czwartek, 29 sierpnia 2013

Ulubiona jajecznica

Najlepsza, choć wersja z grzankami też jest wyborna :> Tak, dzisiaj wytrawnie ^^ Choć śniadania raczej jadam słodko. Cóż, niektórzy śmieją się, że to deser a nie śniadanie. Ale ja w ciągu dnia raczej nie jadam już słodkiego, więc można powiedzieć, że chęć na słodkie zaspokajam z rana :) Poza tym dzień staje się lepszy - uwierzcie :D 
Ale czasem się zdarza i wytrawnie - np. jeśli kolację jadłam słodką to z rana rzucam się na warzywa haha :D Tę jajecznicę opracowałam krokowo - najpierw dodawałam tylko szynkę, potem odkryłam cudne połączenie z żółtym serem, doprawiałam musztardą i tak oto powstała wersja, której jestem wierna od lat :) I dzisiaj się z Wami nią podzielę

Ulubiona jajecznica

Składniki:

  • 2 jajka
  • 1/2 kiełbasy (z szynki)  lub 4-5 plasterków szynki
  • plaster sera
  • łyżka musztardy chrzanowej
  • szczypta soli
  • + dowolne warzywko, ja polecam pomidorka :)

Przepis:

Ubijam jajka widelcem, dodaję musztardę i odrobinkę soli. W tym czasie smażę bez tłuszczu szynkę lub kiełbaskę. Kroję ser w kosteczki mi dorzucam do jajecznicy. Gdy kiełbaska się podsmaży wlewam jajecznicę i zmniejszam ogień. Smażę na podobieństwo omleta bo lubię mocno ściętą :D Podaję z pomidorami. Choć dzisiaj wyjątkowo też z ogórkami - od Moniki ;) (dzięki! Pyszne są <3)



Dobrze czasem dla odmiany zjeść śniadanie na wytrawnie :D Wymaga też mniej czasu hahaha ;)
Miłego dnia :*


16 komentarzy:

  1. Czasem i mnie nachodzi ochota na takie wytrawne śniadanie, w końcu wyjątek potwierdza regułę ;-)
    Moja ulubiona jajecznica to albo ze szczypiorkiem i pomidorkami albo z jajecznicą <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja często jajecznicę jem na kolację :D jeszcze ze szczypiorkiem to w ogóle idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też preferuję śniadania na słodko, bo dostarczają dużo dobrej energii na cały dzień i poprawiają humor :) Ale od czasu do czasu jadam na wytrawnie i wtedy właśnie najczęściej są to kanapki albo jajecznica taka jak twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pychota <3 Lubię czasem zjeść śniadanie na słono :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe zestawienie, pomysłowe! tak od czasu do czasu dobrze, jednak ja tam fanką słodkich jestem, może kiedyś zrobię wytrawne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyśleć, że kiedyś tylko wytrawne śniadania znałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też dziś wytrawne śniadanie akurat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dziś na słodko ale śniadania wytrawne też lubię :) Fajna ta jajecznica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajecznicę często jem na II śniadanie, muszę wypróbować Twojej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie pyszności, dla mnie śniadanie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam taka jajecznicę, ja dodaje do niej jeszcze paprykę, pomidorki i cebulkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jajecznicę uwielbiałam jako dziecko, a teraz nie znoszę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi się gusta zmieniły i nie lubie już takiej mocno ściętej, tylko taką "umiarkowaną" ;)
    PS Nowy wygląd bloga bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niczym królewskie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już dawno takiego śniadanka nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też lubię taką bardzo mocno ściętą ;D mało tego, nie mogę patrzeć jak ktoś z domowników nakłada sobie na talerz taką półpłynną wersję ._.

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...