niedziela, 25 sierpnia 2013

Rowery i desery

Pojechałam do domu. Co zrobiłam jako pierwsze? Wsiadłam na rower i przepadłam na jakieś 2 godzinki. To jest coś, czego mi brakuje od czasu wyprowadzki. Zeszłoroczne wakacje spędziłam niemal całe na rowerze (na zmianę z bieganiem) pomimo wyniszczającej pracy. Taki wysiłek pozwala odpocząć psychicznie.
Gdy tylko wsiadłam poczułam zwyczajnie żądzę szybkości. Zaczęłam pruć (subiektywnie ujmując, bo nawet nie wiem czy było to szybko xd) i od razu pojechałam swoją ulubioną trasą. Zapakowałam wodę, jogurt pitny ale ostatecznie nawet nie miałam czasu spróbować xd tak mnie wzięło. Żeby jeszcze mieć tak wygodne spodnie na sobie... ale co tam, przeszkody tylko motywują do działania :D Pod koniec miałam chwilę w której ledwo łapałam oddech - a przede mną wielka górka! Na szczęście w słuchawkach zabrzmiał Sabaton ze swoim Ghost division - od razu + 100 do siły i motywacji hahaha już prułam cały czas do domu :D Aleeee było fajnie - tak się niczym ni martwić, nie myśleć - jechać.
Szkoda, że dzisiaj już do domu. Dorosłość jest do kitu :/

Dzisiaj bez przepisu, za to z inspiracją :) Wykorzystajcie te wszystkie sezonowe owoce bo już wkrótce niestety ich nie będzie (na szczęście będzie sezon na jabłka hehe).Ulubiony deser - owoce, jogurt (lub twaróg), miód i jakieś chrupkie dodatki. Czego chcieć więcej? :) Taka miseczka ma zapewne masę kcal - ale jakież wartościowe są to kcal! Niezbędne do zdrowego życia i odrobiny słodkości w ciągu dnia <3 takie miałam sobie 2 śniadanko :D Moc witamin i duża doza słodkości. A wy jakie lubicie deserki?  ;)

I kostka Ritter od Wiktorii ;)





A żeby się nie zasłodzić to na obiad proponuję solidną porcję białka - placuszki z kurczaka z dodatkiem serka Grani (Piątnica) oraz pomidorka ze szczypiorkiem <3 Mniam!

Miłego dnia :*

24 komentarze:

  1. Uwielbiam takie w miarę zdrowe słodkości! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba jesteśmy podobne :) uwielbiam rower, uwielbiam, mam dokładnie to samo jak przyjeżdżam do domu - czyli chociażby te wakacje. co prawda w Warszawie też od niedawna mam rower (i to wcale nie taki dorosły - błękitny z koszykiem w syrenki) jednak jeżdżenie po mieście, a po lesie to różnica. i takie deserki uwielbiam, ostatnio zajadałam się brzoskwinią z jogurtem greckim, herbatnikami i gorzką czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekolada ritter <3
    Kogo obchodzą kcalorie ? Ważne żeby Było bardzo pyszne i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne placuszki i wartościowe śniadanie! i ta czekoladka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pychota ! lubię dużooo owoców, szczególnie letnich a do tego jogurt i miodzio :) a na takie placuszki też bym się chętnie skusiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Za rowerem nie przepadam, ale porządny wysiłek fizyczny daje nieporównywalnie więcej energii i euforii niż najlepsza kawa świata ;D Pyszne jedzonko, a ja osobiście jestem zakochana w tej łyżeczce- różyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masę kcal? No to chyba przesada....
    Też lubię rower.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale u Ciebie smacznie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłaś mi smaka, właśnie wybieram się po jakieś owoce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też wczoraj przepadłam na rower :) uwielbiam to ! a taki deser też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rower to jest zdecydowanie to! i jeszcze Sabaton <3
    a deserek bym wszamała :>

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna łyżeczka :)
    miałaś pyszne drugie śniadanie

    OdpowiedzUsuń
  13. zjadłabym taki deserek *.* i nabrałam ochoty na przejażdżkę na rowerze ;pp
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tak samo z jazdą na rowerze, mogę jechaaaać bez końca :D jeju masz piękną łyżeczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Rower wykorzystuję bardziej, aby gdzieś dotrzeć, a jako wysiłek fizyczny wolę bieganie :) a owsianka wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham ten smak Ritter Sport <3

    http://our-individual-world-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. też tak przepadam kiedy wsiadam na swój rower :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Placuszki z kurczaka - ty to masz pomysły :) Muszę koniecznie wypróbować ten przepis :) hehe i tak wiem, że będzie mi smakowało :) Też uwielbiam taką jazdę na rowerze - można zapomnieć o wszystkim i tak beztrosko się poczuć :) Masz rację dorosłość jest do kitu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze tak pojeździć rowerem ; ) Fajny Blog ; )
    A jednym słowem Mniam! ; * zapraszam też do mnie w wolnej chwili : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy lubię takie słodkości? Uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. nie ma to jak rowerowe przejażdżki, uwielbiam je! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Same słodkości - uwielbiam! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oo zmiany na blogu :) Czuć powiew jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne zmiany na blogu, tak jesiennie, a mimo to bardzo sympatycznie i cieplutko :))
    Ja z kolei za rowerem nie przepadam ;p zdecydowanie wolę siłownię i bieganie!
    Niestety kończą się powoli owoce sezonowe , ale póki co, tak jak napisałaś, trzeba je wykorzystać jak tylko się da! ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...