poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Pudding malinowy i michałki

Średnio przepadam za lodówkowym śniadaniem. Ale ostatnie upały mnie do niego zmusiły :P Jednakże połączenie lubianych smaków sprawia, że i zimne śniadanie jest godne polecenia przeze mnie <3 Ten pudding baaardzo mi zasmakował - kwaskowatość malin w połączeniu ze słodyczą michałkową skomponowała się w cudowne, maleńkie ale sycące śniadanko <3
Co roku z niecierpliwością oczekuję malin, co roku jak zwykle też zachwyca mnie ich delikatny, charakterystyczny smak. A Michałki wiadomo - przepyszne jak zawsze ;)


Malinowy pudding z sosem michałkowym

Sos ten wykonywałam już tutaj

Składniki:

  • 4 łyżki kaszy manny
  • 1 szklanka mleka
  • coś do posłodzenia - u mnie syrop klonowy
  • garść malin
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 2 białe michałki

Przepis:

Maliny rozgniatamy na miazgę ;) zostawcie sobie ze 3-4 do środka puddingu. Mleko zagotować i dosłodzić. Gdy będzie gorące wlać do niego paćkę malinową a następnie wrzucić kaszę manną i intensywnie mieszać do mocnego zgęstnienia. Aby pudding ładnie nam z rana wychodził z naczynia warto przemyć je i nawilżyć zimną wodą (w środku powinna sobie pływać odrobinka wody). Do takiego naczynia przelewamy połowę manny. Wtedy układamy na środku 1 pokrojonego w kosteczkę michałka i ze 3-4 malinki. Zalewamy pozostałą częścią manny. Odstawiamy do lodówki na całą noc.
Sos to po prostu jogurt zmieszany z rozgniecionym michałkiem ;) Smacznego!





18 komentarzy:

  1. Mniam... Kocham białe michałki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudownie :) Śniadaniowy deser, po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda aż nieprzyzwoicie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki piękny kolor! i jeszcze ten michałkowy "sos", musiało być pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, pudding z manny jest bardzo sycący i godny polecenia ;)A michałków akurat nigdy nie lubiłam, Iryski to co innego ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaale cudo! Przygotuję dla Ukochanego, może nie na śniadanie, bo słodkich śniadań raczej nie jada, ale jako deser na pewno! Dzięki za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepysznie wygląda !! ja też zawsze czekam na malinki , uwielbiam je tak jak truskawki ;)
    za to nie jem michałków, nie lubie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycają mnie Twoje śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sos musi być genialny! Trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Białe michałki!? Malinowy pudding?! Zaraz u Ciebie będę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. michałki najlepsze cukierki świata! :D oddaj pudding :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Cukinia na słodko również była :) i to po raz drugi w postaci twojego ciasta :) - cukinia i kokos :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dodatek michałków musiał spełnić swe zadanie-to śniadanie zapewne jest geeenialne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie włożyłam do lodówki, rano będzie test - mam nadzieję, że pudding będzie godnym zastępcą dla owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej cóż zaopisy jakie ohy ahy uuuu nie sfajdajcie sie tam .A puding może być fajny .

    OdpowiedzUsuń
  16. a tu nie pisze czy ta kasza ma być zagotowana czy tylko rozmieszana

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...