na magisterce! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm.. smakowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ten miodek fajnie spływa! kolejny przepis od Ciebie do wypróbowania, no zamęczysz mnie tymi inspiracjami XD :*

    OdpowiedzUsuń
  9. pycha:) i to wielkie pycha:)
    cudne grube placuszki:) mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest co zachwalać, bo one są przepyszne!!
    bardzo ciekawa ta twoja praca, kreatywna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuuuu, ten mód jest zdecydowanie miodzio :o
    Chyba się zakochałam, od pierwszego wejrzenia. Takie placuszki z takimi dodatkami.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też kiedyś próbowałam zrobić takie placki ale całkiem mi się rozpadły... Twoje wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. One do mnie krzyczą " Zjedz nas!"
    Zrobisz mi taaaaakie? :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj to akurat "Jak poznałem waszą matkę" i staaary odcinek "Przepisu na życie" :) Brownie pancakes, pyyyycha !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty jesteś prawdziwą miłośniczką miodu :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...