niedziela, 4 sierpnia 2013

Niedzielne placki z borówkami i miodem cytrynowym

TAK! Jest niedziela, (teoretycznie) mam masę czasu i mogę wstawić nareszcie aktualny wpis :D To znaczy te placki są własnie moim dzisiejszym śniadankiem :) Z borówkami, grubiutkie, pulchniutkie, ociekające sokiem i z dodatkiem... miodu z cytryną :D Kolejny mój łup jarmarkowy hihihi Absolutne cudo, jestesmy z Moim zachwyceni <3 Doskonale też komponował się miodek z borówkami - zarówno kolorystycznie jak i smakowo :B Lekko kwaśne, ale z dodatkiem miodowej słodyczy. Czego chcieć więcej? ;D
Mam mało czasu teraz (praca i obowiązki partnerskie haha) ale zaglądam na Wasze blogi i jestem oczarowana Waszymi śniadankami (i nie tylko) <3 Mam nadzieje, że pomimo deficytu czasowego i ja Was czymś zainspiruję :)

Miłej niedzieli kochane!


Bananowo-owsiane z borówkami i cytrynką

Przepis inspirowany własnym ;) Tzn. Często z niego korzystam :D

Składniki:

na jedną porcję
  • 3 łyżki płatków owsianych błyskawicznych
  • 1 łyżka mąki (pełnoziarnista pszenna)
  • 1 jajko
  • 1/2 dojrzałego banana
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • garść borówek
Dodatkowo:
  • borówki
  • łyżeczka miodu cytrynowego*
  • 2 łyżeczki jogurtu greckiego

*zdaję sobie sprawę, że niełatwo dostać taki miód (jest tutaj)lub też nie każdego stać (mi kupił chłopak na jarmarku), myślę więc, że można dodać do zwykłego miodu po prostu odrobinę soku z cytryny :) Polecam, bo to połączenie jest nieziemskie!

Przepis:

Płatki zalewamy wrzątkiem i czekamy aż wchłoną wodę całkowicie. W tym czasie blendujemy bananka (te dwie czynności można wykonać wieczorem poprzedniego dnia). Jajko roztrzepujemy, dodajemy banana i mieszamy, następnie płatki. Można dosłodzić - ja uważam, że nie trzeba, dodanie miodu na końcu powinno wystarczyć. Dodajemy mąkę z proszkiem i mieszamy. Na końcu borówki (w całości). Smażymy na rozgrzanej mocno patelni, na małym ogniu, raczej bez tłuszczu :) Gdy pojawią się bąbelki - przewracamy placek na drugą stronę. Dopieczcie je dobrze ;)






Wybaczcie ilość zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować <3 Śliczne są i takie powinny być nasze śniadanka właśnie :) Mojego też zachwyciły :D

Kwaśnie, no właśnie

12 komentarzy:

  1. Ja właśnie jem owsiankę :D Ty prezentujesz ją w innej, ciekawej wersji. Musi być dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm! Bosko wyglądają te Twoje placuchy, zwłaszcza z tym miodem na wierchu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne grubaski :D Mam nadzieję, że uda mi się skoczyć na jarmark w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytrynowy miód??Coś dla mojego taty... On lubi takie pastylki od gardła o tym smaku i zawsze jak go boli to takie kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. owsiane, banan i borówki, mniam :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale one pysznie wyglądają! Płatki owsiane i banany kocham! Jeszcze oblane miodem i jestem w niebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super, z całą pewnością zasmakuję w tych przepysznych placuszkach !! a ten miodek jest po prostu "miodzio" ;D
    miłej niedzieli ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. www.anielskiprzysmaki.pl-idź ty tylko smaku mi robisz:)Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie :D
    Im więcej zdjęć tym lepiej <3

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...