czwartek, 22 sierpnia 2013

Bananowe scramble

Ajjj aj aj przepraszam :< ni mam czasu na nic. Okropne, ale czas płynie mi tak szybko, tyle zajęć, obowiązków, nawet nie mam kiedy ćwiczyć i czuję się strasznie nieszczęśliwa (jutro już mam nadzieje wrócić do aktywności, bo jej brak mnie dobija). Dlatego, że nie mam zbytnio czasu zaniedbałam tez ostatnio dodawanie notek :< dzisiaj dodaję śniadanie sprzed tygodnia lub dłużej, bo siedziało mi w wersjach roboczych. Serio polecam, jest to coś zupełnie innego, coś ciekawego i smacznego :D Dzięki uprzejmości Darii nie musiałam szukać na nie przepisu i myśleć, które z Waszych proporcji wybrać ;) Bo wiele osób już je robiło a ja ... no własnie ja NARESZCIE też hehehe. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym czegoś nie zmieniła ;) podaję zatem też przepis.


Scramble - owsiana jajecznica

Składniki:

  • 5 łyżek płatków owsianych (u mnie mieszanka górskich i błyskawicznych)
  • 1 banan
  • 1 białko
  • mała garść orzechów włoskich
  • miód rzepakowy

Przepis:

Płatki zalałam wieczorem wrzątkiem, nieco ponad ich powierzchnię. Rano ubiłam białko. Dodałam do niego płatki i zblendowaną połówkę banana. Mieszałam na małych obrotach. Na koniec dorzuciłam garść lekko rozgniecionych orzechów. Smażyłam na oliwie, a cały proces przypominał przygotowywanie jajecznicy ;) Na koniec podałam z resztą banana i miodem rzepakowym. Pyszności :D




Byłam wczoraj na mini imprezce urodzinowej. I oto foto-relacja, czyli jakie dzikie rzeczy robi się w gronie starych, dobrych znajomych (tak, znam się z nimi od małego ;) hehe).

Torcik z kucem
Z białej (zielonej) czekolady Milka, przekładany nutellą

Urodzinowy torcik i petarda

Korona mi się nie podobała

I znowu te kucyki... nie lubię ich
widać chyba xd

Sweet focia

Uhahaha zjem Ciem

No ale czy ja wyglądam na groźną? :>
Fajno było :)

12 komentarzy:

  1. Oj groźna jak cholera.A najgroźniejsza niewyparzona buzia:)Monika Sz

    OdpowiedzUsuń
  2. supersłodki tort :3 fajne foty (szczególnie te z nożem i widelcem xd)i ciekawi mnie to scramble hah :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahah, ale uśmiałam się, patrząc na te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna impreza, i torcik śliczny ;)
    miło mi ;* a twoje scramble wygląda przepysznie! z włoskimi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zrobić wreszcie scramble, tak smacznie wygląda :) super zdjęcia, nie ma to jak zabawa w gronie najbliższych przyjaciół ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super torcik :D Ta wersja scramble jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno jadłam scramble :) Musze je zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu je zrobić ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również muszę je zrobić :) Przepis na ciasto owsiane już zamieściłam na blogu - zaległość nadrobiona :) Zapraszam
    http://jagodzianacoffee.blogspot.com/p/przepisy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Owsiana jajecznica...Hmm, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajne zdjęcia, pozytywne! :D muszę zrobić scramble :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę li i jedynie o kulturę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...