sobota, 21 września 2013

Blond Malinka

Śmieszna nazwa na danie, ale tak mi się wymyśliło :) Nic dziwnego - główne skrzypce w tej potrawie gra Malina i Biała Czekola(da). To połączenie klasyczne, ale w cale nie nudne ;) Bo przecież na tyle sposobów można je obmyślić! Dzisiaj zapodaję przepis na ten zgrany duet skomponowany w cieniutkich naleśnikach :)

PS. Hahaha ale udało mi się Was oszukać wczoraj :> hihi taka gra słowna ;D


Blond Malinka

Składniki:

  • 3 łyżki mąki owsianej
  • 1 jajko
  • 1/3 szklanki mleka
  • łyżka oliwy z oliwek
  • spora garść malin
  • Czeko'la Blond

Przepis:

Ciasto na naleśniki sporządzamy z 4 pierwszych składników, po prostu mieszając je ze sobą :) Smażymy na dobrze rozgrzanej patelni, z obu stron. Każdego z nich nadziewamy około pół łyżeczki Czekoli i odrobiną malin (jak są duże można je przekroić i kłaść połówki). Zawijamy według uznania, ja zawinęłam dwa końce do środka, a następnie pozostałość zwinęłam :) Na górę dałam dodatkowe malinki i łyżeczkę Czekoli :D mniam! Jestem nią zachwycona - konsystencja idealna do smarowania, smak białej czekolady, żadnych "E" składników. Niektórzy mówią - ale biała czekolada to przecież sam tłuszcz. Od łyżeczki czy dwóch dziennie nie umrę ;D A polecam, bo cudownie urozmaica smak potraw :)




Nowy kotek - na talerzyku :) Prezent rocznicowy




I inspiracja dla Was moje gołąbki :* Cieszę się, że jesteście, że piszecie, komentujecie, jak tu wchodzę zawsze pucha się śmieje ;)

21 komentarzy:

  1. Blond Malinka, nazwa jest świetna! :D A i tak właśnie musiały smakować te naleśniki - świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, niezły żartowniś z Ciebie, a śniadanko pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. to połączenie jest cudowne, muszę chyba kupić tą czekolę, bo mnie kusisz strasznie, zua Ty :D
    bez kitu, ja wczoraj też się nabrałam xd

    OdpowiedzUsuń
  4. "patriotyczne" zestawienie ;)Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się chyba nie nabrałam, bo nie wiem o co chodzi? :(
    Ale dzisiejsze naleśniki zapewne są na serio ^^ Na serio pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. pyyyyyyycha! i kotek jaki uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała czekolada i malina to klasyczne, ale genialne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny talerzyk ;D Naleśniki wyglądają pięknie, maliny jak sama nazwa mojego bloga wskazuje uwielbiam, a z białą czekoladą najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ALE SMAKOWICIE TO WYGLĄDA... ZJADŁABYM AŻ BY MI SIĘ USZY TRZĘSŁY !

    OdpowiedzUsuń
  10. ta czekola to mistrzostwo ! A Twoje naleśniki - no genialne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna nazwa, bardzo chwytliwa ;) Poza tym malinki i czekolada to zgrany duet, u mnie dziś podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z malinami *_*
    Pycha :D Uwielbiam Twoje przepisy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pychota, porwałabym ci te naleśniki! malinka *-* smakowicie żegnasz lato innymi słowy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Maliny i biała czekolada to małżeństwo nierozerwalne!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozmarzyłam się... Usmaż mi takie naleśniory! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę zdecydowanie częściej robić naleśniki ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądają!!! chętnie bym takie zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  18. to połączenie jest tak genialne i nigdy nie może się znudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. heh świetna nazwa i zawsze dobre połączenie :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...