czwartek, 8 sierpnia 2013

Na osłodę banan i masło orzechowe

Połaczenie znane i lubiane :) W zestawieniu z manną przepyszne, polecam jednak (ze względu na upały) na zimno ;) Może jakiś pudding? Ja robiłam ją jakiś czas temu (i zupełnie o niej zapomniałam) więc jadłam ją bez obaw, że rozpłynę się z uwagi na temperaturę na zewnątrz... teraz trochę gorzej :/
Ciepło ciepłem, ale jeść trzeba. A jak trzeba to i smacznie i ładnie ;) Polecam Wam to cudeńko <3


Bananowo-orzechowa manna

Składniki:

  • łyżka masła orzechowego
  • 1 banan
  • 3-4 łyżki kaszy manny
  • około szklanki mleka
  • syrop klonowy

Przepis:

Banana blendujemy (można zostawić kilka plastrów do dekoracji). Mannę gotujemy jak zwykle - ja nalewam mleka do garnuszka, gotuję na małym gazie a gdy się zagrzeje dosypuję kaszy i mieszam aż się zagęści :) następnie dodaję do niej masło orzechowe i zblendowanego banana + łyżeczkę syropu klonowego. Mieszam intensywnie aż składniki się połączą. Podałam z bananem i syropem klonowym :D





17 komentarzy:

  1. pycha:)dawaj kotka:)Monika Sz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah banan i masło orzechowe, kocham to połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze i znana ale ja wole masło orzechowe i jabłka, truskawki lub jagody :) Jednak wierze ze kaszka smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jedno z najpyszniejszych klasycznych połączeń :)
    ta twoja łyżeczka *-* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też dziś bananowa manna, yummy :3

    OdpowiedzUsuń
  6. banan i masło orzechowe:) czego chcieć więcej:P

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym wydaniu i mi by manna smakowała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyczne połączenie :) A jednak mimo wszystko bardziej się lubuję w smakach banan-czekolada :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszna, prosta kasza manna :) Łyżeczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Syrop z agawy jest bardzo dobry - ja go uwielbiam tak samo jak moje najnowsze odkrycie miód z cynamonem :) Wiesz o czym mowa :D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam masło orzechowe :)
    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...