piątek, 2 sierpnia 2013

Naleśniki bananowe

Grubaśne, pulchne, prawie jak mamine ;) a wszystko za sprawą... banana :D Tak, dodałam do nich zblendowanego bananka i proszę - wyszło cud i miód.
A propo miodu, użyłam tego, ktory tak zachwalałyście na swoich blogach - miodu cynamonowego, z Anielskich Przysmaków :) Weszłam w posiadanie tego miodu dzięki uprzejmości właścicielki, która wyratowała mnie z opresji. W zasadzie nie miałam tego publikować (bo nie jest to współpraca, a jedynie prezent) ale z czystej sympatii i olśnienia smakowego - bo tak podziałał na mnie ten miód - chciałabym Wam polecić ten produkt i wiele innych, które znajdziecie na stronie firmy :) To nie jest reklama czy współpraca, czy też cokolwiek innego. Ani ja ani Monika (właścicielka) nie mamy wielkich korzyści z tego wpisu, chciałabym się po prostu odwdzięczyć i wyrazić swoją przeogromną sympatię do jej osoby :) Bardzo mi pomogła w trudnej chwili i pomaga codzienną konwersacją :) Pozdrawiam Cię serdecznie :* Oby więcej takich ludzi wokół mnie :)
No i trzeba to przyznać... ten miód jest absolutnie obłędny!!!!


Naleśniki bananowe

2 porcje

Składniki 

Na ciasto:
  • 1 duży banan
  • 10 łyżek mąki
  • szklanka mleka
  • 2-3 łyżki oliwy
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 jajka
Dodatkowo:
  • 1 banan do pokrojenia i nafaszerowania naleśniorów :)
  • miód - u mnie cynamonowy
  • jogurt grecki

Przepis:

Jajka ubijamy w całości, dodajemy mąkę z proszkiem do pieczenia, dolewamy mleka i mieszamy dokładnie. Na koniec dorzucamy zblendowanego lub rozgniecionego (porządnie) banana. Mieszamy. Smażymy na dobrze rozgrzanej patelni, bez tłuszczu. Na 1/4 powierzchni naleśnika kładziemy dodatkowo 3-4 plastry banana i składamy - na pół i ponownie na pół (w trójkącik). Podajemy z miodem i jogurtem greckim.
Z podanego przepisu wyszło mi 7 naleśników.





Pyyyszny miodek <3


30 komentarzy:

  1. mniam! wyglądają obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne naleśniki :D Takie grubaśne, puszyste, ale jeszcze nie jak pankejki. Trzeba będzie spróbować.

    A, i korzystałam ostatnio z Twojego przepisu na bułeczki z serka, wyszły pyszne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak ten miód jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale grubaski :)

    Co do masła orzechowego mi smakowało... Jak Tobie nie posmakuje to wystarczy ze je dosolisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. www.anielskieprzysmaki.pl-wkurzyłam się i...dzięki za miłe słowa.Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie gniewaj się :* To nie reklama, ja szczerze chciałabym polecić na prawdę dobry produkt :>

      Usuń
    2. www.anielskieprzysmaki.pl-wiem a jednak wyszło na moje niedowiarku:)Monika

      Usuń
    3. Oj tam oj tam, tego akurat produktu nie krytykowałam ;D

      Usuń
  6. ale grubiutkie :3 i ten miód, no niebo *u*

    OdpowiedzUsuń
  7. grubuśkie naleśniki <3
    Pyszkaa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam takie grube właśnie, a bananowe to już w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te naleśniki wyglądają bardzo puszyście, muszą być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne grubaśne naleśniki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm bananowe z tym pysznym miodziem !
    też właśnie go dziś użyłam, ma świetny smak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, miód jest świetny! :D
    A z naleśnikami, to już poezja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe tak wszystkie zachwalacie ten miód, że chyba sama się na niego skuszę. Z Panią Moniką również miałam okazję wymienić parę maili i faktycznie jest to bardzo miła osoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.anielskieprzysmaki.pl-gdyby tak płacili za komplementowanie mnie to byłabym bogata.Dzięki ale to nie zwiększa sprzedaży kurcze:)pozdrawiam Monika

      Usuń
    2. Własnie złożyłam zamówienie, zwiększę minimalnie sprzedaż :D

      Usuń
    3. klient do klienta, blogerka do blogerki i cos się uzbiera ;D ja już jestem umówiona na wrzesień haha bo wtedy pierwsza wypłata :>

      Usuń
    4. www.anielskieprzysmaki.pl-pleciuga:)

      Usuń
  14. Rzeczywiście grubaśne! Takie w sumie jak pancakes'y troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. koniecznie muszę dodać banana do naleśnikowego ciasta! Już czuję ten smak! ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham wszystko bananowe:) a Twoje naleśniki wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie grubasy :) Zapisuję przepis! Jak takie pancakes :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bananowe lubię, często robię:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy można użyć w tym przepisie mąki ryżowej lub jaglanej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że tak, aczkolwiek mogą się pewnie trochę rwać, bo mąka ryżowa czy jaglana mają inną strukturę

      Usuń
  20. A co z tą oliwą? Bo podałaś w składnikach a w sposobie przygotowywania to już pominęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie zrobiłem je na kolację. Pierwszy raz je robiłem i jak się można było domyśleć pierwszy nie wyszedł (za duży) a drugi również (rozleciał się przy obracaniu). Dopiero kolejne wyszły bajecznie. Przepis warty uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...