środa, 7 sierpnia 2013

Waniliowa jaglanka z różą

A konkretnie z konfiturą z róży :) i w słoiczku po domowej nutelli ^^

Raaaany jak gorąco. Nienawidzę takiej pogody - ani ćwiczyć, ani pracować, szczerze to nawet leżąc się człowiek poci! Jak to mówimy z tatą żadnych gwałtownych ruchów, bo grozi przegrzaniem >.> Od razu mam też gorszy humor, jestem marudna, za ciepło, za ciepło, ZA CIEPŁO! Mam nadzieje zamieszać w przyszłości gdzieś, gdzie najwyższa temperatura w ciągu roku nie przekracza 15st. :< No i nie mogę doczekać się zimy... w zasadzie zatęskniłam za nią już przy pierwszych odwilżach... jestem zimnolubna. Zdecydowanie.
Dosyć narzekania, jestem okropną marudą. Macie proszę pyszności ode mnie :)


Waniliowa jaglanka z różą

Składniki:

na słoiczek po M&S z resztkami domowej nutelli
  • 3,5 łyżki kaszy jaglanej
  • 2/3 szklanki wody
  • 1/3 szklanka mleka + 1/3 do budyniu
  • coś do posłodzenia
  • łyżka budyniu waniliowego (użyłam puddingu z Lidla)
  • dodatkowo: jogurt grecki + konfitura z róży

Przepis:

Kaszę przepłukać, wrzucić do garnuszka, zalać wodą i gotować do całkowitego wchłonięcia na malym gazie, mieszając co jakiś czas. Gdy kasza wchłonie wodę zalewamy 1/3 szklanki mleka i mieszamy. Dosładzamy do smaku. W pozostałych 1/3 rozpuszczamy budyń i gdy kasza wchłonie mleko dolewamy budyniowy roztwór. Mieszamy intensywnie i podajemy najlepiej w słoiczku po czekoladowym kremie domowej roboty ;)
Smacznego <3
A konfitura jest przepyszna! Polecam! I ma ładny (krótki) skład ;) hehe







12 komentarzy:

  1. Uwielbiam, krótkie składy :D Widziałam skąd ta konfitura :D A śniadanie pyszniutkie. Mnie też te upały już wykańczają a jestem ciepłolubna :D za zimą nie tęsknię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Upały też mi dokuczają... Mam dość :(

    A jaglanka wyglada smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o łobuz mi groził:)ostatnio ale nie uwierzyłam:)i masz babo...jaglankę.Monika Sz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oddawaj kotka:)uwielbiam.Monika

      Usuń
  4. Co to już namawiasz mnie na konfiturę cytrynową :D ?

    OdpowiedzUsuń
  5. To śniadanie musiało być przepyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju, mam tutaj to samo - każdego dnia czuję, jakbym się miała zaraz roztopić. I jak nigdy codziennie sprawdzam prognozy pogody, jeszcze tylko przeżyć jutro i w piątek już ochłodzenie! Nie lubię zimy, ale zdecydowanie łatwiej z nią sobie radzić (ach, te ciepłe kocyki, hektolitry herbatki!) niż z upałami.

    OdpowiedzUsuń
  7. budynioowa <3 dawno nie robiłam :D
    o nie, mi też jest za gorąco, ale za zimą w ogóle nie tęsknię...

    OdpowiedzUsuń
  8. jaglanka przepyszna!! do tego w słoiku po tej smakowitej domowej nutelli *-* nie wiem czemu jeszcze jej nie zrobiłam - muszę to zmienić ;p
    no tak, lepiej się nie ruszać ;D okropne upały, ja chcę już jesień ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Mm, wspaniałe połączenie :) Mam wielką ochotę na różaną konfiturę.

    OdpowiedzUsuń
  10. "No i nie mogę doczekać się zimy... w zasadzie zatęskniłam za nią już przy pierwszych odwilżach... "

    dobre ;)
    jestes ewenementem ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...